AnonymBruker Skrevet 22. juni #41 Skrevet 22. juni Overaltalltid skrev (På 20.6.2026 den 22.04): Jeg syntes han er helt fantastisk, og ting jeg før har tenkt på som kontroll ser jeg på nå som omsorg . For han elsker hardt og viser det hver dag. Derfor litt slitsomt når mange som du sier stigmatiserer det fordi det blir ofte liggende i bakhodet. Jeg tror du må prøve å tenke over en gang til om det er noen varselsignaler du pynter på fordi du er forelsket. Anonymkode: 81ab2...2fd 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #42 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den kommentaren der var svært upassende autisme finnes i alle land. Anonymkode: 81ab2...2fd Selvfølgelig, men det er mest utbredt blant innvandrerfamiliene. Anonymkode: 2d459...1c8
AnonymBruker Skrevet 23. juni #43 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 6.55): Selvfølgelig, men det er mest utbredt blant innvandrerfamiliene. Anonymkode: 2d459...1c8 Mer innavl der. Anonymkode: 3f709...74c
AnonymBruker Skrevet 23. juni #44 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mer innavl der. Anonymkode: 3f709...74c Det er ganske bra med innavl i indre dalstrøk oppover i Telemark og Innavl er selvfølgelig en risikofaktor for utviklingsforstyrrelser, men man kan selvfølgelig få barn med det uten at det er innavl i bildet og. Anonymkode: 2d459...1c8
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #45 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 6.55): Selvfølgelig, men det er mest utbredt blant innvandrerfamiliene. Anonymkode: 2d459...1c8 Det er det ikke: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/autism-rates-by-country Anonymkode: 62b57...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #46 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 0.30): Totalt ulikt fra hvordan jeg opplever det. Det er respekt, for kvinner og eldre. Familie er aller viktigst og man tar vare på alle innad i familien. De har gode jobber og det skyldes nok litt «status-jag» etter min tolkning. Ikke opplevd noe av det du skisserer her. Anonymkode: e192a...126 … bare vent. Helt til kvinnen gjør en liten detalj feil. Da er det ikke lenger respekt, menndet motsatte. Og "familie er viktigst" er livsfarlig. Da bærer du hele familiens ære på dine skuldre. Ett feilsteg, og du er verdt søppel. I familiene hvor familien er viktigst, betyr det at andres oppfatning av familien er viktigst. Ikke at DU er viktigst. Du er en brikke. Og brikker……. De byttes ut (eller mishandles til døde). Statusjag er ikke noe å trakte etter. Det er ingen god egenskap eller et grønt flagg. Uff… Alle saksofonene spiller høyere og høyere her. Jeg ser togkrasjet komme der i fremtiden. Tro meg. Jeg har levd i "familien er viktigst"-familie… det er bare et skalkeskjul for å kontrollere og ødelegge. Ikke tro på det. Anonymkode: 2d459...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #47 Skrevet 20 timer siden Overaltalltid skrev (På 20.6.2026 den 22.04): Jeg syntes han er helt fantastisk, og ting jeg før har tenkt på som kontroll ser jeg på nå som omsorg . For han elsker hardt og viser det hver dag. Derfor litt slitsomt når mange som du sier stigmatiserer det fordi det blir ofte liggende i bakhodet. Uff, dette gjør meg ekstremt trist å lese. Kontroll forkledd som omsorg. Et enormt rødt flagg, skremmende lesning. Pass deg! Før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut. Anonymkode: 2d459...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #48 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): … bare vent. Helt til kvinnen gjør en liten detalj feil. Da er det ikke lenger respekt, menndet motsatte. Og "familie er viktigst" er livsfarlig. Da bærer du hele familiens ære på dine skuldre. Ett feilsteg, og du er verdt søppel. I familiene hvor familien er viktigst, betyr det at andres oppfatning av familien er viktigst. Ikke at DU er viktigst. Du er en brikke. Og brikker……. De byttes ut (eller mishandles til døde). Statusjag er ikke noe å trakte etter. Det er ingen god egenskap eller et grønt flagg. Uff… Alle saksofonene spiller høyere og høyere her. Jeg ser togkrasjet komme der i fremtiden. Tro meg. Jeg har levd i "familien er viktigst"-familie… det er bare et skalkeskjul for å kontrollere og ødelegge. Ikke tro på det. Anonymkode: 2d459...1c8 Nå har jeg levd såpass lenge i den familien at det er jeg ikke bekymret for. Jeg har gjort mine feiltrinn og har aldri opplevd noe lignende som du beskriver. Dette er siviliserte mennesker. Jeg kjenner også til familier som er langt mer primitive, men de kommer fra et helt annet sted i Albania. Det er individuelle og kulturelle forskjeller innad i landet der også. Verdt å bemerke at det er stor forskjell fra 90 tallet til i dag i Albania. Anonymkode: e192a...126 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #49 Skrevet 18 timer siden Ble forsøkt voldtatt av en 3 år eldre albaner som 16 åring, og jomfru ikke fest eller fyll men normal dag, andre til stede i naborom og jeg trodde vi bare skulle bli kjent og snakke når han ba meg bli med for å snakke. Fæl opplevelse. Ekkel fyr. Anonymkode: 9cccd...208
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #50 Skrevet 15 timer siden Jeg må bare si at sjangsen for at han har andre damer i tillegg til deg er veldig stor. Muslimske menn har lov til å ha flere kvinner. Jeg er blitt lagt an på av muslimske menn som allerede har damer eller er gifte. Eks en fra Sverige. han var "gift" med en svensk middelaldrende dame og likevel så fridde han til meg og spurte om vi skulle gifte oss...mens den svenske damen hadde postet på facebook skryte bilder av seg og denne mannen som den store kjærligheten i livet hennes...🙄 Muslimske menn har lov til å lyve til vantroe mennesker. Kafir damer (hore) er midlertidig nytelser. I muslimske land tar de kafir som sex slaver. Men selvfølgelig finnes det unntak. Kjenner en fin paestinsk ung mann født og oppvokst i Norge gift med en ung norsk dame. Men hun har en bra bakgrunn og har ikke drevet å ligge rundt som mange andre. Kvinner som ligger rundt er ingen ekteskaps materiale for muslimske menn. De er horer for seksuell nytelser. Ta det innover dere norske kvinner. Slutt å være så naiv fordi dere ikke tenker lengre enn nestetippen. Forstå kulturen de kommer fra. Vil bare tilføye at jeg selv er norsk dame i tillfelle noen tror noe annet. Anonymkode: 6b7c0...fd6
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #51 Skrevet 15 timer siden Overaltalltid skrev (På 20.6.2026 den 17.47): Han er ikke gift det vet jeg 100 % sikkerhet. Men de er noe for seg selv 😅 Kommer ikke til å være trofast mot deg det er 100 % sikkert. Har muslimsk omgangskrets og vet hvordan muslimske menn tenker. De holder seg ikke bare til en kafir dame. Vanlig blant arabiske menn å ha flere norske elskerinner utenom kona. Anonymkode: 6b7c0...fd6
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #52 Skrevet 15 timer siden Jeg har gode erfaringer med albanske (Kosovo) menn. Hatt to og den ene slo meg kun to ganger, og den andre kun en gang. Men det var IKKE hardt og det var med flat hånd så det høres mer ekstremt enn det var. Anonymkode: 91a80...12a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå