nessi Skrevet 3. mai 2006 #321 Del Skrevet 3. mai 2006 Typisk mannfolk å ikke skjønne betydningen av et raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmin Skrevet 3. mai 2006 #322 Del Skrevet 3. mai 2006 Endelig har det skjedd noe nytt her inne!! ...håper kameraten snart får "ræva i gir"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. mai 2006 #323 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette går så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #324 Del Skrevet 3. mai 2006 *mase telepatisk på kompisen til dansken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_* Skrevet 3. mai 2006 #325 Del Skrevet 3. mai 2006 Mm, får da enda håpe at han får ræva i gir nå HALLO, når noen gjør noe sånt som dette for å få kontakt med en - da tar man seg ikke goood tid liksom Nå har jeg mast igjen og, og hun sa hun skulle mase videre på han - så igjen: Vi, (jeg skriver automatisk "vi" og ikke "jeg" nå) venter kun på kompisen nå!! Fantasiene løper løpsk med meg om dagen fra til litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #326 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg fikk navnet hans fra den jenta ikke sant. Og hun skrev jo også at han for tiden bor i København.. Jeg googlet ham og der finner jeg en annonse på en båt til salgs med mailadresse og tlfnummer.. Så søkte jeg i tillegg etter navnet hans på danmarks "gule sider". Og det resultatet jeg fikk opp der matcher med det i annonsen. Det er kun EN i København som heter det han gjør.. Hm..hva gjør jeg? Kan eventuelt ta en råsjangs, men så føler jeg at jeg kanskje må vente på denne kompisen og Bare sånn viss han tar kontakt med ham ETTER jeg tar kontakt direkte. Ville ikke det blitt litt "feil" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 3. mai 2006 #327 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei Nå har jeg fulgt ivrig med i denne tråden, og nå MÅ jeg bare si noe. Du SKAL vente på svar fra denne kompisen, ellers får du et forklaringsproblem. Husk, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 3. mai 2006 #328 Del Skrevet 3. mai 2006 Oi, hehe, så spennende! Men ikke ta konktakt før du får svar fra jenta. Om hun mot formodning ikke finner adressen - da kan du benytte deg av denne nye informasjonen. (Huff, føler at jeg har sagt masse "ikke gjør det her", men man tjener på å vente litt altså - det tror jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. mai 2006 #329 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei, nå må du vente på svar fra kompisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #330 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja - jeg venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #331 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #332 Del Skrevet 3. mai 2006 Og jeg... I likhet med mange, mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #333 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 3. mai 2006 #334 Del Skrevet 3. mai 2006 *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #335 Del Skrevet 3. mai 2006 LOL, hva skrev jeg over i "brukernavn"?? joda, ikke trådstarter, men trådsvarer En liten freudiansk glipp her kanskje?? *fnis* ← Fantastisk humor! Lykke til - hele familien min er orientert om saken din, og vi følger alle spent med. Du har engasjert hele Norge du nå. Dette må være tidenes mest romantiske historie. Han BØR ikke være dust nå altså, da skuffer han mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #336 Del Skrevet 3. mai 2006 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 3. mai 2006 #337 Del Skrevet 3. mai 2006 Åh, vet du jeg tenkte på akkurat det - at du vet navnet og da må det være mulig å finne mailadressen! Men det er nok lurest å vente på svar likevel, for det er på en måte et "klarsignal"om at det er ok å ta kontakt. Jeg er ganske sikker på at Dansken er/blir informert om hva som foregår nemlig. ...........vente vente vente vente vente........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månemann Skrevet 3. mai 2006 #338 Del Skrevet 3. mai 2006 Woooow, dette er fantastisk spennende Håper det virkelig går din vei Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. mai 2006 #339 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg følger også spent med fra sidelinjen her... Ellers anbefaler jeg også at du tar det rooolig nå... Gutter skravler også og, som noen andre her nevnte, han blir sikkert informert. Da kan det være greit å ikke foregripe begivenhetenes gang som det så fint heter... *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 3. mai 2006 #340 Del Skrevet 3. mai 2006 Oj... koblet meg på denne tråden lovlig sent - og har nå kommet meg gjennom 17 sider . Gjett om jeg skal følget med!!!! Lykke til TS - *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå