AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Hahahhhahahaa neeeei. Nei. Æsj. Så utrolig kleint og idiotisk. Navn til barna eller sine foreldre eller andre, ok greit. Ikke kjæreste. Bedre med noe symbolsk dersom det er viktig. Ikke navn. Anonymkode: a08b2...912 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden thats a hard pass. Ille nok med ungenes navn. Anonymkode: 5b722...396 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Det kan jo være greit når man begynner å bli gammel og glemsk 😉 Ellers, nei! Anonymkode: 8e103...79c
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Idiotisk. Hilsen hun med 30 stk… Anonymkode: 548c9...d42
Beerbellygirl Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Tja,er man 80 og har vært gift i 60 så ja. Det et jo opp til hver enkelt,skulle det bli slutt så er det jo bare å dekke det til med noe annen rosemaling 🤣
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Nei, absolutt ikke. Jeg er glad i tatoveringer selv, men navnet til kjæresten det skjer ikke. De fleste forhold blir tar uansett slutt. Jeg har tatovert inn like mange antall hjerter i en "infinity" - tatovering, som jeg har barn. Anonymkode: 80496...576
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Altså, par som har vært gift i 30 år og av en eller annen grunn finner på å gjøre det får bare holde på. Jeg tenker det er veldig harry, men det finnes verre ting enn å være harry. Men sånn ellers? Helt sprøtt. Så tenker jeg også at de som gjør sånt også er en mennesketype som ekstra ofte ender i mange kortvarige, stormfulle, usunne forhold også. Impulsive, umodne, lite reflektert. Så ironisk nok er de som foreviger kjæresteforhold på den måten nok blant de som oftest ender med å gå fra hverandre også. Anonymkode: dafb3...c39 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Ekstremt harry. Er jo suverent om man ikke vil bli stemplet som ei sossete klyse da🤣 Anonymkode: da787...2ec
Kinder Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Personlig kunne jeg ikke ha gjort det, og jeg ville heller aldri blitt sammen med en som hadde tatovering med navnet til tidligere kjæreste på seg. Men utover det bryr jeg med særdeles lite om hvilke tatoveringer andre har.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Nei, er dumt da de fleste forhold tar slutt. Kjipt å ha tatovering av eksen Anonymkode: 3dacb...d72
TomKrus Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Bruk hodet, med de antall samlivsbrudd som er i Norge og har vært i Norge de siste 40 årene er det en veldig dårlig ide. Din Roy Asle" og pil ned på hovedinngangen blir for noe som en ny kjæreste en gang kommer til å bli mindre fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Ikke mye til kjæreste om man må tatovere inn navnet. Slikt bør man klare å huske. Anonymkode: 8a835...49b 1
Beerbellygirl Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Må da være stas å ha Kjell på det ene brystet og Bjarne på det andre,samt Elling rundt navlen?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden God ide. Er der for bestandig og kan ikke puttes i lommen. Anonymkode: ef9fb...511
Crazydoglady Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Det ER veldig spesielt og åpenbart ett dumt valg generelt sett. Utover det mener jeg ikke så mye om det, det er deres valg og har lite med meg å gjøre. Det er heller ikke verdens undergang selv om det skulle skje noe, tattoveringer kan fjernes eller covres. Men det er meget spesielt.
BBB12345 Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? Anonymkode: 05a6f...c55 Knuseharry…. Som alt av navn tatovert på kroppen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå