AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg husker krystallklart hvordan min fars fetter reagerte da jeg var 11. Hadde ikke sett ham på en stund og vi besøkte dem en sommerdag. Jeg var liten og spinkel men hadde antydning til bryster. Han kom mot meg helt glasset i blikket, det var andre mennesker der men det enset han ikke, med løftet hånd klar til å presse seg mot meg da han liksom skulle gi meg en klem. Jeg husker at jeg ble helt iskald og stiv og fikk en sterk uvirkelighetsfølelse. Det var også fælt at ingen rundt enten så det eller reagerte. Jeg har hatt stort ubehag når jeg har møtt ham siden. Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): med løftet hånd klar til å presse seg mot meg da han liksom skulle gi meg en klem. Jeg husker at jeg ble helt iskald og stiv og fikk en sterk uvirkelighetsfølelse. kva skjedde vidare? Gjorde han det? Pressa han seg mot deg? Anonymkode: 30cb0...868 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Ja, han presset seg mot meg og holdt hånden der en god stund. Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden kvar holdt han handa? Anonymkode: 30cb0...868 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kvar holdt han handa? Anonymkode: 30cb0...868 Ja hvor tror du? Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja hvor tror du? Anonymkode: f208b...fdb Dersom man først skal slå fast om det har skjedd et overgrep eller ikke bør man ikke overlate hva som faktisk skjedde til spekulering. Anonymkode: 10387...0a9 11 6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hvor tror du? Anonymkode: f208b...fdb Det kan ikke vedkommende vite. Enten forteller du saken eller så kan ingen her mene noe som helst. Å sitte å støtte deg i beskyldninger basert på diffuse skildringer er meningsløst. Anonymkode: eb4e0...221 8 6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom man først skal slå fast om det har skjedd et overgrep eller ikke bør man ikke overlate hva som faktisk skjedde til spekulering. Anonymkode: 10387...0a9 Han holdt den over det ene brystet. Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden hm.. veit ikkje? Prøver å forestille meg situasjonen; han kjem altså mot deg, og så løfter han ei hand og presser seg mot deg. Du seier han lata som om han gav deg ein klem. Altså, hadde han handa rundt deg? Eller - handa landa kanskje litt lenger framme da? I og med at du påpeikar at du hadde små bryster? Anonymkode: 30cb0...868
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg husker krystallklart hvordan min fars fetter reagerte da jeg var 11. Hadde ikke sett ham på en stund og vi besøkte dem en sommerdag. Jeg var liten og spinkel men hadde antydning til bryster. Han kom mot meg helt glasset i blikket, det var andre mennesker der men det enset han ikke, med løftet hånd klar til å presse seg mot meg da han liksom skulle gi meg en klem. Jeg husker at jeg ble helt iskald og stiv og fikk en sterk uvirkelighetsfølelse. Det var også fælt at ingen rundt enten så det eller reagerte. Jeg har hatt stort ubehag når jeg har møtt ham siden. Anonymkode: f208b...fdb Skjønner ikke hva galt han fikk gjort deg på avstand med løftet hånd klar til å presse seg mot deg?? Hvis alt stoppet der så var det vel ingen grunn til bekymring? Veldig dårlig skrevet og jeg tror dette er mest tull. Rare observasjoner gjort av en 11 åring. glasset blikk er ikke normalt for en 12 åring å si.. Anonymkode: c3dcb...c70 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hva galt han fikk gjort deg på avstand med løftet hånd klar til å presse seg mot deg?? Hvis alt stoppet der så var det vel ingen grunn til bekymring? Veldig dårlig skrevet og jeg tror dette er mest tull. Rare observasjoner gjort av en 11 åring. glasset blikk er ikke normalt for en 12 åring å si.. Anonymkode: c3dcb...c70 Det ble kanskje klønete skrevet. Han kom helt bort til meg, la den ene hånden på brystet mitt og holdt meg hardt inntil seg lenge. Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Tenker at dette ikke er noe folk her kan ta stilling til om er et overgrep eller ikke, men hvis det føles sånn for deg så har du helt lov til å føle på det. Hadde selv en "gammel onkel" som da jeg var i 10/11 års alder alltid skulle ha meg på fanget og ved flere anledninger kløyp meg i rompa, liksom på tull. Husker jeg synes han var litt ekkel. Grei oppførsel? Absolutt ikke. Føler jeg meg misbrukt? Nei. Ingen andre kan uansett fortelle meg- eller deg hva vi skal føle om denne type ting. Anonymkode: 7a1c4...8d1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Det tror jeg ville gått under "seksuelt krenkende adferd" Anonymkode: 44f0b...ded 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Skjønner. Han tok på brystet ditt. Overgrep er vel å dra det litt langt, men upassende det var det i aller høyeste grad. Hvor gammel var denne fetteren? Litt forskjell om han var 16- 16 eller over 20 Anonymkode: c3dcb...c70 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Han tok på brystet ditt. Overgrep er vel å dra det litt langt, men upassende det var det i aller høyeste grad. Hvor gammel var denne fetteren? Litt forskjell om han var 16- 16 eller over 20 Anonymkode: c3dcb...c70 Han var 40 år, det var pappas fetter. Anonymkode: f208b...fdb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker at dette ikke er noe folk her kan ta stilling til om er et overgrep eller ikke, men hvis det føles sånn for deg så har du helt lov til å føle på det. Hadde selv en "gammel onkel" som da jeg var i 10/11 års alder alltid skulle ha meg på fanget og ved flere anledninger kløyp meg i rompa, liksom på tull. Husker jeg synes han var litt ekkel. Grei oppførsel? Absolutt ikke. Føler jeg meg misbrukt? Nei. Ingen andre kan uansett fortelle meg- eller deg hva vi skal føle om denne type ting. Anonymkode: 7a1c4...8d1 Tror vi finner oss i langt mindre i dag enn Da jeg vokste opp. Hadde min mann i dag «tullet» med småjentene i familien slik voksne menn gjorde med oss i tenårene, ville han blitt singel. Det er helt åpenbart at de ble påvirket av at vi fikk former.. 🤮 Anonymkode: c3dcb...c70 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var 40 år, det var pappas fetter. Anonymkode: f208b...fdb Ja, det er seksuell krenkende adferd. Jeg ville konfrontert han i voksen alder. Anonymkode: c3dcb...c70 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror vi finner oss i langt mindre i dag enn Da jeg vokste opp. Hadde min mann i dag «tullet» med småjentene i familien slik voksne menn gjorde med oss i tenårene, ville han blitt singel. Det er helt åpenbart at de ble påvirket av at vi fikk former.. 🤮 Anonymkode: c3dcb...c70 Jeg som skrev det du svarer på. Absolutt helt enig. Dette var jo ikke noe denne mannen gjorde i skjul. Anonymkode: 7a1c4...8d1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja hvor tror du? Anonymkode: f208b...fdb Vi er ikke tankelesere Anonymkode: e310e...a04
Maleficenta Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skjønner. Han tok på brystet ditt. Overgrep er vel å dra det litt langt, men upassende det var det i aller høyeste grad. Hvor gammel var denne fetteren? Litt forskjell om han var 16- 16 eller over 20 Anonymkode: c3dcb...c70 Ikke forskjell når hun bare var 11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå