AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Er det andre som har partner/samboer som legger seg før 22.00 hver dag. Her er leggetid 21.30 uansett dag ukedag/helg. Synes selv at det er fryktelig trist å sitte flere timer hver kveld alene. Partner har vekkeklokke på klokken 05.30 hver dag (ukedag/helg), igjen flere timer før jeg står opp. Andre som har det sånn? Anonymkode: a210e...29f 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Vi er jo forskjellige. A- mennesker og B- mennesker. Anonymkode: e29c6...d9a 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Ingenting i veien for at du samkjører tidene og legger deg. Kan til og med være sunt. Anonymkode: 4afc9...4bb 7 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde ikke giddet det tullet der av en voksen person. Anonymkode: 1df5a...708 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Det er bare å akseptere at dere har forskjellige døgnrytme. Jeg legger meg sent og samboer tidligere. Han skjønner ikke at jeg fint kan støvsuge og vaske bad klokken ni på kvelden. Han våkner tidligere enn meg og er lys våken 5 minutter etter at han har slått opp øynene. Jeg bruker en time på det. Anonymkode: ae4db...988 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke giddet det tullet der av en voksen person. Anonymkode: 1df5a...708 Helt enig faktisk. For en kjedelig person. Jeg hadde simpelthen ikke vært sammen med en som la seg så tidlig hver enste dag😅 Man må jo ha litt til felles. Og man er ikke et barn. Anonymkode: fba69...fee 3 1
Anonymbruker*** Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Jeg tenker det er noe man lærer seg å leve med. Man kan ikke akkurat diktere andres døgnrytme. Jeg tenker døgnrytmen skal være temmelig atypisk før det er rimelig å ta det opp som ett problem. 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Anonymbruker*** skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det er noe man lærer seg å leve med. Man kan ikke akkurat diktere andres døgnrytme. Jeg tenker døgnrytmen skal være temmelig atypisk før det er rimelig å ta det opp som ett problem. Altså, denne personen hadde vekkerklokke på hver dag kl 05:30.... Anonymkode: fba69...fee 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Ja, til og med i helgene. Anonymkode: a210e...29f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Hvorfor er det så viktig for denne personen å stå opp 05.30?? Det er jo tydeligvis ikke naturlig for h*n å stå opp tidlig når vekkerklokken må på. Anonymkode: 2d2c4...e3c 2
Chlypa Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Jeg legger meg 2130. Fordi jeg må stå opp 04.45. Så kjipt st dere ikke ser andres behov 4 1
Anonymbruker*** Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså, denne personen hadde vekkerklokke på hver dag kl 05:30.... Anonymkode: fba69...fee Ja, hva så? Det er en god del som liker å holde på en rytme der de starter dagen tidlig. Så lenge jeg ikke hadde fått min søvn avbrutt hadde det ikke gjort meg noe. En mulig bonus er også at en hel del ting er gjort allerede før man står opp. 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Chlypa skrev (Akkurat nå): Jeg legger meg 2130. Fordi jeg må stå opp 04.45. Så kjipt st dere ikke ser andres behov Hvorfor må du stå opp kvart på 5 om natten? Hver eneste dag? I ts sitt innlegg fikk vi ingen informasjon om at det var helt nødvendig for vedkommende å legge seg grytidlig hver kveld for så å stå opp grytidlig om morgenen.. så da antar man jo at det bare er et valg vedkommende har tatt, og da kan man konkludere. Anonymkode: fba69...fee
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Noen liker å ha tid på kvelden, andre liker å ha tid på morgenen. Vi er alle forskjellige. Anonymkode: b6fcc...40c 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Chlypa skrev (3 minutter siden): Jeg legger meg 2130. Fordi jeg må stå opp 04.45. Så kjipt st dere ikke ser andres behov Hvorfor MÅ du stå opp 0445 hver dag året rundt Anonymkode: 013c5...ee6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden): Ja, hva så? Det er en god del som liker å holde på en rytme der de starter dagen tidlig. Så lenge jeg ikke hadde fått min søvn avbrutt hadde det ikke gjort meg noe. En mulig bonus er også at en hel del ting er gjort allerede før man står opp. Helt i orden det. Men da er det en prioritering. Da prioriterer man å få unnagjort en del ting tidlig om morgenen til fordel for en romantisk filmkveld med kjæresten på kvelden, en gåtur, fest eller andre aktiviteter. Du skriver "hva så..?" Såklart vil dette ha betydning for kjæresten. Selv kunne jeg ikke vært sammen med en som hadde en totalt annerledes døgnrytme enn meg selv, og jeg synes det hadde vært nitrist å sitte alene i flere timer om kveldene fordi typen vil tidlig opp for å "få ting unnagjort". Heldigvis har vi en samstemt rytme hvor vi legger oss mellom 23-00 og opp kl 07 i hverdager og 9-10 i helger. Anonymkode: fba69...fee
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Hvorfor må partneren din stå opp 05.30? Er det pga barn? Jobb? Har partneren din alltid vært sånn? Eller har vedkommende begynt med det nylig? For meg hadde dette vært en ulikhet som var for stor for et langt forhold. Jeg liker kveldene sammen, lande etter en lang dag, snakke om dagen vår, legge planer, kose, være nær, og alltid sex enten på sofaen, badet, bordet eller senga når vi legger oss. Legger oss alltid samtidig. Anonymkode: c4b5a...ac8
kikio Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Det hadde vært trist for min del. Jeg liker å legge meg samtidig som kjæresten, og ha en fin og lang kveld sammen først. Vi legger oss litt sent da, ofte etter kl 00.
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden For meg er tilnærmet lik døgnrytme viktig i mitt forhold. Jeg er B-menneske, så dette hadde jeg ikke giddet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå