Overaltalltid Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Vi har det veldig bra men folk sier alltid bare vent han er Albaner og kommer til å ende opp med en albansk dame. Vet de har litt kultur for det men 😏
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Dårlig erfaring, og det du sier stemmer. De gifter seg bare med sine egne. Anonymkode: 50c39...697 8 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Overaltalltid skrev (12 minutter siden): Vi har det veldig bra men folk sier alltid bare vent han er Albaner og kommer til å ende opp med en albansk dame. Vet de har litt kultur for det men 😏 Du er bare midlertidig. Mulig han allerede er gift også, men ikke sier det til deg. Kjenner noen som hadde forhold med en, i mange år. Han sa han var skilt for lenge siden. Hun ble gravid. Da fikk hun dødstrusler og det viste seg at han fremdeles var gift, aldri ugift så lenge de var sammen. Og han hadde store barn med kona. Trusler kom fra alle kanter. Hun endte med å få barn som ikke står oppført med far, pga. trusler (fant ut om graviditeten for sent til å gjøre noe med det. Hun gikk på prevensjon). Så nei. Jeg liker ikke albanere. En ting er "kultur" men deres kultur er gjennomsyret av islam. Så vennligst pass deg. Anonymkode: 3f709...74c 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni hvis dere skal flytte sammen, så er det lurt å sjekke hvor nærmeste fengsel er, så det blir lettere å besøke han etterhvert. Anonymkode: cedb9...fee 1 2 1
Overaltalltid Skrevet 20. juni Forfatter #5 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvis dere skal flytte sammen, så er det lurt å sjekke hvor nærmeste fengsel er, så det blir lettere å besøke han etterhvert. Anonymkode: cedb9...fee Notert 😅😉
Overaltalltid Skrevet 20. juni Forfatter #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er bare midlertidig. Mulig han allerede er gift også, men ikke sier det til deg. Kjenner noen som hadde forhold med en, i mange år. Han sa han var skilt for lenge siden. Hun ble gravid. Da fikk hun dødstrusler og det viste seg at han fremdeles var gift, aldri ugift så lenge de var sammen. Og han hadde store barn med kona. Trusler kom fra alle kanter. Hun endte med å få barn som ikke står oppført med far, pga. trusler (fant ut om graviditeten for sent til å gjøre noe med det. Hun gikk på prevensjon). Så nei. Jeg liker ikke albanere. En ting er "kultur" men deres kultur er gjennomsyret av islam. Så vennligst pass deg. Anonymkode: 3f709...74c Han er ikke gift det vet jeg 100 % sikkerhet. Men de er noe for seg selv 😅
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Jeg var sammen med en albaner i noen år. Veldig flott i starten, men kontrollen kom snikende. Eksplosivt sinne, jeg ble kalt alt mulig stygt, og ble mistenkeliggjort for det minste. Forholdet var litt av og på, men jeg var dessverre så hektet at jeg alltid tok han tilbake. Nå er det snart 2 år siden bruddet, han tok kontakt etter 6 mnd og jeg fikk en fysisk reaksjon da jeg så mld fra han. Det sto at dette ikke hadde vært lett for han, han tenkte ofte på meg osv osv. Da hadde jeg fortsatt følelser for han, og skrev det dessverre, men ba han om å slette nr mitt og alle mld, jeg har hemmelig nr. Ikke hørt noe etter det, og jeg ser nå i etterkant hvor fæl han faktisk var. Har ingen gode følelser igjen for han, og jeg er fri 😊 Anonymkode: efeb0...e20 1 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Forferdelige folk og hvis du følger sånne snap kanaler som Autismeforeldrene, så har svært mange der fått barn med albanske menn…. Dårlige gener Anonymkode: 79cb4...8e6 3
Overaltalltid Skrevet 20. juni Forfatter #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg var sammen med en albaner i noen år. Veldig flott i starten, men kontrollen kom snikende. Eksplosivt sinne, jeg ble kalt alt mulig stygt, og ble mistenkeliggjort for det minste. Forholdet var litt av og på, men jeg var dessverre så hektet at jeg alltid tok han tilbake. Nå er det snart 2 år siden bruddet, han tok kontakt etter 6 mnd og jeg fikk en fysisk reaksjon da jeg så mld fra han. Det sto at dette ikke hadde vært lett for han, han tenkte ofte på meg osv osv. Da hadde jeg fortsatt følelser for han, og skrev det dessverre, men ba han om å slette nr mitt og alle mld, jeg har hemmelig nr. Ikke hørt noe etter det, og jeg ser nå i etterkant hvor fæl han faktisk var. Har ingen gode følelser igjen for han, og jeg er fri 😊 Anonymkode: efeb0...e20 Er det jeg er redd for , han er kontrollerende men har klart å dempe det ganske mye . Han er veldig rolig heldigvis men er liksom redd når denne love bombe fasen er over at ting blir annerledes. Fordi ja som andre skriver her de er kjent for det 😬 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni I 2026 så gifter albanske menn seg med norske kvinner. Noen henger fortsatt fast i at det må være en albansk kvinne, gjerne fordi foreldrene forventer det, så det burde avklares først. Albanske menn lovebomber ikke, men det hører med til kulturen med store ord og følelser. Etter min erfaring dempes det ikke med årene, så ergo ingen lovebombing. alle er forskjellige, finnes mange gode menn også. Veldig stigmatiserende svar i denne tråden. Ts får selv gjøre jobben med å finne ut om det er en bra kar eller ikke, som man må gjøre med alle potensielle partnere uavhengig nasjonalitet. Anonymkode: e192a...126 3 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er bare midlertidig. Mulig han allerede er gift også, men ikke sier det til deg. Kjenner noen som hadde forhold med en, i mange år. Han sa han var skilt for lenge siden. Hun ble gravid. Da fikk hun dødstrusler og det viste seg at han fremdeles var gift, aldri ugift så lenge de var sammen. Og han hadde store barn med kona. Trusler kom fra alle kanter. Hun endte med å få barn som ikke står oppført med far, pga. trusler (fant ut om graviditeten for sent til å gjøre noe med det. Hun gikk på prevensjon). Så nei. Jeg liker ikke albanere. En ting er "kultur" men deres kultur er gjennomsyret av islam. Så vennligst pass deg. Anonymkode: 3f709...74c Gjennomsyret av islam? Du vet at det er overvekt av albanske katolikker vs muslimer ? Og at de ikke praktiserer religion som i Midtøsten? Anonymkode: e192a...126 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjennomsyret av islam? Du vet at det er overvekt av albanske katolikker vs muslimer ? Og at de ikke praktiserer religion som i Midtøsten? Anonymkode: e192a...126 51% av befolkningen er muslimer. Ikke samme anonym som over. Og tror det er mer en primitiv kultur enn religion som er problemet Anonymkode: 79cb4...8e6 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni Jeg husker da jeg var yngre. Da var jeg i samme omgangskrets med en innvandrer fra Albania. Han datet og var sammen med norske jenter, men han sa at det ikke betydde så mye fordi han uansett kom til gifte seg med ei albansk dame når han ble eldre. Tror foreldrene hans fant kone til ham etterhvert. Anonymkode: 27c16...ca7 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni De er hvertfall ikke like tilbakestående som serbere. Anonymkode: 49477...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er hvertfall ikke like tilbakestående som serbere. Anonymkode: 49477...9d3 Hva er galt med serbere? Kjenner flere serbiske menn som er gift med norske damer. Bra menn alle sammen. Anonymkode: 64255...b39 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni Overaltalltid skrev (23 minutter siden): Er det jeg er redd for , han er kontrollerende men har klart å dempe det ganske mye . Han er veldig rolig heldigvis men er liksom redd når denne love bombe fasen er over at ting blir annerledes. Fordi ja som andre skriver her de er kjent for det 😬 Ja de demper det, men det kommer til overflaten en gang. Når jeg ser tilbake nå, så skulle jeg avsluttet lenge før. Venninner advarte meg, men jeg var blind. Han overøste meg med dyre gaver, vesker, parfymer og penger. Forholdet til han er det jeg angrer mest på så langt i livet. Anonymkode: efeb0...e20 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er galt med serbere? Kjenner flere serbiske menn som er gift med norske damer. Bra menn alle sammen. Anonymkode: 64255...b39 Enig Anonymkode: 50c39...697
AnonymBruker Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni Anniken Laurizsen elsker albanske menn forteller hu stadig. Anonymkode: 0cbad...d18
AnonymBruker Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg husker da jeg var yngre. Da var jeg i samme omgangskrets med en innvandrer fra Albania. Han datet og var sammen med norske jenter, men han sa at det ikke betydde så mye fordi han uansett kom til gifte seg med ei albansk dame når han ble eldre. Tror foreldrene hans fant kone til ham etterhvert. Anonymkode: 27c16...ca7 Jeg er gift med en albansk mann. Familien har tatt meg i mot fra dag en. De ønsket aldri en albansk kone til sønnen sin, og de er godt integrert med gode utdannelser og jobber. Mannen min fant tidlig ut at han aldri skulle gifte seg med en dame fra hjemlandet. Flere menn i hans familie og vennekrets er gift med norske kvinner. Anonymkode: e192a...126 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er gift med en albansk mann. Familien har tatt meg i mot fra dag en. De ønsket aldri en albansk kone til sønnen sin, og de er godt integrert med gode utdannelser og jobber. Mannen min fant tidlig ut at han aldri skulle gifte seg med en dame fra hjemlandet. Flere menn i hans familie og vennekrets er gift med norske kvinner. Anonymkode: e192a...126 Barn med autisme..? Anonymkode: 79cb4...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå