AprilLudgate Skrevet 13. juli #21 Skrevet 13. juli -jk- skrev (4 timer siden): Vi er nok en del single menn her som ikke er amøber. Tror vi da Men ikke dermed sagt at vi er interessert i å være sidespranget til gifte kvinner. Nei- nettopp. Du hadde vel gjerne sveipet bort TS. Ergo hun sitter igjen i amøbedammen 😅
Sparkling_Pink Skrevet 13. juli #22 Skrevet 13. juli For fortsatt stabilt ekteskap er anbefalingen å være åpen med partneren din om at du søker sex fra andre. Jeg aner ikke hvor du får best napp, men det lønner seg for deg å ta initiativ og å si rett ut hva du ønsker. Du møter færre amøber av de ut selv tar kontakt med enn de som kontakter deg først. Hva enn det vil si å være amøbe. 1
Stillalive Skrevet 14. juli #23 Skrevet 14. juli Det mange innlegg overser her inne er jo at mange vil ha en form for relasjon før man går til sengs, betyr ikke at de skal kunne person nummeret eller å vite hva personen hadde på matpakka, men ganske greit å vite hvem man hopper til sengs med. 1
Snok1 Skrevet 14. juli #24 Skrevet 14. juli Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02): Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg hører mye positivt om Feeld, og tildels SpicyMatch. På disse appene er nonmonogami et grunnpremiss, og du slipper å forklare og å unnskylde deg. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #25 Skrevet 14. juli Jeg har bruker på hemli. Synes privatchattefunksjonen fungerer veldig bra der, så det liker jeg godt. Men det er få folk. Og ei der inne har tydeligvis veldig makt over admin og bestemmer det meste virker det som. Og hun bestemmer veldig over hva som er lov å si i felleschatten og ikke, så det har faktisk gjort at folk har forsvunnet derfra. (F.eks er all humor som inneholder pikk forvist fra den chatten, da må man inn på "bakrommet", og da er all kommunikasjon drept med en gang. Hun blir veldig prippen til å være på en sex-side) Det er nok ikke der jeg finner meg en sexpartner, men greit sted å være likevel. Men tror vi mennene er i undertall der også, men ikke like ille som andre steder virker det som. 😊 Anonymkode: e0c1d...3ec
AnonymBruker Skrevet 14. juli #26 Skrevet 14. juli Jeg FATTER ikke hvorfor folk blir værende i en "kjærlighetsrelasjon" bare fordi barn, hus, hjem etc. Intimitet er jo skillet mellom å være et par og det å være et bokollektiv. Som du sier selv, livet er for kort, hvorfor ikke finne noen du kan være oppriktig lykkelig med? I could never. Anonymkode: 449ef...b9e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #27 Skrevet 14. juli Skal ikke si hvor fælt dette der, men kan fortelle deg hvor fæl DU er🤢 Anonymkode: f2b45...2f7 1
Erin69 Skrevet 14. juli Forfatter #28 Skrevet 14. juli Snok1 skrev (1 time siden): Jeg hører mye positivt om Feeld, og tildels SpicyMatch. På disse appene er nonmonogami et grunnpremiss, og du slipper å forklare og å unnskylde deg. Lykke til! Enig at det er best der nonmonogami er normalen. Men jeg har heller ikke lyst til noen som "ligger rundt" hele tiden med forskjellige partnere. Swingers og besøkende på sexklubber for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 14. juli #29 Skrevet 14. juli Du er 57, så hvor unge er de barna dine? Anonymkode: f43d3...23d 1
Snok1 Skrevet 14. juli #30 Skrevet 14. juli Erin69 skrev (2 timer siden): Enig at det er best der nonmonogami er normalen. Men jeg har heller ikke lyst til noen som "ligger rundt" hele tiden med forskjellige partnere. Swingers og besøkende på sexklubber for eksempel. Ser den. Vær tydelig på hva du ønsker. Du er garantert ikke den eneste med den preferansen.
Erin69 Skrevet 14. juli Forfatter #31 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er 57, så hvor unge er de barna dine? Anonymkode: f43d3...23d Heh, barn er et vidt begrep i midt ordforråd. Men de bor hjemme mens de studerer. Uten at jeg ser noen grunn til å skille meg etter at de flytter ut. Har ikke lyst til å leve som singel, og hva er sjansene for å finne DEN ENE egentlig? Ne, jeg vet hva jeg har, og det er en venn jeg ikke har sex med.
Sciurus Skrevet 15. juli #32 Skrevet 15. juli Tråden er ryddet for reklame og brukerangrep. Sciurus, mod
AnonymBruker Skrevet 15. juli #33 Skrevet 15. juli Veldig lett via jobb 😅 One night stands f.eks på julebord. Fant meg også en elsker, men han ble jeg forelska i og endte med skikkelig kjærlighetssorg. Nå har jeg enda en kar som er interessert men jeg holder litt igjen for han er ikke helt min type 😅 Mennene jeg har vært med har alle vært mellom 5-20 år yngre enn meg. 😅 Anonymkode: 43a78...228 2
Bamseklemmer Skrevet 16. juli #34 Skrevet 16. juli Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02): Hei! Først: dere som føler at dere bare må si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy. Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆 Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆. Edit: PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊 Er du fastlåst i et ekteskap uten kjærlighet og sex, da er det "lov" å være utro. Men det beste for dere.. hvis dere vil bo sammen, er jo å ordne en avtale. Det kan knytte sterkere bånd og mere enighet, husfred og mye bedre livskvalitet.. Jeg mener livskvalitet, fordi sex er en yppelig måte å få lykke av🥰😅
Finneren Skrevet 18. juli #35 Skrevet 18. juli (endret) erok skrev (På 12.7.2026 den 16.34): Victoria milan ikke seriøs prøv heller Cupido Cupido er det mest swingers. Om man da ikke vil i senga med flere bør man prøve andre steder. Også koster det penger. Bedre steder som er gratis. Men enig i at Victoria Milan (og C-date mv.) ikke er seriøst - det er ren svindel. Endret 18. juli av Finneren
AnonymBruker Skrevet 18. juli #36 Skrevet 18. juli Finneren skrev (4 timer siden): Cupido er det mest swingers. Om man da ikke vil i senga med flere bør man prøve andre steder. Også koster det penger. Bedre steder som er gratis. Men enig i at Victoria Milan (og C-date mv.) ikke er seriøst - det er ren svindel. Det virker som dette " hemli . me " er et seriøst alternativ for kvinner. Anonymkode: 945b9...841
AnonymBruker Skrevet 18. juli #37 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker som dette " hemli . me " er et seriøst alternativ for kvinner. Anonymkode: 945b9...841 Ingen som vil bevare lommebok, mental helse og organer bør melde seg på noe som heter hemli. Anonymkode: 6424f...105 1
Finneren Skrevet lørdag kl. 12:10 #38 Skrevet lørdag kl. 12:10 AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 23.00): Ingen som vil bevare lommebok, mental helse og organer bør melde seg på noe som heter hemli. Anonymkode: 6424f...105 Hvorfor det? Jeg har forstått at det er gratis? Eller er det noe skjulte kostnader der?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:20 #39 Skrevet lørdag kl. 13:20 Finneren skrev (1 time siden): Hvorfor det? Jeg har forstått at det er gratis? Eller er det noe skjulte kostnader der? Ja, og i tillegg slipper kvinner å bli nedrent av lassevis av meldinger fra samme mann. Kvinnen bestemmer om hun vil invitere til chat Anonymkode: 945b9...841
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:30 #40 Skrevet lørdag kl. 13:30 Finneren skrev (1 time siden): Hvorfor det? Jeg har forstått at det er gratis? Eller er det noe skjulte kostnader der? Det er konteksten. Navnet. Klientellet som blir trukket mot noe lugubert. En liten side som er shady. Ikke etablert å være trygg. Anonymkode: 6424f...105
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå