Suzie3000 Skrevet fredag kl. 13:39 Forfatter #41 Skrevet fredag kl. 13:39 Oppdateringen er at jeg har vært å anmeldt han i dag og fortalt alt rundt situasjonen rundt barna samtidig. De sa ikke noe om hva de ville gjøre. Jeg selv ringte bvtjenesten, men hun sa de var lite folk på jobb og ga meg et par nr jeg kunne ringe. Har ringt flere ganger uten at noen tar telefonen.. skal prøve igjen. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:45 #42 Skrevet fredag kl. 13:45 Suzie3000 skrev (5 minutter siden): Oppdateringen er at jeg har vært å anmeldt han i dag og fortalt alt rundt situasjonen rundt barna samtidig. De sa ikke noe om hva de ville gjøre. Jeg selv ringte bvtjenesten, men hun sa de var lite folk på jobb og ga meg et par nr jeg kunne ringe. Har ringt flere ganger uten at noen tar telefonen.. skal prøve igjen. Så bra! Hørte du noe mer fra han igår? Anonymkode: cddc6...5d6
Melus Skrevet fredag kl. 13:48 #43 Skrevet fredag kl. 13:48 Mystikk skrev (17 timer siden): At du ikke har meldt allerede første gang han var full med barnet tilstede? Jeg dømmer deg hardt... Samme her. Du burde absolutt ha ringt barnevernsvakten med en gang, her har du sviktet grovt! 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:49 #44 Skrevet fredag kl. 13:49 Ring barnevernsvakten, der er det alltid noen på jobb. Anonymkode: 2aaca...b83 1
Suzie3000 Skrevet fredag kl. 13:53 Forfatter #45 Skrevet fredag kl. 13:53 Snakket med barnevernsvakten og de kunne ikke gjøre noe med mindre det var akutt og fare for liv og helse. Hun spurte om han var full nå og når jeg sa nei sa hun at det var ikke noe mer å gjøre, annet enn at hun anbefalte å sende en bekymringsmelding. Gikk inn i detalj for å få frem hvor ille det faktisk er, men det var null hjelp i henne.
Melus Skrevet fredag kl. 13:55 #46 Skrevet fredag kl. 13:55 Suzie3000 skrev (1 minutt siden): Snakket med barnevernsvakten og de kunne ikke gjøre noe med mindre det var akutt og fare for liv og helse. Hun spurte om han var full nå og når jeg sa nei sa hun at det var ikke noe mer å gjøre, annet enn at hun anbefalte å sende en bekymringsmelding. Gikk inn i detalj for å få frem hvor ille det faktisk er, men det var null hjelp i henne. Du burde ha ringt de allerede den første kvelden du var der. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:55 #47 Skrevet fredag kl. 13:55 Du er f.. meg steintøff du! Bein i nesa så det holder. Jeg ville gått rett til bv, mor til barnet er jo medskyldig i at dette barnet lever 50% i utrygge omgivelser. Anonymkode: e4fb1...9e3 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:55 #48 Skrevet fredag kl. 13:55 Mystikk skrev (17 timer siden): At du ikke har meldt allerede første gang han var full med barnet tilstede? Jeg dømmer deg hardt... 💯 Anonymkode: 55df0...b51
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:05 #49 Skrevet fredag kl. 14:05 Melus skrev (16 minutter siden): Samme her. Du burde absolutt ha ringt barnevernsvakten med en gang, her har du sviktet grovt! Melus skrev (10 minutter siden): Du burde ha ringt de allerede den første kvelden du var der. Jada, du har fått frem poenget ditt Anonymkode: e2806...1f9 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:08 #50 Skrevet fredag kl. 14:08 Melus skrev (10 minutter siden): Du burde ha ringt de allerede den første kvelden du var der. Det hjelper jo ikke å si dette til henne nå...? Hun opplever jo også at hun ikke kommer noe vei. TS, du har gjort mye, og at du ikke gir deg viser at du er et godt menneske. Du har gitt beskjed til alle de nærmeste rundt han, og DE burde gjort grep her. Men når de svikter grovt, blir du nødt til å fortsette. Fy for en situasjon, du er veldig tøff!! Anonymkode: 27be6...160 4 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:19 #51 Skrevet fredag kl. 14:19 Er han hjemme? Bor han i nærheten? Her hadde jeg vært såpass kynisk at jeg hadde fulgt med på ham, ventet til han var stupfull, og deretter ringt barnevernsvakten. De kan kun rykke ut når det er slutt, så spar på kruttet. Anonymkode: 82411...624 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:20 #52 Skrevet fredag kl. 14:20 ^ når det er akutt, skulle det stå. Anonymkode: 82411...624
Suzie3000 Skrevet fredag kl. 14:22 Forfatter #53 Skrevet fredag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er han hjemme? Bor han i nærheten? Her hadde jeg vært såpass kynisk at jeg hadde fulgt med på ham, ventet til han var stupfull, og deretter ringt barnevernsvakten. De kan kun rykke ut når det er slutt, så spar på kruttet. Anonymkode: 82411...624 De reiser jo langt avgårde på camping i morgen, så det er kun i kveld jeg kan ringe hvis han drikker. Jeg skal følge med i kvelf og ringer inn med en gang hvis han er full. Leverer bekymringsmelding på mandag uansett.. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:25 #54 Skrevet fredag kl. 14:25 Er jo helt sykt dårlig at bv ikke bryr seg mer. Burde blitt tatt tak i med en gang. Send bekymringsmelding og informer eksen om det. Anonymkode: ba0b2...fa6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:38 #55 Skrevet fredag kl. 14:38 Høres ut som en spesiell historie som jeg har vanskeligheter med å tro helt på. Ved både involvering av politi og lege, er det rart de ikke har involvert barnevern. Det er rutine. Anonymkode: 9615a...972 1 2
Suzie3000 Skrevet fredag kl. 14:52 Forfatter #56 Skrevet fredag kl. 14:52 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres ut som en spesiell historie som jeg har vanskeligheter med å tro helt på. Ved både involvering av politi og lege, er det rart de ikke har involvert barnevern. Det er rutine. Anonymkode: 9615a...972 Hvorfor skulle jeg sitte å lyve? Han dro til legen sammen med søsteren sin og de har jo sikkert ikke fortalt hvor ille det er eller at barn er involvert. Familien hans beskytter han jo. Og jeg var hos politiet i dag. barnevernet var inni bildet tidligere, men det var før jeg traff han.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:22 #57 Skrevet fredag kl. 15:22 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er jo helt sykt dårlig at bv ikke bryr seg mer. Burde blitt tatt tak i med en gang. Send bekymringsmelding og informer eksen om det. Anonymkode: ba0b2...fa6 Barnevernet bryr seg, men så lenge TS ikke kan si om han er full nå, og barnet ikke er i akutt fare. Så kan ikke bv gjøre noe akutt. Hun må sende inn en bekymrings meldigen, og så må det tas derfra. Ganske strenge regler fremgangsmåten for bv her. Hadde hun derimot ringt bv vakta eller politiet når hun fant han stup full alene med barnet første gang, så hadde det vært en akutt sak. Anonymkode: 4dca3...a84 2
AprilLudgate Skrevet fredag kl. 15:34 #58 Skrevet fredag kl. 15:34 Vet du hva, jeg ORKER ikke lese hele. Du sviktet jo barnet den første gangen du oppdaget at han var dritings og holdt på å brenne barnet ihjel første gang. Satan asså! Hvorfor ringte du ikke politi der og da når du klarte komme deg ut? Hva i helvete? Fullstendig hjerterått å la et barn oppleve noe sånt. 4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:32 #59 Skrevet fredag kl. 17:32 Hvordan går det? Anonymkode: 9c5ab...a74
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:33 #60 Skrevet lørdag kl. 05:33 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du er f.. meg steintøff du! Bein i nesa så det holder. Jeg ville gått rett til bv, mor til barnet er jo medskyldig i at dette barnet lever 50% i utrygge omgivelser. Anonymkode: e4fb1...9e3 Tøff er hun ikke, feig som har ventet så lenge.. Hun skulle ringt politiet og bv vakta da hun allerede var der. Da hadde han vært jaila nå. Igjen, hun forlot barnet selv i hjelpesløs tilstand. Hva hvis det hadde brent ned etter hun dro ? Hun og hadde da blitt jaila. Her bør hun faktisk bare prise på, kontakte campingen og melde om bekymring for han og barnet sammen. Bedre folk holde oppsyn. Om ikke, vil hqn nesten garantert på denne turen få en hard smell. Anonymkode: 4cd14...f5c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå