Gå til innhold

Ferie med svigers

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 0.23):

De kan f.eks gå i den ene skuffen med kjøkkenting, men ikke i den andre

De får være på stuen, men leker får ikke tas med derfra og inn i den andre stuen.

De får ikke ta på ting, ta med ting inn i huset fra ute

Anonymkode: 212b7...d88

Jeg ser ikke hva som er så galt med disse reglene.

Har dere ingen regler for barna?

Anonymkode: 3837a...df9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mine besteforeldre jo! Resultatet der har blitt at egentlig ingen barnebarn (alle voksne nå) er nær de. Det er kun i selskaper osv vi møtes, og praten er veldig overfladisk. De er veldig fasademennesker. Det andre paret med besteforeldre derimot er mye mer nær oss, de var lekne og rause da vi var små. Var en selvfølge for meg å gå til de hvis jeg sleit i livet. Mens min mors besteforeldre vet ingenting om hva jeg har gått gjennom eller egentlig hvem jeg er.

Anonymkode: 3fe2f...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Høres ut som mine besteforeldre jo! Resultatet der har blitt at egentlig ingen barnebarn (alle voksne nå) er nær de. Det er kun i selskaper osv vi møtes, og praten er veldig overfladisk. De er veldig fasademennesker. Det andre paret med besteforeldre derimot er mye mer nær oss, de var lekne og rause da vi var små. Var en selvfølge for meg å gå til de hvis jeg sleit i livet. Mens min mors besteforeldre vet ingenting om hva jeg har gått gjennom eller egentlig hvem jeg er.

Anonymkode: 3fe2f...300

Et sånt forhold har mannen min til sin bestefar også, fordi han kun ble kjeftet på i oppveksten og aldri fikk ordentlig omsorg og bygd en god relasjon med  besteforeldrene sine. Er kun ett av 9 søskenbarn som besøker han i ny og ne og han sitter og surmuler over hvor dårlig de andre er til å ta kontakt. Men hva forventer du da, når du har oppført deg som du har gjort i alle disse årene…? Den andre siden er heldigvis oppegående 

Anonymkode: 1f20a...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser ikke hva som er så galt med disse reglene.

Har dere ingen regler for barna?

Anonymkode: 3837a...df9

Prøv å lese resten av kommentarene før du skriver du..

Anonymkode: 212b7...d88

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...