Maleficenta Skrevet 12. juni #41 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (1 minutt siden): Jeg får heller ikke orgasme ut av det blå, men kan fortsatt få orgasme uten onani og sex ( regner med du her referer til PIV når du skriver sex) Nei. Fingring, slikking eller generell stimuli av klitoris. Med mindre du har sånn vibrerende truse som er meningen at skal gi orgasme, forstår jeg ikke hvordan i alle dager du får det når du sitter på en restaurant? 5
Trøndermann Skrevet 12. juni #42 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (1 minutt siden): Og selektiv med hvor det skjer 😉 Med den kombinasjonen ser jeg muligheter ja 😉
Nikoletta Skrevet 12. juni #43 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (2 minutter siden): Nei. Fingring, slikking eller generell stimuli av klitoris. Med mindre du har sånn vibrerende truse som er meningen at skal gi orgasme, forstår jeg ikke hvordan i alle dager du får det når du sitter på en restaurant? Det finnes mye gøy der ute som kan gi deg orgasme på restaurant og som ikke er synlig for noen 🙂 Men spørsmålet her var om man hadde fått orgasme i offentligheten , ikke hvordan. Men om du lurer så skal du få svar 🙂 1
Trøndermann Skrevet 12. juni #44 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (5 minutter siden): Det finnes mye gøy der ute som kan gi deg orgasme på restaurant og som ikke er synlig for noen 🙂 Men spørsmålet her var om man hadde fått orgasme i offentligheten , ikke hvordan. Men om du lurer så skal du få svar 🙂 At diskret fingring under bordet funker kan jeg signere på.. Men klart det finnes mye annet gøy også ja 😉
Nikoletta Skrevet 12. juni #45 Skrevet 12. juni Trøndermann skrev (1 time siden): At diskret fingring under bordet funker kan jeg signere på.. Men klart det finnes mye annet gøy også ja 😉 Dette er en versjon som ikke er synlig feks ja 😉 1
Trøndermann Skrevet 12. juni #46 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (17 minutter siden): Dette er en versjon som ikke er synlig feks ja 😉 Mulighetene er jo mange med litt fantasi, ( vel og merke om man som deg, kan " holde maska " ved orgasme da ) 😉 1
Nikoletta Skrevet 12. juni #47 Skrevet 12. juni Trøndermann skrev (30 minutter siden): Mulighetene er jo mange med litt fantasi, ( vel og merke om man som deg, kan " holde maska " ved orgasme da ) 😉 Det er sant. Nå skal det sies at dette er ikke min favoritt måte å nyte orgasme, men igjen.. spørsmålet var om man hadde fått orgasme i offentlighet så da svarte jeg på det 🙂 2
Arild37 Skrevet 12. juni #48 Skrevet 12. juni Sett folk som bruker leketøy offentlig som tror de gjør det skjult. Det er bare ekkelt, og tyder vel på en ikke helt forstår hva som er greit og ikke i offentligheten 5
Trøndermann Skrevet 12. juni #49 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (12 minutter siden): Det er sant. Nå skal det sies at dette er ikke min favoritt måte å nyte orgasme, men igjen.. spørsmålet var om man hadde fått orgasme i offentlighet så da svarte jeg på det 🙂 Skjønner den, er jo deiligst for begge parter når man kan slippe seg løs med lyd, og alt som hører med 😊 Særlig for en som meg, som digger at dama er høylydt og utfolder seg fritt. ( samtidig som forandring jo fryder ) 😉 2
Nikoletta Skrevet 12. juni #50 Skrevet 12. juni Arild37 skrev (52 minutter siden): Sett folk som bruker leketøy offentlig som tror de gjør det skjult. Det er bare ekkelt, og tyder vel på en ikke helt forstår hva som er greit og ikke i offentligheten Nå var jo ikke bruk av leketøy offentlig spørsmålet i tråden her da, men hvorvidt man hadde fått orgasme i offentlighet 🙂 1
Coachshinny Skrevet 12. juni #51 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (10 timer siden): Seriøst!? Eww Blir det stønn og alt som følger med en orgasme?
Coachshinny Skrevet 12. juni #52 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (9 timer siden): Dette har skjedd på strand, på parkeringsplass, på jobben, i baksetet som passasjere(r),på kino.. mulig jeg glemmer noen da jeg er blitt en gammel dame på 52 😂 ( og ifølge majoriteten her inne har vi kvinner i min alder ikke sexlyst, har ikke hatt sex siden vi ble gravide som 20 åringer samt at vi er feite og stygge.. he he he he) Herlighet, dette stemmer absolutt ikke, damer i 50 årene er kåte, ofte ikke vært kåtere og mer frie❤️
AnonymBruker Skrevet 12. juni #53 Skrevet 12. juni Hvorfor klarer ikke folk å holde seksualiteten sin for seg selv i dagens samfunn?! Æsj!! Anonymkode: dac2d...ab8 1 1
Coachshinny Skrevet 12. juni #54 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (8 timer siden): Dette er da snakk om orgasme i offentligheten. Er en ting om det er i bilen litt diskret eller på stranden men ikke der folk garantert kommer til å se Dette er da noe som kan skje, uten at enn ligger i offentligheten. 1
Coachshinny Skrevet 12. juni #55 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (8 timer siden): Min mening å ikke plage andre offentlig? Ganske sikker på at det ikke er lov å ha sex til andres beskuelse i offentligheten... Dette kan skje, uten at det gjøres bevisst eller med vilje eller overlegg. Men som hun sier, gjør alt for å skjule det som best hun kan. 1
Coachshinny Skrevet 12. juni #56 Skrevet 12. juni Maleficenta skrev (8 timer siden): Nei. Fingring, slikking eller generell stimuli av klitoris. Med mindre du har sånn vibrerende truse som er meningen at skal gi orgasme, forstår jeg ikke hvordan i alle dager du får det når du sitter på en restaurant? Har du hørt om kniping og muskelsammentrekninger? Det gir orgasme, uten at enn må onanere eller stimulere med fingre eller annet. Det er faktisk mulig å tenke seg til orgasme. 1 1
Maleficenta Skrevet 12. juni #57 Skrevet 12. juni (endret) Coachshinny skrev (31 minutter siden): Har du hørt om kniping og muskelsammentrekninger? Det gir orgasme, uten at enn må onanere eller stimulere med fingre eller annet. Det er faktisk mulig å tenke seg til orgasme. Eh ok. Har gjort knipeøvelser. Ikke opplevd. Uansett. Hvorfor sitter du å tenker deg til det på en restaurant? Endret 12. juni av Maleficenta 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni #58 Skrevet 12. juni Ja, har fått det ufrivillig på treningssenter når jeg sykler. Sykt flaut. Jeg merket det ikke før jeg går av sykkelen. Heiv meg inn på dass, da orgasmen bølget over meg 🙈 Heldigvis var det rolig på senteret da, så tror ikke noen oppdaget det. Anonymkode: a4cf2...613
Maleficenta Skrevet 12. juni #59 Skrevet 12. juni Coachshinny skrev (4 timer siden): Dette er da noe som kan skje, uten at enn ligger i offentligheten. Det er da ikke noe som er vanlig at bare skjer ut av det blå 1
Coachshinny Skrevet 13. juni #60 Skrevet 13. juni Maleficenta skrev (12 timer siden): Eh ok. Har gjort knipeøvelser. Ikke opplevd. Uansett. Hvorfor sitter du å tenker deg til det på en restaurant? Ja det kan du si, ikke selv gjort dette. Men er nok drevet av spenningen i det å komme lydløst og ubemerket, uten at andre vet om hennes orgasme. Vet noen kan komme i utilsiktet orgasme nærmest spontant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå