AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er syv år yngre enn dama mi. Forguder henne. Elsker å være med henne, elsker å vise henne og kjærligheten vår frem for hele verden. Vi holder alltid hender ute, men i dag i byen ville hun ikke. Sier hun orker ikke å se ut som en mor som leier på sønnen sin!! Jeg sa at det er noe stort tull, det hun sier. Senere prøvde jeg igjen, og da sier hun at hun rett og slett er flau over seg selv, føler seg som ei gammel kjerring som går og leier på en ung gutt…. Hun går igjennom en krevende periode, vet selvfølelsen hennes er lav for tiden. Hun er vakker, fin og deilig i mine øyne. Og jeg ble såret. Skikkelig lei meg. Er det sånn hun ser på meg og oss?? Hvordan kan jeg ta opp dette på en grei måte? Anonymkode: 4628c...f78
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden 7 år er da ingenting. Jeg er 10 år eldre enn mannen min. Anonymkode: 286a4...700 5 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er syv år yngre enn dama mi. Forguder henne. Elsker å være med henne, elsker å vise henne og kjærligheten vår frem for hele verden. Vi holder alltid hender ute, men i dag i byen ville hun ikke. Sier hun orker ikke å se ut som en mor som leier på sønnen sin!! Jeg sa at det er noe stort tull, det hun sier. Senere prøvde jeg igjen, og da sier hun at hun rett og slett er flau over seg selv, føler seg som ei gammel kjerring som går og leier på en ung gutt…. Hun går igjennom en krevende periode, vet selvfølelsen hennes er lav for tiden. Hun er vakker, fin og deilig i mine øyne. Og jeg ble såret. Skikkelig lei meg. Er det sånn hun ser på meg og oss?? Hvordan kan jeg ta opp dette på en grei måte? Anonymkode: 4628c...f78 Glem det og gå videre, hun har en dårlig dag. Bare vær som vanlig så kommer det seg av seg selv. Anonymkode: 5ac8e...8ec 5 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Det er nok et sårt punkt. Kanskje noen har sagt eller bemerket noe. Kanskje hun skammer seg over seg selv. Bare ta det opp og si at dere kan ta en god prat om det. Spør henne hvordan hun har det og hva du kan gjøre for at hun har det bedre. Anonymkode: 4908f...8bb 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Hvorfor er det så viktig «å vise henne frem»? Jeg er fornøyd med dama mi, men jeg driter jo i hva andre synes. Anonymkode: f8424...ca7 1
Beneath the Moon Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Hæ? Man ser da ikke ut som en mor som leier sin sønn , når det kun er 7 år mellom dere. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Det høres egentlig litt ut som at hun har sett seg selv bli eldre og at det kanskje er DET som plager henne. Du er ikke plutselig yngre men kontrasten blir større (for henne). Anonymkode: d669b...9d5 2 1 1
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er syv år yngre enn dama mi. Forguder henne. Elsker å være med henne, elsker å vise henne og kjærligheten vår frem for hele verden. Vi holder alltid hender ute, men i dag i byen ville hun ikke. Sier hun orker ikke å se ut som en mor som leier på sønnen sin!! Jeg sa at det er noe stort tull, det hun sier. Senere prøvde jeg igjen, og da sier hun at hun rett og slett er flau over seg selv, føler seg som ei gammel kjerring som går og leier på en ung gutt…. Hun går igjennom en krevende periode, vet selvfølelsen hennes er lav for tiden. Hun er vakker, fin og deilig i mine øyne. Og jeg ble såret. Skikkelig lei meg. Er det sånn hun ser på meg og oss?? Hvordan kan jeg ta opp dette på en grei måte? Anonymkode: 4628c...f78 Herregud så fjern oppførsel. Jeg og hadde blitt såret. Er det noen som har kommentert noe til henne siden hun plutselig er flau? 1
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Hæ? Man ser da ikke ut som en mor som leier sin sønn , når det kun er 7 år mellom dere. Tenkte jeg og. Ts ser du veldig barnslig ut og i tillegg lavere enn henne? 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Hmm… Det er jo tydeligvis noe annet som plager henne. Men hvor gammel er du? 7 år er ingenting om du er 30, men om du er 16… 😬 Anonymkode: 7c19b...287 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Det skiller meg og kjæresten litt mer enn dere og jeg kan også kjenne litt på at det er vondt at jeg blir eldre, mens han holder seg så godt så mye lengre. Vi ser ikke ut som mor og sønn på noe vis, så jeg holder gjerne hånden hans ute, men noen ganger så kommer vi i situasjoner der folk lurer på hvor gammel jeg egentlig er og da kan det være litt sårt. Syntes jo ikke hun håndterte de såre følelsene veldig bra, men dette er 100% ett henne problem og har ikke noe med deg å gjøre. Anonymkode: cf984...513 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Det er noe som tydelig plager henne ja. Tidligere har hun sagt hun er redd aldersforskjellen skal bli veldig tydelig med alderen, og er redd jeg skal miste tiltrekning. Som om utseendet hennes er det eneste jeg er ute etter, på et vis? Jeg elsker vesenet hennes, latteren, gløden, varmen hennes om mye annet. Og så er hun fin å se på da! Jeg er større enn henne, har grove trekk, litt værbitt, veldig lite hår igjen på toppen. Og ser ikke ut som sønnen hennes! Anonymkode: 4628c...f78
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hmm… Det er jo tydeligvis noe annet som plager henne. Men hvor gammel er du? 7 år er ingenting om du er 30, men om du er 16… 😬 Anonymkode: 7c19b...287 Jeg er 45. Anonymkode: 4628c...f78
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Maleficenta skrev (35 minutter siden): Tenkte jeg og. Ts ser du veldig barnslig ut og i tillegg lavere enn henne? Større, grove og maskuline trekk og definitivt mer skalla enn henne. Anonymkode: 4628c...f78
SPOCA Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Ja, det hadde såret meg. For noe tull, spesielt når du er 45 år. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er syv år yngre enn dama mi. Forguder henne. Elsker å være med henne, elsker å vise henne og kjærligheten vår frem for hele verden. Vi holder alltid hender ute, men i dag i byen ville hun ikke. Sier hun orker ikke å se ut som en mor som leier på sønnen sin!! Jeg sa at det er noe stort tull, det hun sier. Senere prøvde jeg igjen, og da sier hun at hun rett og slett er flau over seg selv, føler seg som ei gammel kjerring som går og leier på en ung gutt…. Hun går igjennom en krevende periode, vet selvfølelsen hennes er lav for tiden. Hun er vakker, fin og deilig i mine øyne. Og jeg ble såret. Skikkelig lei meg. Er det sånn hun ser på meg og oss?? Hvordan kan jeg ta opp dette på en grei måte? Anonymkode: 4628c...f78 Du høres ut som et klengete barn. Hun begynner å bli lei. Anonymkode: cbd21...066 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det høres egentlig litt ut som at hun har sett seg selv bli eldre og at det kanskje er DET som plager henne. Du er ikke plutselig yngre men kontrasten blir større (for henne). Anonymkode: d669b...9d5 Da kan jeg si deg at du er spot on!! Hun åpnet opp nå i kveld, og akkurat det kom frem. Tror vi kan legge til overgangsalderen også om jeg skal si mitt. Det roter med mye, syns jeg. Anonymkode: 4628c...f78
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Maleficenta skrev (39 minutter siden): Herregud så fjern oppførsel. Jeg og hadde blitt såret. Er det noen som har kommentert noe til henne siden hun plutselig er flau? Hun sier hun har kjent på det lenge!! Anonymkode: 4628c...f78
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun sier hun har kjent på det lenge!! Anonymkode: 4628c...f78 Javel men hvorfor ble hun sammen med deg da?
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan jeg si deg at du er spot on!! Hun åpnet opp nå i kveld, og akkurat det kom frem. Tror vi kan legge til overgangsalderen også om jeg skal si mitt. Det roter med mye, syns jeg. Anonymkode: 4628c...f78 Men om hun er i overgangsalderen og du bare er 7 år yngre så er du jo ikke akkurat en ungfole selv... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå