AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:39 #41 Skrevet onsdag kl. 11:39 AnonymBruker skrev (På 17.7.2026 den 13.29): Jeg er kvinne, 38 år. Jeg tør ikke å si dette til noen, bare dere: jeg blir så kåt av å være hos fysioterapeuten min! Han sier at jeg har stramme lårmuskler og setemuskler, og disse masserer han grundig. Altså, jeg blir helt gæren... og klarer nesten ikke å se han i øynene etterpå. Jeg vil anta at dette er standard behandling hos mange fysioterapeuter, så det må jo garantert være andre enn meg som blir kåt av sånt? Eller har jeg begynt å bli smårar? Stakkars fysioterapeut! Eller koser han seg? Jeg er så forvirret. Sånn, måtte bare få dette ut. Hva skal jeg gjøre? Håper ikke tråden blir slettet. Og bare til opplysning: dette er ikke trolling. Anonymkode: 5e6bd...8dd Primæroppgaven til en fysioterapeut er å vise deg øvelser som vil hjelpe deg med årsaken/grunnen til at du er henvist eller har tatt kontakt med fysioterapeut. Massasje er en veldig liten del av en fysioterapeuts hverdag. Så du blir nok misbrukt. Anonymkode: 6967c...7e9 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:22 #42 Skrevet onsdag kl. 13:22 Ja da jeg var 19 år å aldri hadde blitt klådd på av en kvinne før så kjente jeg att det ble «blod i bamsen» ble kjempeflau for det da, Anonymkode: 22bf9...f6d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:32 #43 Skrevet onsdag kl. 13:32 AnonymBruker skrev (På 21.7.2026 den 17.39): Takk! Ja, jeg koser meg. Var hos han på nytt her om dagen. Behandlingen er egentlig over, men han sier at jeg burde komme fast for å løsne opp i muskulatur og slappe av. Så nå gjør jeg det og blir kjempekåt. Inni hodet mitt tror jeg at han vet at jeg blir kåt av han, og at det er derfor han vil at jeg skal komme dit igjen og igjen. Men sannheten er kanskje at han bare er profesjonell og vil tjene penger. Dette får jeg kanskje aldri vite! Anonymkode: 5e6bd...8dd De anbefaler alle å komme fast. Anonymkode: c1fa5...09a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:35 #44 Skrevet onsdag kl. 13:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Primæroppgaven til en fysioterapeut er å vise deg øvelser som vil hjelpe deg med årsaken/grunnen til at du er henvist eller har tatt kontakt med fysioterapeut. Massasje er en veldig liten del av en fysioterapeuts hverdag. Så du blir nok misbrukt. Anonymkode: 6967c...7e9 Fysio har ulike måter å jobbe på. Å lage evt. treningsprogram kommer uansett i tillegg til utredning og behandling Anonymkode: c1fa5...09a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:11 #45 Skrevet torsdag kl. 08:11 AnonymBruker skrev (18 timer siden): De anbefaler alle å komme fast. Anonymkode: c1fa5...09a Stemmer ikke. Min fysio bestemte at behandlingen var ferdig. Jeg fikk beskjed om å fortsette egentrening/øvelsene hjemme, og ta kontakt hvis jeg ble dårlig igjen. Men han har venteliste og mange som vil gå til ham. Har opplevd andre der jeg kunne få time på kort varsel, som anbefalte å komme fast ja. Anonymkode: 4f0b8...32f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:48 #46 Skrevet lørdag kl. 05:48 Bamseklemmer skrev (På 22.7.2026 den 7.45): Dette er godt mulig å bli kåt, selv om man er pro. Han kan like det, men viser det ikke fordi han er sertifisert.. Mitt råd vil sikkert få KG til å koke, men jeg anser deg som voksen og står for dine egne valg😅 En ting som får generelt menn til å reagere, så er det å høre på godlyder fra en kvinne. Da hjelper det lite å være pro, singel eller gift. "Generelt menn" gjelder også for de som er pro. Ble dette ei helgardering?😅 Ja.. det er ikke sikker han kommer under trusekanten din, men du kunne jo ha fått han til å rødme med å gi han noen godlyder.. Jeg anser meg selv som pro i mitt yrke.. men aldri i verden om jeg tar sjansen, på å prøve meg på feil dame.. Svaret mitt ligger i den siste setningen😉 Så utrolig tacky. Jeg hadde blitt helt satt ut av den oppførselen. Mann Anonymkode: d675f...a34
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:01 #47 Skrevet lørdag kl. 18:01 Som samboer med en fysioterapeut kan jeg si at det er utrolig ubehagelig for behandleren når dette skjer. Hadde en av pasientene hans begynt med godlyder hadde han fått angst og katastrofetanker om å miste autorisasjonen og det som er. Anonymkode: ad4ab...5e2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:10 #48 Skrevet lørdag kl. 18:10 AnonymBruker skrev (På 17.7.2026 den 13.41): TS her. Jeg hadde absolutt ikke tenkt til å fortelle dette til fysioterapeuten, det er for flaut. Er det noen fysioterapeuter som er så tøffe at de vil svare? Merker dere når pasientene blir kåte? Anonymkode: 5e6bd...8dd De kan da jo ikke merke det mer enn andre mennesker som ikke er fysioterapaut? Vi damer får jo ikke ståtiss! Jeg går til mannlig gynokolog og håper ikke han kan se jeg er kåt, men det er jo mulig iom han ser rett inn i kjeden da vel. Jeg har kåte dager selv den dagen jeg skal på undersøkelse. Er like gammel som deg btw. Mulig vi er på topp på kåthet aldersmessig ! Anonymkode: 909ed...ddf
Sarah93 Skrevet lørdag kl. 18:11 #49 Skrevet lørdag kl. 18:11 Høres helt normalt ut, kos deg. Folk må slappe av litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå