AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:06 #41 Skrevet torsdag kl. 10:06 Run skrev (1 time siden): Alternativet er at kvinner gir flere menn en sjanse, Hva i alle dager skulle det være godt for? Skal jeg matche med noen og gå på date bare for å være greit, selv om jeg utmerket godt ser ut i fra profilen at det aldri kommer til å bli noe mer? Det er jo bare bortkastet tid for begge parter. For jeg kan love deg at menn som må ty til datingapps ikke har spesielt god sosial kompetanse, så jeg kommer ikke til å bli sjarmert bare de får en sjanse til å møte meg. Anonymkode: 63912...f5b 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:22 #42 Skrevet torsdag kl. 10:22 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva i alle dager skulle det være godt for? Skal jeg matche med noen og gå på date bare for å være greit, selv om jeg utmerket godt ser ut i fra profilen at det aldri kommer til å bli noe mer? Det er jo bare bortkastet tid for begge parter. For jeg kan love deg at menn som må ty til datingapps ikke har spesielt god sosial kompetanse, så jeg kommer ikke til å bli sjarmert bare de får en sjanse til å møte meg. Anonymkode: 63912...f5b Jeg er enig med deg i det at man ikke skal matche med noen man vet det ikke blir en match med for å være grei, men jeg synes det er feil å si at alle menn på datingapper ikke har god sosial kompetanse, jeg kjenner flere venner som har møtt mannen sin på apper og de er både gift og har fått barn idag. Anonymkode: 91efb...683 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:24 #43 Skrevet torsdag kl. 10:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg i det at man ikke skal matche med noen man vet det ikke blir en match med for å være grei, men jeg synes det er feil å si at alle menn på datingapper ikke har god sosial kompetanse, jeg kjenner flere venner som har møtt mannen sin på apper og de er både gift og har fått barn idag. Anonymkode: 91efb...683 Og jeg er veldig uenig med deg @Run i at kvinner skal gi flere menn en sjanse, gir de deg ikke en sjanse så får du ta jobben med deg selv å forbedre deg så kvinner faktisk gir deg en sjanse. Anonymkode: 91efb...683 2 1
Run Skrevet torsdag kl. 10:34 #44 Skrevet torsdag kl. 10:34 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva i alle dager skulle det være godt for? Skal jeg matche med noen og gå på date bare for å være greit, selv om jeg utmerket godt ser ut i fra profilen at det aldri kommer til å bli noe mer? Det er jo bare bortkastet tid for begge parter. For jeg kan love deg at menn som må ty til datingapps ikke har spesielt god sosial kompetanse, så jeg kommer ikke til å bli sjarmert bare de får en sjanse til å møte meg. Anonymkode: 63912...f5b Bare vær mindre sneversynt, mindre kravstor på faktorer som egentlig spiller liten rolle. Det jeg det markert viser i hvert fall at du er useriøs. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:17 #45 Skrevet torsdag kl. 11:17 Run skrev (39 minutter siden): Bare vær mindre sneversynt, mindre kravstor på faktorer som egentlig spiller liten rolle. Det jeg det markert viser i hvert fall at du er useriøs. Nei, hadde de vært sjarmerende live så hadde de ikke vært på Tinder. Sorry not sorry. Jeg kan fint se forbi utseende, det er ikke så viktig for meg, men da må du ha det ekstra glimtet ellers. Og sånne menn finner man ikke på apps, de klarer seg helt fint uten "hjelpemidler". Anonymkode: 63912...f5b 1
Run Skrevet torsdag kl. 11:17 #46 Skrevet torsdag kl. 11:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, hadde de vært sjarmerende live så hadde de ikke vært på Tinder. Sorry not sorry. Jeg kan fint se forbi utseende, det er ikke så viktig for meg, men da må du ha det ekstra glimtet ellers. Og sånne menn finner man ikke på apps, de klarer seg helt fint uten "hjelpemidler". Anonymkode: 63912...f5b Rett og slett feil
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:20 #47 Skrevet torsdag kl. 11:20 Dere tar begge feil samtidig 😅 Run skrev (2 minutter siden): Rett og slett feil AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, hadde de vært sjarmerende live så hadde de ikke vært på Tinder. Sorry not sorry. Jeg kan fint se forbi utseende, det er ikke så viktig for meg, men da må du ha det ekstra glimtet ellers. Og sånne menn finner man ikke på apps, de klarer seg helt fint uten "hjelpemidler". Anonymkode: 63912...f5b Anonymkode: 7967f...fc7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:21 #48 Skrevet torsdag kl. 11:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere tar begge feil samtidig 😅 Anonymkode: 7967f...fc7 Hva mener du fasiten er da? Anonymkode: 63912...f5b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:28 #49 Skrevet torsdag kl. 11:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du fasiten er da? Anonymkode: 63912...f5b Ikke meg som du siterer. Men jeg tror absolutt at det kan være både sjarmerende, flotte og sosialt oppegående menn. Dessverre ødelegger alle de mennene som matcher over en lav sko eller ikke svarer/holder samtalen for de som faktisk er interessante å treffe. For da gidder man til slutt ikke mer. Men alle har ikke like mange treffpunktet i hverdagen til å treffe single i rett alder/livssituasjon. Om premisset om at ingen oppegående menn er på Tinder fordi de klarer seg uten, vil jo det samme gjelde kvinnene også. Og da er det jo ingen vits å være der for noen. (Og så kan det sikkert være en sannhet i det også, at apper ikke leder noen vei.😅) Anonymkode: bd117...e35 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:32 #50 Skrevet torsdag kl. 11:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg som du siterer. Men jeg tror absolutt at det kan være både sjarmerende, flotte og sosialt oppegående menn. Dessverre ødelegger alle de mennene som matcher over en lav sko eller ikke svarer/holder samtalen for de som faktisk er interessante å treffe. For da gidder man til slutt ikke mer. Men alle har ikke like mange treffpunktet i hverdagen til å treffe single i rett alder/livssituasjon. Om premisset om at ingen oppegående menn er på Tinder fordi de klarer seg uten, vil jo det samme gjelde kvinnene også. Og da er det jo ingen vits å være der for noen. (Og så kan det sikkert være en sannhet i det også, at apper ikke leder noen vei.😅) Anonymkode: bd117...e35 Nei, for da må du forutsette at kvinner og menn på Tinder har de samme begrensingene og mulighetene. Og det er det vel "bevist" gjennom sikkert hundrevis av tråder her inne at ikke stemmer. Anonymkode: 63912...f5b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:50 #51 Skrevet torsdag kl. 15:50 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er enig med deg i det at man ikke skal matche med noen man vet det ikke blir en match med for å være grei, men jeg synes det er feil å si at alle menn på datingapper ikke har god sosial kompetanse, jeg kjenner flere venner som har møtt mannen sin på apper og de er både gift og har fått barn idag. Anonymkode: 91efb...683 Garantert ingen de siste to årene. Tinder kan ikke en gang sammenlignes med hvordan appen var for ti år siden. I dag kan man nærmest stille diagnoser på en del av brukerne kun av å se på bildene. Match er for spesielt interesserte, folk som har sosial angst eller er helt uten forholdserfaring. Anonymkode: 02969...a28
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:16 #52 Skrevet torsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I dag kan man nærmest stille diagnoser på en del av brukerne kun av å se på bildene Du kan altså nærmest stille diagnose på en del , men bare nærmest, og bare på en del? Er ikke dette en innholdsløs påstand, som du godt kunne brukt for ti år siden? Anonymkode: 16a10...eef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #53 Skrevet torsdag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, hadde de vært sjarmerende live så hadde de ikke vært på Tinder. Sorry not sorry. Jeg kan fint se forbi utseende, det er ikke så viktig for meg, men da må du ha det ekstra glimtet ellers. Og sånne menn finner man ikke på apps, de klarer seg helt fint uten "hjelpemidler". Anonymkode: 63912...f5b Bare....wow...Gjelder dette kvinner på Tinder da også eller? Selvsagt kan man fint ha sosial kompetanse på Tinder. At man bruker app, utelukker ikke at man er åpen for kontakt i det virkelige liv også. Noen finner hverandre for øvrig på app også, og da snakker jeg seriøse forhold. Anonymkode: 0cee7...e81 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:35 #54 Skrevet torsdag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, for da må du forutsette at kvinner og menn på Tinder har de samme begrensingene og mulighetene. Og det er det vel "bevist" gjennom sikkert hundrevis av tråder her inne at ikke stemmer. Anonymkode: 63912...f5b Men da er det i så fall lite logisk for kvinner å være på Tinder i det hele tatt da, hvis man mener det bare er håpløse menn der. Anonymkode: 0cee7...e81
Perle Skrevet torsdag kl. 19:49 #55 Skrevet torsdag kl. 19:49 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Garantert ingen de siste to årene. Tinder kan ikke en gang sammenlignes med hvordan appen var for ti år siden. I dag kan man nærmest stille diagnoser på en del av brukerne kun av å se på bildene. Match er for spesielt interesserte, folk som har sosial angst eller er helt uten forholdserfaring. Anonymkode: 02969...a28 Hvordan er Möteplassen?
-jk- Skrevet torsdag kl. 20:08 #56 Skrevet torsdag kl. 20:08 Perle skrev (18 minutter siden): Hvordan er Möteplassen? Tråkt, etter min mening. Sukker er bedre da. Men Facebook dating er nok den som overrasker mest positivt, spesielt i forhold til prisen 1
Perle Skrevet torsdag kl. 21:46 #57 Skrevet torsdag kl. 21:46 -jk- skrev (1 time siden): Tråkt, etter min mening. Sukker er bedre da. Men Facebook dating er nok den som overrasker mest positivt, spesielt i forhold til prisen Takk, for svar! Jeg tenker mest på fra 35-50. Er det dette du refererer til? 1
-jk- Skrevet fredag kl. 06:48 #58 Skrevet fredag kl. 06:48 Perle skrev (9 timer siden): Takk, for svar! Jeg tenker mest på fra 35-50. Er det dette du refererer til? 40-60 for min del. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:19 #59 Skrevet fredag kl. 15:19 AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 9.58): Da jeg ble singel i fjor, prøvde jeg også Match.com. Fikk masse oppmerksomhet der, men jeg likte ingen av dem. Prøvde også Facebook dating, og det likte jeg mye bedre. Men kjæresten min, fant jeg på Tinder. Jeg var veldig skeptisk til Tinder, og jeg trodde det var så overflatisk og at det passet best for yngre. Jeg er kvinne 60+, men fant etterhvert ut at det var Tinder som hadde flest interessante menn. Var så heldig at det ble full klaff med den første jeg traff, og vi er fortsatt sammen. På Match.com hadde jeg tegnet et 6 mnd. medlemskap, så måtte selvfølgelig betale for hele perioden, selv om jeg ikke var interessert i å motta flere meldinger om alle jeg hadde "foført". Anonymkode: a41ab...4f3 Hva var forskjell på å betale contra «fri-ride»? Anonymkode: bf2eb...4bf
-jk- Skrevet fredag kl. 15:43 #60 Skrevet fredag kl. 15:43 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva var forskjell på å betale contra «fri-ride»? Anonymkode: bf2eb...4bf Om du ikke betaler får du ikke sett hvem som liker deg, eller skrevet til de. Da må du vente på at begge har likt hverandre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå