Sniglå Skrevet 3. mai 2006 #341 Del Skrevet 3. mai 2006 *trommer med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. mai 2006 #342 Del Skrevet 3. mai 2006 *venter i spenning* ← Ja, hvem gjør ikke det?!? Sier som de andre her: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #343 Del Skrevet 3. mai 2006 Fantastisk humor! Lykke til - hele familien min er orientert om saken din, og vi følger alle spent med. Du har engasjert hele Norge du nå. Dette må være tidenes mest romantiske historie. Han BØR ikke være dust nå altså, da skuffer han mange. ← Seriøst? mener du det? så herlig! Jeg blir så enormt glad hver gang jeg sjekker tråden :-D Love you guys! det er bare å av dere! Er noe romatisk av meg selv, når man søkte etter nr så kan man og få opp kart ikke sant. Det er da i byen likeved en elv eller noe..jada, så der sitter jeg og drømmer meg bort at vi tett omslynget går tur Han BØR ikke være en dust nei men etter mailen til den jenta å bedømme, så er det ikke rart jeg syns han var sjarmerende sa hun. Og at hun kunne skrive under på at han var veldig hyggelig og. Man kan jo bare håpe! Å herregud - jeg er forelsket jeg snakk om å falle pladask for noen. Det positive er at jeg har i det minste en ledetråd til nå da..jeg hadde litt panic for at det jeg hadde til å begynne med ikke førte til noe - hva skulle jeg gjøre da liksom. Men nå har jeg en siste sjangse i så fall - og den bruker jeg om det blir nødvendig. Da føler jeg i det minste at jeg virkelig har gjort mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 3. mai 2006 #344 Del Skrevet 3. mai 2006 Ååå var jeg på siste side allerede Vil lese mer Men nå MÅ jeg tisse.Jeg var på vei helt til jeg begynte å lese den tråden og jeg ga meg ikke før jeg hadde lest hele tråden.Skal nok innom senere i kveld og før jeg drar på jobb i morgen.Men det har kanskje ikke skjedd noe kl 06 i morgen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 3. mai 2006 #345 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan du lage ny tråd når du hører noe fra ham eller det er noen nyheter. Nå er det så mange sider her at det blir vanskelig å følge med. Lykke til forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 3. mai 2006 #346 Del Skrevet 3. mai 2006 Denne tråden her er bare sååå bra Dette er kjempe spennende Tusen takk for at du deler dette her med oss,håper det snart skjer noe nytt Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #347 Del Skrevet 3. mai 2006 Det som ihvertfall er veldig gøy, er at av alle som skriver inn er det noen "gamle" brukere som jeg i det minste kjenner igjen navnene/avatarene til, men så dukker det opp "nye" som jeg ikke har lagt merke til ellers på forumet! Så gøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #348 Del Skrevet 3. mai 2006 Er noe romatisk av meg selv, når man søkte etter nr så kan man og få opp kart ikke sant. Det er da i byen likeved en elv eller noe..jada, så der sitter jeg og drømmer meg bort at vi tett omslynget går tur ← jeg har kontakter i aalborg...rundt limfjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #349 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan du lage ny tråd når du hører noe fra ham eller det er noen nyheter. Nå er det så mange sider her at det blir vanskelig å følge med. Lykke til forresten!!! ← Hm..det har jeg ikke tenkt over.. Jeg har fabulert med å omsider åpne min egen dagbok etterhvert, om det skulle bli ordentlig med oppfølging på dette Foreløpig er jeg bare Trådstarter tenker jeg. Det hadde egentlig vært litt oversiktlig og koselig for meg å ha alt dette samlet i en tråd, fra begynnelse til "slutt"(det håper vi jo IKKE at skjer men) av denne historien.. Ender det på den ene eller andre måten, så vet jeg at jeg vil kikke tilbake på dette og lese om igjen. Enten med et stort glis, eller noen tårer. Hvem vet Men, det jeg kunne gjort..var å skrive et nytt innlegg - hvor jeg skriver "Alert, det har skjedd noe!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #350 Del Skrevet 3. mai 2006 Høres lurt ut!!! *venter spent sammen med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #351 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg har kontakter i aalborg...rundt limfjorden ← Kult! Han bor da altså i København. Skal vi møtes i Danmark og feriere? Nei gud, nå må jeg være forsiktig med å fore fatasiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #352 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #353 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg er med ← Nå måtte jeg le HØYT her jeg satt! Meg til Dansken: " og så skal vi altså feriere ved Limfjorden i sommer med noen som hjalp meg når jeg skulle finne deg! og vi skal på rundtur i heeele Norge og vise deg frem til alle de som visste hvem du var FØR du visste ordentlig hvem jeg var, også............." Men ja - klart jeg stiller ved Limfjorden i sommer om jeg har en kjekk Danske ved siden av meg jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #354 Del Skrevet 3. mai 2006 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. mai 2006 #355 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå måtte jeg le HØYT her jeg satt! Meg til Dansken: " og så skal vi altså feriere ved Limfjorden i sommer med noen som hjalp meg når jeg skulle finne deg! og vi skal på rundtur i heeele Norge og vise deg frem til alle de som visste hvem du var FØR du visste ordentlig hvem jeg var, også............." Men ja - klart jeg stiller ved Limfjorden i sommer om jeg har en kjekk Danske ved siden av meg jeg :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidik Skrevet 3. mai 2006 #356 Del Skrevet 3. mai 2006 Sååååå spennende, gleder meg til fortsettelsen Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #357 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå måtte jeg le HØYT her jeg satt! Meg til Dansken: " og så skal vi altså feriere ved Limfjorden i sommer med noen som hjalp meg når jeg skulle finne deg! og vi skal på rundtur i heeele Norge og vise deg frem til alle de som visste hvem du var FØR du visste ordentlig hvem jeg var, også............." Men ja - klart jeg stiller ved Limfjorden i sommer om jeg har en kjekk Danske ved siden av meg jeg :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #358 Del Skrevet 3. mai 2006 På tide å gå og legge seg vel... Men dukker garantert opp i morgen og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2006 #359 Del Skrevet 3. mai 2006 Nok en dag uten at det ble noe action. Pokker også. Det ser ut til at det blir en never ending story dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 3. mai 2006 #360 Del Skrevet 3. mai 2006 Har lest jeg også nå. For en tråd! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå