Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er konteksten. Navnet. Klientellet som blir trukket mot noe lugubert. En liten side som er shady. Ikke etablert å være trygg. 

Anonymkode: 6424f...105

Så du har både registrert deg der og har bred erfaring med andre nettdatingsider. Kanskje du kan peke oss andre i retning av noe seriøst?

Anonymkode: 945b9...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg registrerte meg på Tinder og Snap Chat, blir helt overveldet av all oppmerksomhet. Det ble for mye, har nå slettet alt.

Anonymkode: 3b2a5...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg registrerte meg på Tinder og Snap Chat, blir helt overveldet av all oppmerksomhet. Det ble for mye, har nå slettet alt.

Anonymkode: 3b2a5...fb1

Hvis du er kvinne og liker å ha styringen er det flere muligheter hos disse på hemli . me etter hva jeg forstår.

Anonymkode: 945b9...841

Skrevet

Du får sikkert mye tyn i denne tråden 🙄 men jeg er som deg og holdt på i ca 2 år. Aller enklest er å opprette en anonym profil på tinder. Beskriv kort akkurat hva du ønsker. Du kan være ærlig om livssituasjon. Jeg presiserte at jeg ønsket menn i lignende situasjon. Legg til noen bilder som er illustrerende men anonyme. Det kommer til å renne inn med tilbud og du må naturlig nok være kritisk. Så oppretter du en anonym Snapchat konto og tar videre kommunikasjon der. 

Husk egen sikkerhet, det er mange gærninger der ute, men du verden så mye bra og. Jeg har hatt det SÅ gøy og spennende og føler jeg har våknet til live som noe mer enn mamma og arbeidstager. Ville aldri vært det foruten. 

Får sikkert litt tyn jeg også nå. Men en ting jeg har lært er at vi mennesker er sammensatte, og har ofte gode grunner for å handle som vi gjør.

Lykke til! 

Anonymkode: 137f3...abc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje ikke helt et svar i tråf med det TS spør etter.
men en betrakting rundt å innlede andre forhold mens man fortsatt er gift.

Som noen har poengtert, har jeg klaget over vårt sexliv her inne, men det er opp og ned.
Skriver med min profil her, og ja kona ser det jeg poster når det ikke er som anonym.

Vi er gode venner, barn som har flyttet ut.
Sexlivet kommer å går, noen ganger går det måneder mellom hver gang, andre ganger kun en uke eller to.

Ingen av oss er utro, tanken har jo streifet, og jeg har sagt det til henne faktisk.
Det skaper dårlig stemmning, og gir ikke noe hyppigere sex for å si det sånn..
men har blitt venner igjen.

Tror ikke jeg kunne vært utro, eller hatt et annet forhold, uten at hun ville oppdaget det.
Jeg mener skulle jeg hatt et forhold, måtte det jo vært mer enn et kort treff for sex.
Finne på unskyldninger til å være borte en kveld eller helg..
Hun hadde gjennomskuet det kjapt, og det ville blitt dårlig stemning

så for meg blir det å holde ut, glede seg over de deilige stundene vi har sammen, forsøke å innspirere henne til oftere kos.

Alternativet måtte være å skilles, men har ikke lyst til å være alene og singel, ikke lyst til å miste det gode vi har sammen.
Er jo en grunn til at vi har holdt sammen i over 30 år.

• Liker 1
Skrevet
Finneren skrev (På 25.7.2026 den 14.10):

Hvorfor det? Jeg har forstått at det er gratis? Eller er det noe skjulte kostnader der? 

Hemli er gratis har profil der har ikke kostet meg noe

Skrevet
On 7/10/2026 at 11:02 AM, Erin69 said:

Hei!

Først: dere som føler at dere bare  si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy.

Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆

Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆.

Edit:
PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊

Jeg er en mann i akkurat samme situasjon. Det er et kjipt dilemma. Man vil jo bevare forholdet og familien på den ene siden, men så er det kjipt å gi helt slipp på å ville ha fantastisk sex. Håper du finner ut av noe! (og gi meg beskjed;) hahaha)

Anonymkode: e1570...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Lyktes du?

Anonymkode: a25b3...528

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke til å registrere meg der, kommer opp du har regnet feil, gang på gang….

Anonymkode: a2f15...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke til å registrere meg der, kommer opp du har regnet feil, gang på gang….

Ikke noe tap, det er fullstendig dødt der, ingen som sier noe eller svarer. Bortkasta tid, mye lettere å komme i kontakt med herlige, spennende folk her på KG 🤩

Anonymkode: 7aeb7...41e

• Nyttig 1
Skrevet

Har registrert meg, men ingen svarer og altfor lite brukere..

AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (På 26.7.2026 den 11.55):

Kanskje ikke helt et svar i tråf med det TS spør etter.
men en betrakting rundt å innlede andre forhold mens man fortsatt er gift.

Som noen har poengtert, har jeg klaget over vårt sexliv her inne, men det er opp og ned.
Skriver med min profil her, og ja kona ser det jeg poster når det ikke er som anonym.

Vi er gode venner, barn som har flyttet ut.
Sexlivet kommer å går, noen ganger går det måneder mellom hver gang, andre ganger kun en uke eller to.

Ingen av oss er utro, tanken har jo streifet, og jeg har sagt det til henne faktisk.
Det skaper dårlig stemmning, og gir ikke noe hyppigere sex for å si det sånn..
men har blitt venner igjen.

Tror ikke jeg kunne vært utro, eller hatt et annet forhold, uten at hun ville oppdaget det.
Jeg mener skulle jeg hatt et forhold, måtte det jo vært mer enn et kort treff for sex.
Finne på unskyldninger til å være borte en kveld eller helg..
Hun hadde gjennomskuet det kjapt, og det ville blitt dårlig stemning

så for meg blir det å holde ut, glede seg over de deilige stundene vi har sammen, forsøke å innspirere henne til oftere kos.

Alternativet måtte være å skilles, men har ikke lyst til å være alene og singel, ikke lyst til å miste det gode vi har sammen.
Er jo en grunn til at vi har holdt sammen i over 30 år.

Jeg tror du må begynne å innse at du er egoistisk. Du kan ikke kun tenke på deg, hun må få ha et fint liv også. Så slipp henne fri. 

Hvorfor skal hun bli inspirert? Vet du at det er bedre menn der ute eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være svindel. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle som har registrert seg. Hvilken info ga du siden? Kort nummer? Identitet? Husk at folk er slu og at folk vet det er lettlurte folk på kg desperate etter sex og nærhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...