Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har profil på hemli, nå har ikke jeg erfaring med SpicyMatch osv men jeg synes det er en oversiktlig og fin plass å være.

Har som prinsipp at jeg svarer alle som tar kontakt, men er ikke alle jeg fortsetter å skrive med naturlig nok men jeg har kun hatt grei kommunikasjon med de som jeg har skrevet med der inne 😊

Men alt avhenger vel av hva slags forventninger man har til hva man ønsker å oppnå.

Har ikke oppgitt noe opplysninger som jeg føler gir inntrykk av noe svindel/scam så langt heller.

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes hemli fremdeles? Jeg får ikke opp siden?

• Hjerte 1
Skrevet
Elliekabe skrev (2 timer siden):

Finnes hemli fremdeles? Jeg får ikke opp siden?

Omtrent 12:30 i går ble domenet "oppdatert", hva nå enn det betyr. Jeg har sendt en melding til initiativtaker for nettsiden med spørsmål, men har ikke fått svar ennå. Jeg hadde tatt forholdsregler mot nettopp slike ting og utvekslet en epostadresse med den kvinnen jeg ønsket å møte. Den ble det ikke bruk for siden vi også hadde avtalt å møtes i går ettermiddag. Jeg oppdaget at nettsiden var nede mens jeg satt og ventet på henne og skulle lese gjennom chatten en gang til.

Det er meget synd om et så kvinnevennlig forum går nedenom. Vi får håpe de er oppe og går igjen snart.

Skrevet
22 minutter siden, Cor Cubiculum said:

Omtrent 12:30 i går ble domenet "oppdatert", hva nå enn det betyr. Jeg har sendt en melding til initiativtaker for nettsiden med spørsmål, men har ikke fått svar ennå. Jeg hadde tatt forholdsregler mot nettopp slike ting og utvekslet en epostadresse med den kvinnen jeg ønsket å møte. Den ble det ikke bruk for siden vi også hadde avtalt å møtes i går ettermiddag. Jeg oppdaget at nettsiden var nede mens jeg satt og ventet på henne og skulle lese gjennom chatten en gang til.

Det er meget synd om et så kvinnevennlig forum går nedenom. Vi får håpe de er oppe og går igjen snart.

Jeg har heldigvis Snappen men bare lurte på om de hadde sluttet. Får se hva som skjer videre. 
Enig - hva man enn nå mener om det å møte noen så er selve nettsiden og reglene bak veldig fin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2026 den 16.15):

Det er da vel stort sett slik utro mennesker ser ut. Vakre mennesker behøver ikke være utro. 

Anonymkode: b6645...8a1

Eller: de som er sammen med vakre mennesker behøver ikke være utro? Mange vakre mennesker er utro og får lett "napp".

Bamseklemmer skrev (På 16.7.2026 den 7.30):

Er du fastlåst i et ekteskap uten kjærlighet og sex, da er det "lov" å være utro. Men det beste for dere.. hvis dere vil bo sammen, er jo å ordne en avtale. Det kan knytte sterkere bånd og mere enighet, husfred og mye bedre livskvalitet.. 
Jeg mener livskvalitet, fordi sex er en yppelig måte å få lykke av🥰😅

Kloke ord fra deg så enig (ikke overraskende :D). Det beste er å ha åpenhet.

Men til TS. Om du får kontakt med noen som virker oppegående anbefaler jeg å ha en lengre kommunikasjon slik at du kan luke ut de som er useriøse. Ha også et "kjemitreff" slik at dere blir litt bedre kjent. Du er fortsatt relativt ung så det burde ikke være noe problem å finne noen for et uforpliktende møte. Om du forteller hvor i landet du holder til kan det være du blir kontaktet av noen litt seriøse her fra forumet (jada, de/vi finnes).

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02):

Hei!

Først: dere som føler at dere bare  si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy.

Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆

Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆.

Edit:
PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊

Kom på Fetlife ❤️

Anonymkode: a26b4...f48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kom på Fetlife ❤️

Glemte å skrive at jeg er dame, og generelt er det få damer der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Glemte å skrive at jeg er dame, og generelt er det få damer der. 

På Fetlife?

Anonymkode: 945b9...841

AnonymBruker
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (22 timer siden):

Har du fått svar nå? 
Var ikke så lur som deg, at jeg utvekslet e-post eller lignende med de jeg hadde god kontakt med. 
Litt urovekkende at det fremdeles er nede - spesielt siden det gikk litt «trått» med nettstedet i utgangspunktet. 

Anonymkode: f1ed9...d7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kom på Fetlife ❤️

Litt for spesielt interesserte?

Og ikke akkurat et sted man så lett kommer i kontakt med folk, synes jeg selv. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du fått svar nå? 
Var ikke så lur som deg, at jeg utvekslet e-post eller lignende med de jeg hadde god kontakt med. 
Litt urovekkende at det fremdeles er nede - spesielt siden det gikk litt «trått» med nettstedet i utgangspunktet. 

Det er veldig synd. Da burde de heller lagt til et varsel om at de skulle slutte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt for spesielt interesserte?

Og ikke akkurat et sted man så lett kommer i kontakt med folk, synes jeg selv. 

Enig! På Fetlife virker det som man må ha spesielle kinks for å trives. 

Mine greier er at jeg liker at kvinnen nyter, kanskje med to menn som bare vil henne vel. Og jeg foretrekker det andre kaller vanilje.  For meg betyr det at jeg er lei av knulling og foretrekker elsking. Ikke mange på Fetlife har det sånn, tror jeg. Ikke mange som forstår forskjellen heller. Men på Hemli var det svært mye vanligere med «Vanlig/Vanilla». Om siden er borte for godt, så har vi uten kinks mistet noe unikt og positivt på den fronten. Har ikke fått svar fra stifter ennå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Elliekabe skrev (2 timer siden):

Det er veldig synd. Da burde de heller lagt til et varsel om at de skulle slutte. 

Tipper de har oppgitt falskt navn ved reg av domene erller på webhotel. Så er det oppdaget og siden er stengt ned. Er ikke lov med alias når man lager webisder. Har de tatt sikkerhetskopi av basen kan de kanskje klare å starte opp på nytt med annen webadresse.

Skrevet
2 hours ago, Cor Cubiculum said:

Enig! På Fetlife virker det som man må ha spesielle kinks for å trives. 

Mine greier er at jeg liker at kvinnen nyter, kanskje med to menn som bare vil henne vel. Og jeg foretrekker det andre kaller vanilje.  For meg betyr det at jeg er lei av knulling og foretrekker elsking. Ikke mange på Fetlife har det sånn, tror jeg. Ikke mange som forstår forskjellen heller. Men på Hemli var det svært mye vanligere med «Vanlig/Vanilla». Om siden er borte for godt, så har vi uten kinks mistet noe unikt og positivt på den fronten. Har ikke fått svar fra stifter ennå.

Ja, det er noe annet. Laget en cupido profil. Får uholdbar mange meldinger med litt for mange åpne album med underliv. Orker ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Elliekabe skrev (16 minutter siden):

Ja, det er noe annet. Laget en cupido profil. Får uholdbar mange meldinger med litt for mange åpne album med underliv. Orker ikke. 

Jeg prøvde NT (avkledd-tid), og fikk over 200 meldinger på 12 timer… 

Orker virkelig ikke 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tipper de har oppgitt falskt navn ved reg av domene erller på webhotel. Så er det oppdaget og siden er stengt ned. Er ikke lov med alias når man lager webisder. Har de tatt sikkerhetskopi av basen kan de kanskje klare å starte opp på nytt med annen webadresse.

Virker som at du har peiling. 
Hvis dette er tilfellet, og de har sikkerhetskopi, hvor lang tid tar det å fikse noe slikt? 
Hilsen medlem med abstinenser!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2026 den 16.15):

Det er da vel stort sett slik utro mennesker ser ut. Vakre mennesker behøver ikke være utro. 

Anonymkode: b6645...8a1

Whææ! Dette har jeg aldri hørt noen si før, men nå tok jeg en mentalt liste av alle jeg vet om som har vært utro mot partnere. Helt fra videregående frem til nåtid... Og ikke en eneste av dem er konvensjonelt attraktive! Mange er direkte stygge. De mest lojale parene jeg kjenner, er også de vakreste. Hjelpes. 

Dette må det finnes noen studier på. Fascinerende! 

Anonymkode: c301e...23b

Skrevet
Cor Cubiculum skrev (På 18.8.2026 den 16.49):

Håper også hemli kommer tilbake, likte meg der 🙂

Skrevet

Ser ut som at den er nede permanent 😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...