AnonymBruker Skrevet 18. juni #81 Skrevet 18. juni Har fått en hvit flekk på buksa av å til ja🙈 Anonymkode: 393db...e72
Coachshinny Skrevet 18. juni #82 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har fått en hvit flekk på buksa av å til ja🙈 Anonymkode: 393db...e72 Spruta rett i jeansen da😅
AnonymBruker Skrevet 18. juni #83 Skrevet 18. juni Ja, eller litt mer grisete å sprutet på arbeidsbuksa ut av glidelåsen🤤🙈😋 Anonymkode: 393db...e72
AnonymBruker Skrevet 18. juni #84 Skrevet 18. juni Coachshinny skrev (3 minutter siden): Spruta rett i jeansen da😅 Ja, eller litt mer grisete å spruta ut av glidelåsen på arbeidsbuksa 😋🙈 Anonymkode: 393db...e72
Coachshinny Skrevet 18. juni #85 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, eller litt mer grisete å sprutet på arbeidsbuksa ut av glidelåsen🤤🙈😋 Anonymkode: 393db...e72 Noen som ser eller hører deg få orgasme?🙈😅 Det må da syns godt at du spruter utover arbeidsbuksa😅
AnonymBruker Skrevet 18. juni #86 Skrevet 18. juni Coachshinny skrev (5 minutter siden): Noen som ser eller hører deg få orgasme?🙈😅 Det må da syns godt at du spruter utover arbeidsbuksa😅 Vis orgasmen bare må frem, klarer jeg å være stille..😋 Anonymkode: 393db...e72
AnonymBruker Skrevet 18. juni #87 Skrevet 18. juni Ikke med vilje. Men satt på bussen og jeansen var dratt for langt opp (for å ikke vise rumpesprekk da jeg satt meg...), så da vi kom på humplete vei, gikk det litt deilig for seg. Jeg kunne ikke rette på buksa, da jeg hadde en ganske bredbygd sidemann, så var ikke plass til å gjøre det. Jeg ble nærmest pressa mot vinduet, beina likeså. Festlig... Jeg holdt pusten, lukka øynene og lente panna mot vinduet i håp om å bare virke sliten eller lei av å kjøre buss... Jeg tror ikke han merka noe. Anonymkode: 153d7...72c
Coachshinny Skrevet 18. juni #88 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke med vilje. Men satt på bussen og jeansen var dratt for langt opp (for å ikke vise rumpesprekk da jeg satt meg...), så da vi kom på humplete vei, gikk det litt deilig for seg. Jeg kunne ikke rette på buksa, da jeg hadde en ganske bredbygd sidemann, så var ikke plass til å gjøre det. Jeg ble nærmest pressa mot vinduet, beina likeså. Festlig... Jeg holdt pusten, lukka øynene og lente panna mot vinduet i håp om å bare virke sliten eller lei av å kjøre buss... Jeg tror ikke han merka noe. Anonymkode: 153d7...72c Oi, mann eller kvinne? Må ha vært ekstremt vanskelig å late som ingen ting, mens orgasmen jaget gjennom kroppen 😅
Coachshinny Skrevet 18. juni #89 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vis orgasmen bare må frem, klarer jeg å være stille..😋 Anonymkode: 393db...e72 Skjønner, tøft å klare å være stille, men allikevel søler å spruter du utover arbeidsbuksa. Det må da vises godt synlig?🙈
AnonymBruker Skrevet 18. juni #90 Skrevet 18. juni Coachshinny skrev (41 minutter siden): Oi, mann eller kvinne? Må ha vært ekstremt vanskelig å late som ingen ting, mens orgasmen jaget gjennom kroppen 😅 Jeg er kvinne, så ingen søl i buksa heldigvis. Anonymkode: 153d7...72c
AnonymBruker Skrevet 18. juni #91 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er kvinne, så ingen søl i buksa heldigvis. Anonymkode: 153d7...72c Godt å fuktig da😋 Anonymkode: 393db...e72
Coachshinny Skrevet 18. juni #92 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er kvinne, så ingen søl i buksa heldigvis. Anonymkode: 153d7...72c Heldigvis 😅 Men må ha vært vanskelig å låte som ingenting 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå