AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #41 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De aller færreste som vil se meldinger bryr seg vel om hva Helga og Olga skriver om hekling, eller Helene og Renate om vibratorer, eller Helge og I've om bilmekking. Man tråler ikke samtaler mellom uinteressante mennesker. Man vil se om det er samtaler med mistenkelige (spesifikke personer) er det jeg ser for meg. Anonymkode: fd986...614 Med så lite tillit kan man like gjerne avslutte forholdet. Anonymkode: a2e30...735
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #42 Skrevet 18 timer siden Merkelig, synes jeg. Har ikke noe å skjule, men jeg sender mye meldinger med venninner og de skal slippe at min mann snoker i det. Skjer at de skriver om følelser og opplevelser de skal slippe å brette ut for andre enn den de har sendt den til. Det ville jeg reagert på at noen krevde av meg. Jeg legger ikke ut bilder offentlig av andre, vi lever da i 2026. Anonymkode: 219fc...b9b 1 1
Elena77 Skrevet 17 timer siden #43 Skrevet 17 timer siden Endring av adferd hos en av partene eller begge er som regel et dårlig tegn. Her bør det spilles med åpne kort og få alt bordet enn så ubehagelig det er. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #44 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om di har vært sammen med mannen din i 18 år og ikke ønsker å la mannen få se telefonen din så ville jeg også mistenkt at du har noe å skjule. Samboer låner ofte telefonen min hvis hun trenger å sjekke noe og telefonen hennes ligger en annen plass eller at den er utladet. Ser virkelig ikke problemet med dette. Selvfølgelig skal man ikke ha noe i et samliv. Anonymkode: a5bec...686 Hadde aldri latt noen se på telefonen min selv om jeg ikke har noe å skjule. Kun av prinsipp alene. Anonymkode: 88cc1...b09 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #45 Skrevet 10 timer siden Jeg synes du møter han på en dårlig måte på spørsmålet når du svarer "hvorfor skulle jeg det?". Det ligger jo tydeligvis en usikkerhet til grunn her, og kan være greit å få avklart hva den bunner i. Jeg ville sånn ellers ikke hatt et problem med å la mannen vite hvem jeg snakker med på messenger, men det er ikke aktuelt å la han lese innholdet i samtalene. Det handler om å ivareta den andre parten, som sendte det til meg, ikke min kjæreste. Samtidig kunne han fint hatt koden til telefonen min, jeg stoler på at han vet hvor grensene går. Anonymkode: a5dc8...f9e
BeeKind Skrevet 10 timer siden #46 Skrevet 10 timer siden Jeg har mannens pin-kode, og han har min. Men vi går aldri inn på hverandres meldinger, av hensyn til andre mennesker. En ting er at ikke jeg eller han har noe å skjule, men andre mennesker som forteller oss ting i fortrolighet skal slippe at vi deler det de skriver videre. Jeg hadde nok også blitt veldig overrasket hvis han bare plutselig ut av det blå oppførte seg mistenksom mot meg 😅 jeg hadde lurt på hvor det kom fra, og om det var han som egentlig hadde noe å skjule 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #47 Skrevet 7 timer siden Det er da stadig tråder her inne som handler om at kvinner snoker på mannens mobil, eller blir oppfordret til å gjøre dette. Hvorfor skulle ikke mannen spørre om det når kvinner snoker uten å spørre? Har en ikke noe å skjule så kan det umulig være noen risk med å vise hva en har på mobilen. Det er da ikke sagt at en leser meldinger, kun ser hvem en skriver med. Anonymkode: c0bba...aef
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #48 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er da stadig tråder her inne som handler om at kvinner snoker på mannens mobil, eller blir oppfordret til å gjøre dette. Hvorfor skulle ikke mannen spørre om det når kvinner snoker uten å spørre? Har en ikke noe å skjule så kan det umulig være noen risk med å vise hva en har på mobilen. Det er da ikke sagt at en leser meldinger, kun ser hvem en skriver med. Anonymkode: c0bba...aef Har ikke noe med om det er han eller hun. Det er den plutselige endringen av adferd som man kan stille spørsmål om. Hvis hun aldri legger ut noe på SoMe, hvorfor skal hun begynne med det nå ? Eller han har ikke lagt seg opp i hva hun har gjort før, hvorfor skal han plutselig legge seg opp i det nå ? Han har selvsagt all sin rett å spørre i stedet for å snoke, men motivet for å spørre bør han jo klare å svare på. Hadde jeg blitt spurt, så hadde jeg også lurt. Om det er noe jeg hadde gjort eller han. Hadde ikke likt det heller, selv om jeg var «uskyldig». Jeg hadde ikke automatisk gitt han mobilen, ville spurt hvorfor først. Anonymkode: ad3bb...e71 1
Snok1 Skrevet 1 time siden #49 Skrevet 1 time siden Vibelator skrev (17 timer siden): Betyr jo ingenting om noen ser så lenge man har rent mel i posen Blir som og vise albuen Ingen bør altså sende personlige meldinger til deg, da vi vet at du gjerne viser dem fram videre. Mottatt.
Snok1 Skrevet 1 time siden #50 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er da stadig tråder her inne som handler om at kvinner snoker på mannens mobil, eller blir oppfordret til å gjøre dette. Hvorfor skulle ikke mannen spørre om det når kvinner snoker uten å spørre? Har en ikke noe å skjule så kan det umulig være noen risk med å vise hva en har på mobilen. Det er da ikke sagt at en leser meldinger, kun ser hvem en skriver med. Anonymkode: c0bba...aef Ett lovbrudd kan ikke forsvare et annet tilsvarende lovbrudd.
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #51 Skrevet 56 minutter siden Utrolig merkelig. Hadde fått klart nei til det, fra meg. Men du må jo komme til bunns i hvor dette kommer fra, etter 18 år sammen? Har han mistet troen på forholdet, mistet tilliten til deg, mistenker deg for noe, eller er bare redd for å miste deg? Går det dårlig i forholdet, vil han ut, føler han seg ikke sett eller ivaretatt av deg.. Har han det dårlig om dagen, sliter psykisk, er stressa og demprimert.. Har det vært noen andre i øret hans, som har sagt at det er veldig rart det aldri legges ut av deg? Er det andre rundt han nå, som har blitt bedratt? Og det siste er jo noe han ikke vil svare på, men har han vært ute på vift selv.. tyven tror at alle stjeler. Dette er jo uansett et kjempeproblem som må tas tak i. Spurte du han, om hvorfor han ville det plutselig? Det ER jo en grunn for at det skulle komme, plutselig nå. Anonymkode: 260b1...994
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå