Gå til innhold

Match.com - ekte?!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men da er det i så fall lite logisk for kvinner å være på Tinder i det hele tatt da, hvis man mener det bare er håpløse menn der. 

Anonymkode: 0cee7...e81

Nettopp derfor er det lite kvinner på Tinder. 

Anonymkode: 02969...a28

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du kan altså nærmest stille diagnose på en del , men bare nærmest, og bare på en del?  Er ikke dette en innholdsløs påstand, som du godt kunne brukt for ti år siden? 

Anonymkode: 16a10...eef

Man kan også lure på om de som setter diagnosene har diagnoser selv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nettopp derfor er det lite kvinner på Tinder. 

Anonymkode: 02969...a28

Det er litt forenklet. 

Det har vært lite kvinner fra starten, og det skyldes mye at Tinder ble utviklet av menn, og deres måte å se på kvinner i et rom, og automatisk sortere dem i pulbar/ ikke.  Selv kvinner som er ute etter lettvinte forhold, trenger litt mer enn bare random bilder, og en kort tekstlinje. 

Anonymkode: 16a10...eef

Skrevet

Det spørs hva du ser etter. Tinder, Match etc. er blitt grådige. For mer diskret dating har du Cupido, som er langt billigere, og du har hemli.me som er gratis. Eller så kan du gå på byen, og da får du to øl i måneden for prisen for Match 😅

Skrevet
Finneren skrev (1 minutt siden):

Det spørs hva du ser etter. Tinder, Match etc. er blitt grådige. For mer diskret dating har du Cupido, som er langt billigere, og du har hemli.me som er gratis. Eller så kan du gå på byen, og da får du to øl i måneden for prisen for Match 😅

Hemli er jo kun for sex da. Her er spørsmålet å faktisk finne noen som er ute etter noe mer. 

Anonymkode: bd117...e35

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hemli er jo kun for sex da. Her er spørsmålet å faktisk finne noen som er ute etter noe mer. 

Enig i det, men kanskje det er det trådstarteren er ute etter 😅

Skrevet

Ekstremt lite brukervennlig side..

Anonymkode: b2a87...677

Skrevet

Noen burde startet en datingside med ChatGPT som motor. Den kjenner meg og mine interesser godt, og en times chat om forskjellige ting burde være nok til å lage en veldig god interesseprofil for ethvert medlem. Dermed ville den også hatt et godt utgangspunkt for å foreslå matcher som passer godt sammen, uten å (av personvernshensyn) avsløre annet enn i veldig generelle vendinger hvorfor de passer sammen.

Skrevet
-jk- skrev (3 minutter siden):

Noen burde startet en datingside med ChatGPT som motor. Den kjenner meg og mine interesser godt, og en times chat om forskjellige ting burde være nok til å lage en veldig god interesseprofil for ethvert medlem. Dermed ville den også hatt et godt utgangspunkt for å foreslå matcher som passer godt sammen, uten å (av personvernshensyn) avsløre annet enn i veldig generelle vendinger hvorfor de passer sammen.

Ja, det var jammen ikke en håpløs ide altså😅 Det kunne jeg hatt litt troa på. 

Skrevet

-jk- skrev (2 timer siden):

Så fremt Google ai kan være med, for han har min rygg på kjærlighets fronten 😂

Anonymkode: 7967f...fc7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...