Trøndermann Skrevet 21. juli #21 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2026 den 13.29): Jeg er kvinne, 38 år. Jeg tør ikke å si dette til noen, bare dere: jeg blir så kåt av å være hos fysioterapeuten min! Han sier at jeg har stramme lårmuskler og setemuskler, og disse masserer han grundig. Altså, jeg blir helt gæren... og klarer nesten ikke å se han i øynene etterpå. Jeg vil anta at dette er standard behandling hos mange fysioterapeuter, så det må jo garantert være andre enn meg som blir kåt av sånt? Eller har jeg begynt å bli smårar? Stakkars fysioterapeut! Eller koser han seg? Jeg er så forvirret. Sånn, måtte bare få dette ut. Hva skal jeg gjøre? Håper ikke tråden blir slettet. Og bare til opplysning: dette er ikke trolling. Anonymkode: 5e6bd...8dd Takk for åpenheten ts ! Dette er jo slettes ikke noe å skamme seg over, tenke at er negativt og flaut kjære deg. Å kjenne på kraftig kåthet er jo en herlig følelse, og noe som ikke er alle forunt å oppleve så ofte heller. Kan du ikke heller prøve å nyte denne " bonusen " med timene dine der ( som din lille hemmelighet ) ? 😉 La tankene vandre, kjenn blodet bruse, kroppen din som reagerer på behandlingen..😍😇 Han merker uansett lite eller ingenting, og tenker nok ikke på at det er noe sånt likevel. Kos deg med dette istedet, og ta deg en skikkelig runde el to med deg selv når du kommer hjem 😉❤ 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #22 Skrevet 21. juli Trøndermann skrev (5 timer siden): Takk for åpenheten ts ! Dette er jo slettes ikke noe å skamme seg over, tenke at er negativt og flaut kjære deg. Å kjenne på kraftig kåthet er jo en herlig følelse, og noe som ikke er alle forunt å oppleve så ofte heller. Kan du ikke heller prøve å nyte denne " bonusen " med timene dine der ( som din lille hemmelighet ) ? 😉 La tankene vandre, kjenn blodet bruse, kroppen din som reagerer på behandlingen..😍😇 Han merker uansett lite eller ingenting, og tenker nok ikke på at det er noe sånt likevel. Kos deg med dette istedet, og ta deg en skikkelig runde el to med deg selv når du kommer hjem 😉❤ Takk! Ja, jeg koser meg. Var hos han på nytt her om dagen. Behandlingen er egentlig over, men han sier at jeg burde komme fast for å løsne opp i muskulatur og slappe av. Så nå gjør jeg det og blir kjempekåt. Inni hodet mitt tror jeg at han vet at jeg blir kåt av han, og at det er derfor han vil at jeg skal komme dit igjen og igjen. Men sannheten er kanskje at han bare er profesjonell og vil tjene penger. Dette får jeg kanskje aldri vite! Anonymkode: 5e6bd...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #23 Skrevet 21. juli Samme her, men spørs hvor i syklus jeg er. Uken etter mens....da er jeg helt i hundre..da kan jeg drømme om at han slenger meg på benken å grisekn*ller meg 😅. Hva er vanlig å ha på seg hos fysio/kiro egentlig? Jeg har på meg undertøy(truse) når buksen er av. Anonymkode: 4da7e...bff 1
Trøndermann Skrevet 21. juli #24 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Ja, jeg koser meg. Var hos han på nytt her om dagen. Behandlingen er egentlig over, men han sier at jeg burde komme fast for å løsne opp i muskulatur og slappe av. Så nå gjør jeg det og blir kjempekåt. Inni hodet mitt tror jeg at han vet at jeg blir kåt av han, og at det er derfor han vil at jeg skal komme dit igjen og igjen. Men sannheten er kanskje at han bare er profesjonell og vil tjene penger. Dette får jeg kanskje aldri vite! Anonymkode: 5e6bd...8dd Godt å høre at du koser deg med det! Både med behandlingen, og kåtheten vil jeg tro..😏 Hva er det som får deg til å tro at han vet at du blir så kåt der da ? Godt mulig for alt jeg vet det altså..kommer vel an på hvordan du oppfører deg osv.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #25 Skrevet 21. juli Jeg merker jeg blir kvalm av legitimering av dette. Er det sånt samfunn vi vil skape? Skal slike yrker forbindes med sexarbeid? Hva med de stakkars arbeiderne som gjør det de skal, skal de møtes med slike forventninger???? M44 Anonymkode: d675f...a34 4 1
Abraham Skrevet 21. juli #26 Skrevet 21. juli Er dette så komplisert da? Det er vel naturlig å reagere fysisk hvis man blir håndtert fysisk på en ok måte, selv om det ikke er meningen med settingen. Hadde jeg blitt massert av en kvinnelig fysio da jeg var i 20- eller 30-årene ville jeg helt sikkert reagert selv.
Katten.2.0 Skrevet 21. juli #27 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg merker jeg blir kvalm av legitimering av dette. Er det sånt samfunn vi vil skape? Skal slike yrker forbindes med sexarbeid? Hva med de stakkars arbeiderne som gjør det de skal, skal de møtes med slike forventninger???? M44 Anonymkode: d675f...a34 Jeg synes også det er merkelig, og litt ekkelt, at dette forherliges. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #28 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg merker jeg blir kvalm av legitimering av dette. Er det sånt samfunn vi vil skape? Skal slike yrker forbindes med sexarbeid? Hva med de stakkars arbeiderne som gjør det de skal, skal de møtes med slike forventninger???? M44 Anonymkode: d675f...a34 Katten.2.0 skrev (5 timer siden): Jeg synes også det er merkelig, og litt ekkelt, at dette forherliges. Trådstarter skriver hun blir kåt av å bli massert. Det er allerede legitimt. Man kan bli kåt av mye rart, og msssasje er ikke det rareste - tvert i mot. Derfra, til at man «forbinder slike yrker med sexarbeid», må dere nesten ta ansvar for selv. Det er ingen grunn til å dra slike overdrevne og feilaktige slutninger om man har en sunn psyke. Anonymkode: 40462...a67 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #29 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trådstarter skriver hun blir kåt av å bli massert. Det er allerede legitimt. Man kan bli kåt av mye rart, og msssasje er ikke det rareste - tvert i mot. Derfra, til at man «forbinder slike yrker med sexarbeid», må dere nesten ta ansvar for selv. Det er ingen grunn til å dra slike overdrevne og feilaktige slutninger om man har en sunn psyke. Anonymkode: 40462...a67 Skal love deg at pipa hadde fått en annen låt dersom trådstarter var en mann som hadde en kvinnelig fysioterapaut. Da hadde han fått høre at han var en ubrukelig gammel gris. Anonymkode: 56e47...09a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #30 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal love deg at pipa hadde fått en annen låt dersom trådstarter var en mann som hadde en kvinnelig fysioterapaut. Da hadde han fått høre at han var en ubrukelig gammel gris. Anonymkode: 56e47...09a «Skal love deg atte…» Ja, alltid givende med dere som ikke har argumenter. Kom igjen, lov i vei! Anonymkode: 40462...a67
Bamseklemmer Skrevet 22. juli #31 Skrevet 22. juli (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk! Ja, jeg koser meg. Var hos han på nytt her om dagen. Behandlingen er egentlig over, men han sier at jeg burde komme fast for å løsne opp i muskulatur og slappe av. Så nå gjør jeg det og blir kjempekåt. Inni hodet mitt tror jeg at han vet at jeg blir kåt av han, og at det er derfor han vil at jeg skal komme dit igjen og igjen. Men sannheten er kanskje at han bare er profesjonell og vil tjene penger. Dette får jeg kanskje aldri vite! Anonymkode: 5e6bd...8dd Dette er godt mulig å bli kåt, selv om man er pro. Han kan like det, men viser det ikke fordi han er sertifisert.. Mitt råd vil sikkert få KG til å koke, men jeg anser deg som voksen og står for dine egne valg😅 En ting som får generelt menn til å reagere, så er det å høre på godlyder fra en kvinne. Da hjelper det lite å være pro, singel eller gift. "Generelt menn" gjelder også for de som er pro. Ble dette ei helgardering?😅 Ja.. det er ikke sikker han kommer under trusekanten din, men du kunne jo ha fått han til å rødme med å gi han noen godlyder.. Jeg anser meg selv som pro i mitt yrke.. men aldri i verden om jeg tar sjansen, på å prøve meg på feil dame.. Svaret mitt ligger i den siste setningen😉 Endret 22. juli av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Coachshinny Skrevet 22. juli #32 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2026 den 13.29): Jeg er kvinne, 38 år. Jeg tør ikke å si dette til noen, bare dere: jeg blir så kåt av å være hos fysioterapeuten min! Han sier at jeg har stramme lårmuskler og setemuskler, og disse masserer han grundig. Altså, jeg blir helt gæren... og klarer nesten ikke å se han i øynene etterpå. Jeg vil anta at dette er standard behandling hos mange fysioterapeuter, så det må jo garantert være andre enn meg som blir kåt av sånt? Eller har jeg begynt å bli smårar? Stakkars fysioterapeut! Eller koser han seg? Jeg er så forvirret. Sånn, måtte bare få dette ut. Hva skal jeg gjøre? Håper ikke tråden blir slettet. Og bare til opplysning: dette er ikke trolling. Anonymkode: 5e6bd...8dd Oppdager han at du blir kåt, eller er det dine egne følelser i opprør, men som du klarer å skjule?
Giftmann47 Skrevet 22. juli #33 Skrevet 22. juli Ikke så lett å skjule d om man er mann. Opplevd ufrivillig ereksjon hos både fysio og urolog. Begge kvinner. Men de var proff og overså d fullstendig. Legen med et lite smil rett nok.
AnonymBruker Skrevet 22. juli #34 Skrevet 22. juli Har aldri skjedd meg, men har kun hatt kvinnelige (samme kjønn). Det som skjer med meg er at jeg blir tørst, men det er vanlig pga. utreskning av slaggstoffer ved massasje. Anonymkode: 3f2a3...2ab
AnonymBruker Skrevet 22. juli #35 Skrevet 22. juli Coachshinny skrev (2 timer siden): Oppdager han at du blir kåt, eller er det dine egne følelser i opprør, men som du klarer å skjule? Jeg gjør jo ikke noe, eller sier noe som tilsier at jeg er kåt. Men min erfaring med absolutt alle menn er at alle skjønner når jeg er kåt, selv om jeg ikke gjør/sier noe Anonymkode: 5e6bd...8dd
Coachshinny Skrevet 22. juli #36 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjør jo ikke noe, eller sier noe som tilsier at jeg er kåt. Men min erfaring med absolutt alle menn er at alle skjønner når jeg er kåt, selv om jeg ikke gjør/sier noe Anonymkode: 5e6bd...8dd Okay tenkte det var sånn. Kan nok være han skjønner det, men hvis du tilsynelatende er uberørt, er det jo bare å fortsette. Noe du skrev over. Får ikke gjort noe med reaksjonen på berøring og massasje. Det er først når en forteller om det at det blir kleint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå