AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #61 Skrevet 14 timer siden Maleficenta skrev (2 timer siden): En 11 åring klarer det? Herregud, må du lese det jeg skriver i verste mening? Ja selvsagt må du det for dette er KG. Anonymkode: 72bf7...257
NiceOrNothing Skrevet 14 timer siden #62 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Grunnen til at jeg spør, er at jeg går i traumebehandling og i siste time spurte hun om jeg har vært utsatt for overgrep. Jeg har jo opplevd dette og et annet da jeg var yngre, jeg er bare ikke sikker på pm det er alvorlig nok til å ta opp, vil ikke være dramatisk liksom. Det er jo noen her som sier "såpass må du tåle" og det gjør faktisk skikkelig vondt. Anonymkode: f208b...fdb Kjære deg♥️ . Selvfølgelig skal du ta opp det i traumebehandling. Det som skjedde var overhode ikke din feil , men det har preget deg . Å det forstår jeg fullt ut ♥️ 1
NiceOrNothing Skrevet 14 timer siden #63 Skrevet 14 timer siden Maleficenta skrev (2 timer siden): Det går faktisk an å tenke før man lirer av seg ting Enig . Og en elleve-åring er uansett ikke trent opp til å komme seg ut av freeze. Ikke bry deg om uvitende eller dumme kommentarer TS.♥️ 1
Maleficenta Skrevet 14 timer siden #64 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Herregud, må du lese det jeg skriver i verste mening? Ja selvsagt må du det for dette er KG. Anonymkode: 72bf7...257 Ja når du skriver idiotiske ting så. Der hjelper ikke at man lærer seg ut av freeze reaksjonen når skaden alt er skjedd. Det hjelper fint lite med etterpåklokskap
Anonymbruker*** Skrevet 14 timer siden #65 Skrevet 14 timer siden Maleficenta skrev (5 minutter siden): Ja når du skriver idiotiske ting så. Der hjelper ikke at man lærer seg ut av freeze reaksjonen når skaden alt er skjedd. Det hjelper fint lite med etterpåklokskap Ikke greit. Hvordan våger du å irettesette noen som, bevisst eller ei, legger skyld på offeret for å ha blitt befølt av en voksen som 11-åring? Eller er det kanskje helt betimelig... Får håpe noen kaaanskje lærer noe av denne tråden, om ikke annet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #66 Skrevet 14 timer siden Anonymbruker*** skrev (18 minutter siden): Ikke greit. Hvordan våger du å irettesette noen som, bevisst eller ei, legger skyld på offeret for å ha blitt befølt av en voksen som 11-åring? Eller er det kanskje helt betimelig... Får håpe noen kaaanskje lærer noe av denne tråden, om ikke annet. Helt sykt Anonymkode: 64bf6...6e8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han er død nå. Og han var pappas beste venn og jeg måtte beskytte pappa. Anonymkode: f208b...fdb Din far trenger ikke beskyttelse. Han er en voksen mann, han er ikke laget av glass Anonymkode: c817e...086 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #68 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ts her. Grunnen til at jeg spør, er at jeg går i traumebehandling og i siste time spurte hun om jeg har vært utsatt for overgrep. Jeg har jo opplevd dette og et annet da jeg var yngre, jeg er bare ikke sikker på pm det er alvorlig nok til å ta opp, vil ikke være dramatisk liksom. Det er jo noen her som sier "såpass må du tåle" og det gjør faktisk skikkelig vondt. Anonymkode: f208b...fdb Ikke hør på de som sier "såpass må du tåle". Faen for psyko ting å si til noen. Bare fortell om det til psykologen uansett hva det måtte være. Psykologen din skal reagere bedre enn folk her inne. Hvis ikke er det noe i veien med psykologen din. Anonymkode: c817e...086 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå