Nikoletta Skrevet 12. juni #21 Skrevet 12. juni (endret) Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Fordel å være kvinne da😆👏 Jeg fikk en for mange år tilbake.. "skulle bare tirre litt til".. men klarte ikke å stoppe i tide.. det ble et forfærdelig søl😅 Definitivt en fordel å være kvinne da ja, utfordringen for meg i slike tilfeller er jo at jeg må virkelig "ta meg sammen" da jeg nyter med både lyd og uttrykk, he he he. Og mitt søl kan jeg klare å skjule litt 😉 Nå er ikke dette noe must for meg, å få orgasme rundt andre, men det har skjedd ja 🙂 Endret 12. juni av Nikoletta 1
Trøndermann Skrevet 12. juni #22 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (21 timer siden): Det har jeg hatt, men presset det ikke på andre av den grunn. Lov å spørre i hvilke settinger det har skjedd ? 😏
Maleficenta Skrevet 12. juni #23 Skrevet 12. juni (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mange som har opplevd å få det, altså med folk rundt og tett på ? Anonymkode: 11f60...5be Nei. Hvorfor gjøre slik at man får det i offentligheten? Tviler på at det er noe som bare oppstår uprovosert... Endret 12. juni av Maleficenta 1
Maleficenta Skrevet 12. juni #24 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg får orgasme av å ha øyenkontakt og samtaler med kvinner. Unngår dette som regel men av og til kan jeg ikke noe for det. Jævlig kleint og upraktisk egentlig, sist det skjedde var i et møte med nav. Anonymkode: b28e8...1e6 Seriøst!? Eww 1
Nikoletta Skrevet 12. juni #25 Skrevet 12. juni Trøndermann skrev (13 minutter siden): Lov å spørre i hvilke settinger det har skjedd ? 😏 Dette har skjedd på strand, på parkeringsplass, på jobben, i baksetet som passasjere(r),på kino.. mulig jeg glemmer noen da jeg er blitt en gammel dame på 52 😂 ( og ifølge majoriteten her inne har vi kvinner i min alder ikke sexlyst, har ikke hatt sex siden vi ble gravide som 20 åringer samt at vi er feite og stygge.. he he he he) 1 1
Trøndermann Skrevet 12. juni #26 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (18 minutter siden): Dette har skjedd på strand, på parkeringsplass, på jobben, i baksetet som passasjere(r),på kino.. mulig jeg glemmer noen da jeg er blitt en gammel dame på 52 😂 ( og ifølge majoriteten her inne har vi kvinner i min alder ikke sexlyst, har ikke hatt sex siden vi ble gravide som 20 åringer samt at vi er feite og stygge.. he he he he) Gammel dame du liksom 🤣 Om du glemte noen i farten skyldes det vel heller antallet ganger det har skjedd vil jeg tro, ut ifra det du forteller her 😜 ( du får si fra hvis du kommer på flere da ). Herlig pirrende når dama kan komme i sånne situasjoner 😋👌 Klart å skjule det for omgivelsene hver gang, det kan ikke være lett..? 😜 Her blir sølet meget avslørende om buksa er på..så ja..😅
Nikoletta Skrevet 12. juni #27 Skrevet 12. juni Trøndermann skrev (6 minutter siden): Gammel dame du liksom 🤣 Om du glemte noen i farten skyldes det vel heller antallet ganger det har skjedd vil jeg tro, ut ifra det du forteller her 😜 ( du får si fra hvis du kommer på flere da ). Herlig pirrende når dama kan komme i sånne situasjoner 😋👌 Klart å skjule det for omgivelsene hver gang, det kan ikke være lett..? 😜 Her blir sølet meget avslørende om buksa er på..så ja..😅 Det å fokusere på å skjule orgasmer i form av lyd og ansiktsuttrykk er ikke lett nei, så jeg prøver å unngå det om jeg kan velge. Men så hender det visst innimellom uansett, he he. 1
Maleficenta Skrevet 12. juni #28 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (13 minutter siden): Det å fokusere på å skjule orgasmer i form av lyd og ansiktsuttrykk er ikke lett nei, så jeg prøver å unngå det om jeg kan velge. Men så hender det visst innimellom uansett, he he. Slutt å ligg i offentligheten da 2
Nikoletta Skrevet 12. juni #29 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (5 minutter siden): Slutt å ligg i offentligheten da Jeg ligger da ikke med noen i offentligheten? 1
Maleficenta Skrevet 12. juni #30 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (3 minutter siden): Jeg ligger da ikke med noen i offentligheten? Dette er da snakk om orgasme i offentligheten. Er en ting om det er i bilen litt diskret eller på stranden men ikke der folk garantert kommer til å se 1
Nikoletta Skrevet 12. juni #31 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (11 minutter siden): Dette er da snakk om orgasme i offentligheten. Er en ting om det er i bilen litt diskret eller på stranden men ikke der folk garantert kommer til å se Det er din mening 🙂 1
Maleficenta Skrevet 12. juni #32 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (10 minutter siden): Det er din mening 🙂 Min mening å ikke plage andre offentlig? Ganske sikker på at det ikke er lov å ha sex til andres beskuelse i offentligheten... 2
Nikoletta Skrevet 12. juni #33 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (2 minutter siden): Min mening å ikke plage andre offentlig? Ganske sikker på at det ikke er lov å ha sex til andres beskuelse i offentligheten... Hvordan plager det andre om de ikke vet at jeg får orgasme på kino? På et spisested? Hvordan vet du at det vil synes? 2 2
Maleficenta Skrevet 12. juni #34 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (Akkurat nå): Hvordan plager det andre om de ikke vet at jeg får orgasme på kino? På et spisested? Hvordan vet du at det vil synes? På et spisested? Man onanerer ikke eller har sex på et spisested. Det er jo fullstendig uakseptabelt. Folk spiser der. Klarer du ikke å holde deg til dukommer deg til bilen iallefall. Spisested. Wtf. 5
Nikoletta Skrevet 12. juni #35 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (2 minutter siden): På et spisested? Man onanerer ikke eller har sex på et spisested. Det er jo fullstendig uakseptabelt. Folk spiser der. Klarer du ikke å holde deg til dukommer deg til bilen iallefall. Spisested. Wtf. Må man onanere eller ha sex for å få orgasme? 😉 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #36 Skrevet 12. juni Eh... nei! Sånne ting tilhører privatlivet og er følgelig helt unødvendig og unaturlig å "oppleve" i offentligheten. Anonymkode: 4a087...181
Maleficenta Skrevet 12. juni #37 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (Akkurat nå): Må man onanere eller ha sex for å få orgasme? 😉 Eh ja. Jeg må iallefall det. Jeg får ikke orgasme ut av det blå 1
Trøndermann Skrevet 12. juni #38 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (58 minutter siden): Det å fokusere på å skjule orgasmer i form av lyd og ansiktsuttrykk er ikke lett nei, så jeg prøver å unngå det om jeg kan velge. Men så hender det visst innimellom uansett, he he. Hehe, du må være ganske god på å skjule det da 😉
Nikoletta Skrevet 12. juni #39 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (Akkurat nå): Eh ja. Jeg må iallefall det. Jeg får ikke orgasme ut av det blå Jeg får heller ikke orgasme ut av det blå, men kan fortsatt få orgasme uten onani og sex ( regner med du her referer til PIV når du skriver sex) 1
Nikoletta Skrevet 12. juni #40 Skrevet 12. juni Trøndermann skrev (Akkurat nå): Hehe, du må være ganske god på å skjule det da 😉 Og selektiv med hvor det skjer 😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå