Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun føler på aldersforskjellen både fysisk og mentalt. Når hun kommer med mor og barn-uttalelsen så tror jeg det er et tidsspørsmål før hun slår opp.

Om jeg hadde blitt såret? Muligens, om jeg var for ung til å forstå. 7 år kan bety mye eller lite. 20 og 27 så er aldersforskjellen alt for stor og det merkes. 50 og 57 er ingen aldersforskjell av betydning.

Anonymkode: 57cbf...7fc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Men om hun er i overgangsalderen og du bare er 7 år yngre så er du jo ikke akkurat en ungfole selv...

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 8b599...561

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Javel men hvorfor ble hun sammen med deg da?

Da vi traff hverandre, trodde hun vi var på samme alder. Dette har jeg visst lenge. Hun ble skikkelig paff da hun fikk vite alderen min. Da var det «for sent» som hun sier. Og i dag kom det da frem at hun ALDRI ville datet meg om hun hadde visst alderen min. Skal høre mye!

Anonymkode: 4628c...f78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror hun føler på aldersforskjellen både fysisk og mentalt. Når hun kommer med mor og barn-uttalelsen så tror jeg det er et tidsspørsmål før hun slår opp.

Om jeg hadde blitt såret? Muligens, om jeg var for ung til å forstå. 7 år kan bety mye eller lite. 20 og 27 så er aldersforskjellen alt for stor og det merkes. 50 og 57 er ingen aldersforskjell av betydning.

Hva er det som gjør at du mener mor-barn uttalelsen kan være spikeren i kista?

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (8 minutter siden):

Men om hun er i overgangsalderen og du bare er 7 år yngre så er du jo ikke akkurat en ungfole selv...

Nei, kan love deg at jeg kjenner alderen! Og kjenner meg godt voksen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da vi traff hverandre, trodde hun vi var på samme alder. Dette har jeg visst lenge. Hun ble skikkelig paff da hun fikk vite alderen min. Da var det «for sent» som hun sier. Og i dag kom det da frem at hun ALDRI ville datet meg om hun hadde visst alderen min. Skal høre mye!

Hæ da forstår jeg iallefall ikke problemet. Da ser dere jo jevngamle ut

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du høres ut som et klengete barn. Hun begynner å bli lei.

Anonymkode: cbd21...066

Kan du utdype? Kjenner at jeg ble trigget av å lese dette. Ikke kritikk til deg. Kun at det skjedde et eller annet i meg. Frykt for å miste henne, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Du høres fryktelig needy ut.

Anonymkode: cca44...a8b

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Hæ da forstår jeg iallefall ikke problemet. Da ser dere jo jevngamle ut

Ja, jeg mener til og med at jeg ser eldre ut. Men hun er hardnakka på at alderen hennes synes godt og alle og enhver ser at hun er mye eldre enn meg🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det som gjør at du mener mor-barn uttalelsen kan være spikeren i kista?

Når hun slenger noe så hardt og brutalt i fleisen på kjæresten så er frustrasjonen større enn kjærligheten. Slik JEG ser det, men jeg er jo ingen av partene i dette paret. Bare synsing og troing jeg har å bidra med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når hun slenger noe så hardt og brutalt i fleisen på kjæresten så er frustrasjonen større enn kjærligheten. Slik JEG ser det, men jeg er jo ingen av partene i dette paret. Bare synsing og troing jeg har å bidra med.

🫤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg mener til og med at jeg ser eldre ut. Men hun er hardnakka på at alderen hennes synes godt og alle og enhver ser at hun er mye eldre enn meg🙄

Ja da tror jeg enda sterkere på at hun er på vei ut. Ikke uvanlig at vi kvinner irriterer oss over alt, starter krangler, lager dårlig stemning osv. når vi vil ut. Ikke en god måte å gjøre det på, men kjent fenomen likevel. Jeg hadde fulgt godt med fremover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er 45. 

Men herlighet 🫠😳

Jeg så for meg du var 19 eller noe med hennes reaksjon. 

Hun er nok ekstremt hormonell her, men det er å gå langt over streken å nekte bli sett med deg i offentlighet som kjæreste. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er jo jevngamle vil jeg si. 

Anonymkode: 65f07...1cb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Men herlighet 🫠😳

Jeg så for meg du var 19 eller noe med hennes reaksjon. 

Hun er nok ekstremt hormonell her, men det er å gå langt over streken å nekte bli sett med deg i offentlighet som kjæreste. 

Det var ugreit. Vi er et par, bor sammen og er til og med forlovet. Men å ikke kunne gå hånd i hånd er et steg tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dere er jo jevngamle vil jeg si. 

Anonymkode: 65f07...1cb

Takk!!

AnonymBruker
Skrevet

Tenk å finne seg i dette. Helt uforståelig. Om en mann hadde behandlet kjæresten/samboeren på samme måte så ville de ha blitt rådet til å se seg om noe annet. 

Hva blir det neste, hun vil ikke ha sex med deg, alternativt hun vil ha sex med andre mens du ser på. 

Anonymkode: 90e42...26e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun der får ta seg en gigasvær bolle altså. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun traff på den hemmelige fuckfrienden sin og ville ikke vise at hun hadde kjæreste? 

Jeg gjorde den bommerten en gang, kjæresten min ønsket å besøke meg i Bergen i forbidnelse med en jobb jeg hadde der. Hun skulle bli over helgen og vi skulle hygge oss der denne helgen. På lørdag formiddag så traff jeg på fuckfrienden ute på gata mens samboer var i butikken for å handle, ikke visste hun at jeg var i et forhold så jeg måtte gå rundt hjørnet slik at hun ikke fikk med seg hva som skjedde. 

Anonymkode: 90e42...26e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

føler seg som ei gammel kjerring som går og leier på en ung gutt…. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 45. 

Her er det noe som ikke stemmer. En 45-åring blir ALDRI tatt for å være en «ung gutt». Tenkte at du kanskje var 12 eller noe. 

Anonymkode: ee24f...31b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...