AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:58 #41 Skrevet torsdag kl. 15:58 Haha! Kg-kjerringer er forutsigbare! 😅 Jeg visste jo hva flertallet ville svare og det er så kjedelig. Jeg vet mange sier det fordi andre sier det. At det er harry,tacky osv.. Ingen tør å stå alene i egen mening lenger,det er DET som er harry, tacky osv. Jeg hadde gjerne tatovert navnet hans for videre skal være sammen livet ut. Og skulle det ta slutt så vil han uansett være den som har betydd mest for meg i livet og da står jeg for at navnet hans står i blekk ♥️ Anonymkode: 08215...abb 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:05 #42 Skrevet torsdag kl. 16:05 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig spesielt er det iallefall ikke. Anonymkode: 4e093...1c5 Selvfølgelig er det veldig spesielt. Ingen oppegående mennesker gjør slikt. Anonymkode: 2a865...c23
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:08 #43 Skrevet torsdag kl. 16:08 Tatovering er fælt, uansett hva det er. Anonymkode: ec740...4d9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:34 #45 Skrevet torsdag kl. 16:34 Spontane, harry, naive og eiesyke. Anonymkode: 0fc56...0c1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:41 #46 Skrevet torsdag kl. 16:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Navn til kjærester ja? 😂 Anonymkode: a08b2...912 Nei, ikke navn til kjærester, men utenom det så ser jeg på tatoveringer som noe som gjør personen ekstra sexy, hvis det er snakk om en god tatovør og et bra motiv. Jeg tatoverer meg kun i Frankrike. Anonymkode: 80496...576
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:50 #47 Skrevet torsdag kl. 16:50 Det er idiotisk å tatovere kjærestens navn. Uansett hva man føler der og da kan forholdet ta slutt dagen, året eller tiåret etter, han kan være utro, begynne å slå, være en elendig far, bli alkis eller få spillegalskap osv. Og man kan møte en ny som virkelig er den store kjærligheten. Så blir det laser da, eller en stygg cover up. Jeg har tatoveringer selv. Mannen også. Og det vi gjorde var å finne et fint motiv som betyr noe ekstra for oss to, og tatovere et sted ingen ser med mindre vi går i badebukse/bikini. Sikkert noen som synes det er harry også, men det var rett for oss. Anonymkode: af821...877
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:53 #48 Skrevet torsdag kl. 16:53 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Tenker minst en av dem heter Harry. Anonymkode: cb526...6e7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:37 #49 Skrevet torsdag kl. 17:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det veldig spesielt. Ingen oppegående mennesker gjør slikt. Anonymkode: 2a865...c23 Mtp hvor mange som har gjort dette, finnes det ikke "veldig spesielt" nei. Anonymkode: 4e093...1c5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:46 #50 Skrevet torsdag kl. 17:46 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok, jeg syns derimot at det gjør folk mer sexy, særlig hvis det kombineres med en muskuløs solbrun kropp. Lenger sør så blir tatoveringer sett på som status. Anonymkode: 80496...576 Å tatovere NAVNET PÅ KJÆRESTEN! Tenk å tenke så kort! Det er det som er det umodne her. Anonymkode: 6db89...0b7 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:03 #51 Skrevet torsdag kl. 18:03 Nei. Jeg har mange tatoveringer selv. Men det er ikke noe jeg har vurdert en gang. Jeg har noe som representerer han. Men det er det ingen som vet. Så ingen som tenker over det jeg har. Anonymkode: 1b819...f4a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:16 #52 Skrevet torsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Folk gjør som de vil. For ganske mange er tatoveringer en slags «livets opptegninger». En slags - kladdebok eller junk journal med kroppen som lerret. Det er deres kropp, så jeg slipper å mene noe om både den og hva folk tatoverer (utover rasistiske eller øvrige fiendtlige symboler). Men folk som først velger å tatovere noe og så tar det vekk igjen - det er litt odde. Alle kjenner den statistiske sjansen for at det blir slutt mellom deg og Olga eller Per. Velger man å tatovere navnet til Per så bør man kanskje ha gjort dåseg opp noen tanker for hvordan lista (eller hva det når enn blir) skal se ut etter forhold med Helga, Anita, Gunnar og Pernille, liksom. Men, igjen: din hud. Du gjør som du vil med den. Jeg synes ikke der er MER harry med navn enn det er å sole seg uten solkrem, liksom. Anonymkode: c7b05...efe
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:23 #53 Skrevet torsdag kl. 19:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha! Kg-kjerringer er forutsigbare! 😅 Jeg visste jo hva flertallet ville svare og det er så kjedelig. Jeg vet mange sier det fordi andre sier det. At det er harry,tacky osv.. Ingen tør å stå alene i egen mening lenger,det er DET som er harry, tacky osv. Jeg hadde gjerne tatovert navnet hans for videre skal være sammen livet ut. Og skulle det ta slutt så vil han uansett være den som har betydd mest for meg i livet og da står jeg for at navnet hans står i blekk ♥️ Anonymkode: 08215...abb Nøyaktig det jeg tenkte om han jeg har tatovert navnet til og. Tanken på han får meg til å spy, ingen har noensinne vært så stygg mot meg, jeg vemmes av lukten hans og jeg snakker med han kun når jeg må (selv om vi har et barn sammen.) Men, mulig det stemmer for deg. Anonymkode: e1dbf...7db
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:24 #54 Skrevet torsdag kl. 19:24 Beerbellygirl skrev (23 timer siden): Må da være stas å ha Kjell på det ene brystet og Bjarne på det andre,samt Elling rundt navlen? Tenkte litt på å begynne å sette stryk over eksens navn også skrive nytt av under. Kan bli ei slags liste før livet er over? Anonymkode: e1dbf...7db 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:13 #55 Skrevet torsdag kl. 21:13 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er det veldig spesielt. Ingen oppegående mennesker gjør slikt. Anonymkode: 2a865...c23 Nedadgående folk altså. Lurer på hvordan de er… For ei holdning. Folk kan vel gjøre som de vil, har ikke noe om hva de har mellom ørene eller hvilken status de har i samfunnet. Tatovering har sikkert eksistert siden huleboer-tiden og blir brukt som pynt, for å vise hvilken klan de hører til (familie/klubb/samfunn), kultur, standpunkt og holdninger. Ikke rart det blir krig i verden når vi ikke kan akseptere at folk er ulike og gjør ting på sin måte. Anonymkode: 9457f...154 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:16 #56 Skrevet torsdag kl. 21:16 Artig å ha eksen sitt navn tatovert. Men nå er folk med tatoveringer av ekser og unger uaktuelle for min del. Anonymkode: 77dee...c42
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:17 #57 Skrevet torsdag kl. 21:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å tatovere NAVNET PÅ KJÆRESTEN! Tenk å tenke så kort! Det er det som er det umodne her. Anonymkode: 6db89...0b7 Er enig i at å tatovere navnet på kjæresten er korttenkt. Men det var ikke det min kommentar som du siterte på handlet om, men de som sier at tatoveringer generelt er Harry, umodent osv. Anonymkode: 80496...576
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå