Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal man i det hele tatt vurdere det?

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes/tenker ikke noe spesielt om de som gjør det. Tenker at de sikkert har tenkt igjennom det. Kanskje de har mye selvironi 😊 det kan være så mange grunner til at de vil gjøre det, jeg syns ikke det er grunnlag nok til å ha en mening om dem som personer 

  • Hjerte 1
Skrevet

Sinnsykt harry, som tattoveringer generelt

Anonymkode: 5eb3e...478

  • Liker 2
Skrevet

Man bør ha ett langt forhold, gjerne i 30 år pluss.

Anonymkode: 3e8e9...cfe

  • Liker 1
Skrevet

Ikke bare er det harry, det kan også være litt ugreit. Typen til venninnen min tattoverte navnet hennes da hun sa hun vurderte å gå fra han. Etterpå fortalte han alle hvor kjip hun var som kunne forlate han når han elsket henne såååå høyt. 

Manipulativt, tenker nå jeg. 

Anonymkode: b4a2c...7c8

  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er smart, særlig på litt mellomstore plasser der man ikke har helt oversikten over hvem som har vært bortpå hvem, så har man et register. Særlig hvis de skriver karakterer bak navnet om hvor gode kjærester de er. Når det begynner å samle seg noen ekser, så vet nye kjærester litt om hvor godt vant man er og da kan man legge lista.

Anonymkode: b38ba...eaf

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sinnsykt harry, som tattoveringer generelt

Anonymkode: 5eb3e...478

Rett og slett elsker tatoveringer. Men navn på kjæreste kan være ganske dumt

Anonymkode: 09e0f...ad2

  • Liker 3
Skrevet
Crazydoglady skrev (13 timer siden):

Det ER veldig spesielt og åpenbart ett dumt valg generelt sett. Utover det mener jeg ikke så mye om det, det er deres valg og har lite med meg å gjøre. Det er heller ikke verdens undergang selv om det skulle skje noe, tattoveringer kan fjernes eller covres. Men det er meget spesielt.

Veldig spesielt er det iallefall ikke.

Anonymkode: 4e093...1c5

Skrevet
BBB12345 skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal man i det hele tatt vurdere det?

Det vet bare du.

Anonymkode: 4e093...1c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

thats a hard pass.

Ille nok med ungenes navn. 

Anonymkode: 5b722...396

Ja, herregud "Matheo" på underarmen til far og lillegutt har nettopp fylt 40....

 

Anonymkode: 0985f...980

  • Liker 2
Skrevet

Tenker sjeldent over hva andre velger å tatovere på egen kropp, dette er smak og behag. Noe jeg ikke vil ha tatovert kan være andres drømme tatovering, og det er ikke min jobb å dømme dette  🙂Personlig har jeg ikke navn tatovert på meg, ikke ungenes navn heller men jeg har tekst som jeg har valgt der andre kanskje velger å tatovere navn 🙂

Skrevet

Det er vel noe av det mest umodne jeg kan komme på. 

Anonymkode: 6db89...0b7

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er vel noe av det mest umodne jeg kan komme på. 

Anonymkode: 6db89...0b7

Ok, jeg syns derimot at det gjør folk mer sexy, særlig hvis det kombineres med en muskuløs solbrun kropp. Lenger sør så blir tatoveringer sett på som status. 

Anonymkode: 80496...576

Skrevet

Synes tatoveringer er tacky i 99% av tilfellene uavhengig av motiv. Å tatovere en partners navn, er jo bare dumt.

Anonymkode: 70405...bb1

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Altså, par som har vært gift i 30 år og av en eller annen grunn finner på å gjøre det får bare holde på. Jeg tenker det er veldig harry, men det finnes verre ting enn å være harry. 

Men sånn ellers? Helt sprøtt.

Så tenker jeg også at de som gjør sånt også er en mennesketype som ekstra ofte ender i mange kortvarige, stormfulle, usunne forhold også. Impulsive, umodne, lite reflektert. Så ironisk nok er de som foreviger kjæresteforhold på den måten nok blant de som oftest ender med å gå fra hverandre også. 

Anonymkode: dafb3...c39

Vært sammen i 20 år, jeg er hans første forhold, han er mitt andre forhold. 
Vi har vanlig jobb, familiebil, eier hus og har både barn og katt.  
Så ikke mange kortvarige, stormfulle, usunne forhold hos oss.

han er impulsiv, det er ikke jeg, vi kan være umodne og modne til sammen, vi har det veldig morro sammen, og om noen synes vi er harry så får det bara være 😊 Vi er lykkelige og fortsatt forelsket, og om det noen gang i framtiden skulle endre sig så går dom og tatuere over.
 

Anonymkode: 335a3...e11

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, jeg syns derimot at det gjør folk mer sexy, særlig hvis det kombineres med en muskuløs solbrun kropp. Lenger sør så blir tatoveringer sett på som status. 

Anonymkode: 80496...576

Navn til kjærester ja? 😂

Anonymkode: a08b2...912

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Altså, par som har vært gift i 30 år og av en eller annen grunn finner på å gjøre det får bare holde på. Jeg tenker det er veldig harry, men det finnes verre ting enn å være harry. 

Men sånn ellers? Helt sprøtt.

Så tenker jeg også at de som gjør sånt også er en mennesketype som ekstra ofte ender i mange kortvarige, stormfulle, usunne forhold også. Impulsive, umodne, lite reflektert. Så ironisk nok er de som foreviger kjæresteforhold på den måten nok blant de som oftest ender med å gå fra hverandre også. 

Anonymkode: dafb3...c39

Det samme med de som bombarderer SoMe med hvor lykkelige de er, møtt sin sjelevenn og alt er magisk❤️❤️❤️❤️2 uker senere: helvetes idiot og bitch😡😡😡.

Nei, folk får gjøre som de vil, bryr meg katten, sørger for mitt eget reir. Om typen hadde navn på eksen tatovert, så får han ha det da. Han har jo tross alt levd et liv før meg. Men vi trenger ikke å gjøre det samme, nei takk. Samme som å gifte seg 2-3 ganger. En gang er nok, du gjør jo ikke den feilen en gang til….(hive penger ut av vinduet). 

Anonymkode: 9457f...154

  • Liker 1
Skrevet

Vi har tatovert oss med like tatoveringer. Men med noe som representerer oss.

I tillegg har jeg en i nakken som representerer barna.

Skal ha en til som representerer et vennskap der vi også skal ha like tatoveringer.

Men navn?

Nope....

Anonymkode: dedbe...331

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva synes dere om par som tatoverer navnet sitt på hverandre? 

Anonymkode: 05a6f...c55

Har en tatovering som det. Tok for 11 år siden. Vært gjennom mange runder med laser og til høsten blir det coverup. Om dere virkelig ønsker så ta et sted som ikke gjør for vondt med laser og som lett kan dekkes med noe annet senere. 

Anonymkode: e1dbf...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...