Erin69 Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli (endret) Hei! Først: dere som føler at dere bare må si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy. Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆 Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆. Edit: PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊 Endret 10. juli av Erin69 Tillegg: gode grunner til at vi ikke skilles 1 2
Macro Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Veldig mange villige menn her på KG da. Du er på riktig underforum til og med. 3
AprilLudgate Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Mja, du må nok scrolle gjennom 300 amøber før du treffer en normalt oppegående på alle apper og nettsteder. Men…..hvorfor er du sammen med denne fyren sa du? 1 1
AprilLudgate Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Macro skrev (Akkurat nå): Veldig mange villige menn her på KG da. Du er på riktig underforum til og med. Som ikke er amøber? 😅 1
Macro Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Som ikke er amøber? 😅 Åja, glemte den faktoren😅 stryk mitt forslag TS! 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Det går an å lage en diskret profil på Tinder, og hinte tydelig hva du er ute etter. Utvalget amøber, er i hvertfall mye større enn på VM. Anonymkode: 175b7...450
AprilLudgate Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Macro skrev (1 minutt siden): Åja, glemte den faktoren😅 stryk mitt forslag TS! 😆😆😆😆😆 🪼🪼🪼Vannmaneter har ingen hjerne og har levd i åresvis. Det gir håp til mange! 2 2
Erin69 Skrevet 10. juli Forfatter #8 Skrevet 10. juli 6 minutter siden, AprilLudgate said: Mja, du må nok scrolle gjennom 300 amøber før du treffer en normalt oppegående på alle apper og nettsteder. Men…..hvorfor er du sammen med denne fyren sa du? Ah, burde nevnt det med en gang (har redigert innlegget nå): Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊
AprilLudgate Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Erin69 skrev (1 minutt siden): Ah, burde nevnt det med en gang (har redigert innlegget nå): Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊 Det er enkel sak å finne noen å ligge med. Men du må være villig til å ligge deg gjennom endel du ikke hadde på ønskelista mtp kjemi og oppførsel. Og så vil du trolig få følelser for noen på veien, og bli såret. Eller at noen blir forelsket i deg. De som er normalt attraktive er gjerne rimelig dickheads de og. Du får mer nytelse og fred av å kjøpe noe på Kondomeriet, men: lykke til 😅 4 1
Erin69 Skrevet 10. juli Forfatter #10 Skrevet 10. juli 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det går an å lage en diskret profil på Tinder, og hinte tydelig hva du er ute etter. Utvalget amøber, er i hvertfall mye større enn på VM. Anonymkode: 175b7...450 😂😂😂 Jepp, større amøbeutvalg! Pluss at de fleste er ute etter en one night stand, uansett hva de påstår i profilen. Jeg vil ha en affære, ikke bare et ligg (det skulle jeg klart å finne relativt kjapt, til tross for at jeg er 57(!) - men så holder jeg meg godt da😊)
Erin69 Skrevet 10. juli Forfatter #11 Skrevet 10. juli 3 minutter siden, AprilLudgate said: Det er enkel sak å finne noen å ligge med. Men du må være villig til å ligge deg gjennom endel du ikke hadde på ønskelista mtp kjemi og oppførsel. Og så vil du trolig få følelser for noen på veien, og bli såret. Eller at noen blir forelsket i deg. De som er normalt attraktive er gjerne rimelig dickheads de og. Du får mer nytelse og fred av å kjøpe noe på Kondomeriet, men: lykke til 😅 Haha... med ditt utseende er det i hvert fall ikke noe problem å få seg et ligg i hvert fall😆. Men jeg tror jeg har gode sjanser selv også, til tross for min alder (57 - men får til tider komplimenter på at jeg ser mer ut som 40, og 40-årene er de nye 30-årene, så da er nok saken biff😂). Det med følelser fra den ene eller den andre parten, det er et godt poeng: det er derfor jeg prøvde VM (Victoria Milan), det er primært for gifte/samboende, som jeg trodde kunne ha mange fordeler: tildels forhåndsscreenet😆, mindre sjanse for klengethet, og ikke minst (litt) mindre sjanse for kjønnsykdommer.
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli Erin69 skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 Jepp, større amøbeutvalg! Pluss at de fleste er ute etter en one night stand, uansett hva de påstår i profilen. Jeg vil ha en affære, ikke bare et ligg (det skulle jeg klart å finne relativt kjapt, til tross for at jeg er 57(!) - men så holder jeg meg godt da😊) Jeg tror mye av spenningen med affæren forsvinner, når du skal prøve å finne ham på en app eller nettside. Spennende forhold oppstår gjerne når gifte mennesker møter andre gifte mennesker, på jobb og i sosiale sammenhenger. Nysgjerrighet og tenning oppstår, og dere må snike dere til møter, alle andre steder enn hjemme. Bortsett fra de opplagte datingsidene, så går det an å prøve seg der swingere vanker. Der trenger du ikke å gå så mye rundt grøten, men kan skrive ærlig hva du ønsker deg. Plenty mannfolk og amøber der, men du kan også bli kjent med par, og kanskje få introdusert noen via via. Anonymkode: 175b7...450 1
Erin69 Skrevet 10. juli Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror mye av spenningen med affæren forsvinner, når du skal prøve å finne ham på en app eller nettside. Spennende forhold oppstår gjerne når gifte mennesker møter andre gifte mennesker, på jobb og i sosiale sammenhenger. Nysgjerrighet og tenning oppstår, og dere må snike dere til møter, alle andre steder enn hjemme. Bortsett fra de opplagte datingsidene, så går det an å prøve seg der swingere vanker. Der trenger du ikke å gå så mye rundt grøten, men kan skrive ærlig hva du ønsker deg. Plenty mannfolk og amøber der, men du kan også bli kjent med par, og kanskje få introdusert noen via via. Anonymkode: 175b7...450 Gode tips! Er litt redd for å prøve å "rekruttere" i bekjentskapskretser... får vente på julebordet og flørte litt der og skylde på fylla om noe går galt😂. Men det blir jo uansett sniking da (om man treffer noen på en datingside). Og det kan bli veldig kleint om noe skjærer seg og man er nødt til å fortsette å forholde seg til hverandre?
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Erin69 skrev (14 minutter siden): det er derfor jeg prøvde VM Jeg har vært innom der selv. Appen kunne ha vært ypperlig for å møte noen, hvis "markedet" var mer 1:1. Det var sikkert 20 menn pr ekte, norsk kvinne der, og ditto mange bots og falske profiler. VM er beryktet for å ha operatører som lager kunstige profilbesøk, og interesse. Med KI, så slipper de sikkert å bruke folk til dette, og sjansen for å bli lurt er desto større. Det er flere år siden, men jeg endte opp med et hyggelig og langvarig bekjentskap på Cupido. Vi fikk noen stjålne møter, men mest hadde vi hverandre for å chatte med gjennom dagene. I vår livssituasjon, var det et stort behov som ble dekket der. M58 Anonymkode: 175b7...450 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #15 Skrevet 12. juli Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02): (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!) Det er da vel stort sett slik utro mennesker ser ut. Vakre mennesker behøver ikke være utro. Anonymkode: b6645...8a1 2 1
erok Skrevet 12. juli #16 Skrevet 12. juli Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02): Hei! Først: dere som føler at dere bare må si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy. Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆 Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆. Edit: PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊 Victoria milan ikke seriøs prøv heller Cupido 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #17 Skrevet 12. juli Erin69 skrev (På 10.7.2026 den 11.02): Hei! Først: dere som føler at dere bare må si hvor fælt dette er, start deres egen tråd. Dere kommer ikke til å stoppe noen som er interessert uansett, så det blir bare støy. Lever i et sexløst forhold der mannen til tider har vært er utro (han har est ut, trener ikke, og jeg tenner bare ikke på ham, så hvordan han har klart å være utro aner jeg ikke!). Jeg har lyst til å gjøre det samme, ikke for å straffe ham men fordi "life is too short" og det virker spennende, ikke minst når man bruker ordet "affære"😆 Jeg kan ikke/vil ikke gå på byen alene akkurat, så er det noen som kan anbefale et nettsted? Jeg har prøvd Victoria Milan, men herregud hvor lavpannede menn det finnes her i verden! Jeg trenger noen som er oppegående mentalt og som ikke sender et dick pic som svar på "hallo"😆. Edit: PS: Vi har barn, krangler ikke, er venner, og har alt mulig rart av grunner til å ikke gå fra hverandre! Men jeg skjønner at noen spør😊 Jeg er mann og i en lignende situasjon selv, men vi er glade i hverandre har barn å et godt samliv, men pga sykdom hos henne har vi ikke sex lengre, vurderer selv å finne meg en person som kan gi meg det jeg savner å få Anonymkode: a2f15...c8e
Erin69 Skrevet 13. juli Forfatter #18 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er da vel stort sett slik utro mennesker ser ut. Vakre mennesker behøver ikke være utro. Anonymkode: b6645...8a1 Sier du at jeg ikke er vakker😂😂😂? 2
-jk- Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AprilLudgate skrev (På 10.7.2026 den 11.09): Som ikke er amøber? 😅 Vi er nok en del single menn her som ikke er amøber. Tror vi da Men ikke dermed sagt at vi er interessert i å være sidespranget til gifte kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli Klarer å ta vare på meg selv. Har blitt invitert hjem på «kaffe» en del ganger, uten at det ble tid å drikke den omtrent.. Anonymkode: 98b11...e08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå