Gå til innhold

Kåt av fysioterapi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, 38 år. Jeg tør ikke å si dette til noen, bare dere: jeg blir så kåt av å være hos fysioterapeuten min! Han sier at jeg har stramme lårmuskler og setemuskler, og disse masserer han grundig. Altså, jeg blir helt gæren... og klarer nesten ikke å se han i øynene etterpå. Jeg vil anta at dette er standard behandling hos mange fysioterapeuter, så det må jo garantert være andre enn meg som blir kåt av sånt? Eller har jeg begynt å bli smårar? Stakkars fysioterapeut! Eller koser han seg? Jeg er så forvirret. Sånn, måtte bare få dette ut. Hva skal jeg gjøre? 

Håper ikke tråden blir slettet. Og bare til opplysning: dette er ikke trolling. 

Anonymkode: 5e6bd...8dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjent at man kan løsne følelsesmessige spenninger av fysisk manipulasjon av muskler, så at man kan bli kåt av det - noe som ofte kommer lettere enn følelsesmessige gjennombrudd - er ingen overraskelse. Har det ikke sånn selv, men det kan ha å gjør med at fysioterapi for meg stort sett har bestått av å stå avkledd og bli vurdert og at det meste av berøring har vært vondt.

Anonymkode: 40462...a67

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. Kanskje på tide å være mer hjemme om do har så lite kontroll på deg selv 

Anonymkode: 4eee5...b67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det hjelpe å bytte til en dame? 

Anonymkode: e4ac8...fb0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig. Men du skal ikke gjøre noe som helst. Og i alle fall ikke fortelle det til fysioterapeuten.

Anonymkode: 4f0b8...32f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg hadde absolutt ikke tenkt til å fortelle dette til fysioterapeuten, det er for flaut. Er det noen fysioterapeuter som er så tøffe at de vil svare? Merker dere når pasientene blir kåte? 

AnonymBruker
Skrevet

Husker noe av det samme skjedde meg. Var hos kiropraktor, hadde veldig vondt i ryggen. Veldig pen dame, begynte å massere meg nederst på ryggen, så litt øverst på rompa. Synes det var deilig på en måte så ble stiv. Heldigvis fikk jeg også noen nåler i rompa, som gjorde litt vondt. Hadde vært flaut om jeg måtte snu meg.

Anonymkode: 63ac4...c22

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Jeg hadde absolutt ikke tenkt til å fortelle dette til fysioterapeuten, det er for flaut. Er det noen fysioterapeuter som er så tøffe at de vil svare? Merker dere når pasientene blir kåte? 

Kontroller deg! Aldri hørt maken. Du bør absolutt bytte, også av respekt for behandleren. 

Anonymkode: f8694...940

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt menneskelig å reagere seksuelt på berøring. Men du skal selvfølgelig ikke vise eller uttrykke det. Hvis du ikke greier å skjule det, så må du bytte behandler.

Anonymkode: 2b670...d6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer meg også jevnlig, men det er jo ikke farlig? Jeg oppfører meg høflig og normalt og drar hjem og ligger med mannen. 
Hvis du kjenner godt etter er det kanskje ikke fysioterapeuten du blir kåt på heller, det er gjerne berøringen og energiutslippet fra musklene i seg selv som gjør det. 

Anonymkode: a752d...bcb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Herregud.. Kanskje på tide å være mer hjemme om do har så lite kontroll på deg selv 

Anonymkode: 4eee5...b67

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke uvanlig. Men du skal ikke gjøre noe som helst. Og i alle fall ikke fortelle det til fysioterapeuten.

Anonymkode: 4f0b8...32f

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kontroller deg! Aldri hørt maken. Du bør absolutt bytte, også av respekt for behandleren. 

Anonymkode: f8694...940

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er helt menneskelig å reagere seksuelt på berøring. Men du skal selvfølgelig ikke vise eller uttrykke det. Hvis du ikke greier å skjule det, så må du bytte behandler.

Anonymkode: 2b670...d6c

Wow, her var det mange som kunne behøvd en time med fysioterapi.

Hvordan evner dere å tenke at det å bli kåt er det samme som å si dette til noen?

Det sier mer om DERE enn om trådstarter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du kjenner godt etter er det kanskje ikke fysioterapeuten du blir kåt på heller, det er gjerne berøringen og energiutslippet fra musklene i seg selv som gjør det. 

Anonymkode: a752d...bcb

Hun skriver jo det jo!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne, 38 år. Jeg tør ikke å si dette til noen, bare dere: jeg blir så kåt av å være hos fysioterapeuten min! Han sier at jeg har stramme lårmuskler og setemuskler, og disse masserer han grundig. Altså, jeg blir helt gæren... og klarer nesten ikke å se han i øynene etterpå. Jeg vil anta at dette er standard behandling hos mange fysioterapeuter, så det må jo garantert være andre enn meg som blir kåt av sånt? Eller har jeg begynt å bli smårar? Stakkars fysioterapeut! Eller koser han seg? Jeg er så forvirret. Sånn, måtte bare få dette ut. Hva skal jeg gjøre? 

Håper ikke tråden blir slettet. Og bare til opplysning: dette er ikke trolling. 

Ja men kjære deg.. det er jo lov å bli innbilsk og la fantasiene løpe villt og hemningsløst.
Å bli småkåt.. betyr å bli litt gærn eller litt smårar det😆
Det er hele tiden blitt sagt at kvinner kan gjøre to ting samtidig.. og at ..menn klarer bare en ting om gangen.
Det eneste unntaket er når kvinnen blir kåt, da klare de fleste ikke å konsentrere seg😅
Han ser deg nok.. men tror de fleste er pro i dette yrket. 
Og bli kåt er det mest normale som kan skje.. du hadde vært uormal hvis du ikke fikk reaksjon👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Ja men kjære deg.. det er jo lov å bli innbilsk og la fantasiene løpe villt og hemningsløst.
Å bli småkåt.. betyr å bli litt gærn eller litt smårar det😆
Det er hele tiden blitt sagt at kvinner kan gjøre to ting samtidig.. og at ..menn klarer bare en ting om gangen.
Det eneste unntaket er når kvinnen blir kåt, da klare de fleste ikke å konsentrere seg😅
Han ser deg nok.. men tror de fleste er pro i dette yrket. 
Og bli kåt er det mest normale som kan skje.. du hadde vært uormal hvis du ikke fikk reaksjon👏

Takk! Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ble grundig massert av en liten tyrker med sterke hender, og følte meg klar til å fri til ham etterpå.

Det er jo helt naturlig at kroppen slapper av under massasje og at kroppen kan reagere fysisk på det. Det betyr jo ikke noe annet - det er ikke som at jeg egentlig har en fetish for små hårete tyrkiske menn med sterke hender, men kroppen min har aldri vært så avslappet før.

Men, hvis det påvirker deg så kraftig at du sliter med å kontrollere deg eller kan sette fysioen i en ukomfortabel situasjon, så ville jeg byttet fysio. Folk på jobb skal ikke måtte bli utsatt for andres seksualitet - om det ikke er nettopp dét jobben deres går ut på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig lett å få sexuelle tanker når man er der og blir massert. Hun som masserte meg ble like kåt som meg. Jeg tok på henne over alt, ikke hun på meg. Hun sa ikke sex og sånn ble det. Deilig og opphissende tid.

Skrevet

Da bytter man til en annen fysio, noe annet ville vært veldig rart 

Skrevet

Det handler om at når muskelspenninger og stress slipper taket, så slapper du av mentalt og få normal blodgjennomstrømming, sånn at du ikke lenger blokkerer din naturlige lyst. Ikke hverken mer eller mindre enn det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden):

Det handler om at når muskelspenninger og stress slipper taket, så slapper du av mentalt og få normal blodgjennomstrømming, sånn at du ikke lenger blokkerer din naturlige lyst. Ikke hverken mer eller mindre enn det. 

Og dette vet fysioterapeuten? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og dette vet fysioterapeuten? 

Ja? Det vil jeg anta. Helt normal respons på massasje og annen behandling at man kan bli kåt, tørst, sulten, energisk eller trøtt. Kroppen blir aktivert. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...