AnonymBruker Skrevet 22. juni #61 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2026 den 21.02): Vimovo virker jo ikke. Fortsatt smerte. Kan jeg bare stoppe ta den da? fikk tramadol men vil ikke ta den pga den kan gi avhengighet. Da får jeg heller bare ha denne smerten 🥺 Anonymkode: 719e5...995 Den gir ikke avhengighet etter 20 tabletter. Anonymkode: 423d4...86a
Gaia Skrevet 22. juni #62 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde en mr av ryggen for 3 år siden og den var helt fin. Men det kan jo komme nye ting på 3 år.. kan kiropraktor henvise til mr? Anonymkode: 719e5...995 Nei. Det kan bare lege.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #63 Skrevet 22. juni Gaia skrev (11 minutter siden): Nei. Det kan bare lege. Det kan en kirporaktor og bør gjøre før behandling starter. Anonymkode: 423d4...86a
Gaia Skrevet 22. juni #64 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan en kirporaktor og bør gjøre før behandling starter. Anonymkode: 423d4...86a Hah. Det visste jeg ikke. Slo det opp nå, og kiropraktorer og manuellterapeuter kan faktisk henvise. Vanlige fysioterapeuter kan ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #65 Skrevet 22. juni Gaia skrev (21 minutter siden): Nei. Det kan bare lege. Jo kiropraktorer kan faktisk det. De blir annerkjent for sin kompetanse nå i en helt annen grad enn for 15 år siden Anonymkode: d2e33...1d2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #66 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det kan en kirporaktor og bør gjøre før behandling starter. Anonymkode: 423d4...86a Så alle bør ta mr før en behandling mener du? Anonymkode: 719e5...995
AnonymBruker Skrevet 23. juni #67 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så alle bør ta mr før en behandling mener du? Anonymkode: 719e5...995 Mr eller røntgen før kiropraktor begynner ja. De kan gjøre vondt verre hvis det er brudd for eksempel. Det kan ikke sees. Da jeg ødela hoften min så sendte han jeg var hos meg til mr så han viste hva han skulle og kunne gjøre. Anonymkode: 423d4...86a
AnonymBruker Skrevet 23. juni #68 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mr eller røntgen før kiropraktor begynner ja. De kan gjøre vondt verre hvis det er brudd for eksempel. Det kan ikke sees. Da jeg ødela hoften min så sendte han jeg var hos meg til mr så han viste hva han skulle og kunne gjøre. Anonymkode: 423d4...86a Det begynner bli bedre i korsryggen hos meg. Men nå er det oppover høyre siden🤷🏼♀️men ikke den intens smerten som var, så håper det snart går over. tror ikke alle kan bli sendt på røntgen eller mr bare de skal til kiropraktor.. blir ganske mange da.. Anonymkode: 719e5...995
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå