AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Mange som har opplevd å få det, altså med folk rundt og tett på ? Anonymkode: 11f60...5be
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Tviler på at det finnes noen statistikk på dette, så det blir jo umulig å svare på nøyaktig hvor mange det faktisk er. Det finnes sikkert noen her inne, da. Uansett hva du spør om her inne, er det jo noen som har opplevd/prøvd det du spør om. Anonymkode: d04eb...0db 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Nei slikt presser jeg ikke på andre Anonymkode: e41c0...aee 12 5
Nikoletta Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Det har jeg hatt, men presset det ikke på andre av den grunn. 6 2
Trøndermann Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Nikoletta skrev (21 minutter siden): Det har jeg hatt, men presset det ikke på andre av den grunn. Fullt mulig å ha / få det uten å presse det på andre ja. Dog er det vel litt lettere for dere kvinner å skjule orgasmen ofte da 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Jeg får orgasme av å ha øyenkontakt og samtaler med kvinner. Unngår dette som regel men av og til kan jeg ikke noe for det. Jævlig kleint og upraktisk egentlig, sist det skjedde var i et møte med nav. Anonymkode: b28e8...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Nei, jeg presser ikke min seksualitet og preferanser over på andre. Anonymkode: 7c422...802 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får orgasme av å ha øyenkontakt og samtaler med kvinner. Unngår dette som regel men av og til kan jeg ikke noe for det. Jævlig kleint og upraktisk egentlig, sist det skjedde var i et møte med nav. Anonymkode: b28e8...1e6 Haha. Kan vel knapt tenke meg noe mindre sexy enn et offentlig kontor eller møte med NAV. Anonymkode: 0e723...7d4 5
Ian Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Har aldri skjedd. Hadde riktignok en hyggelig stund med en på Oslo S under corona 😅
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Ian skrev (7 minutter siden): Har aldri skjedd. Hadde riktignok en hyggelig stund med en på Oslo S under corona 😅 Fortell mer? ☺️ Anonymkode: 43aac...27c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni Skulle gjerne gjort det, men det er uaktuelt å bare komme i buksa. Blir jo søl av en annen verden. Anonymkode: 56fca...c2a 1
Katten.2.0 Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni (endret) Ikke med folk tett på meg. Jeg foretrekker heller å gi partner orgasme, da det vil være veldig upraktisk med en stor våt flekk i skrittet. Endret 11. juni av Katten.2.0 1 1
Ian Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fortell mer? ☺️ Anonymkode: 43aac...27c Du får sende pm
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni Nikoletta skrev (19 timer siden): Det har jeg hatt, men presset det ikke på andre av den grunn. Fordel å være kvinne da😆👏 Jeg fikk en for mange år tilbake.. "skulle bare tirre litt til".. men klarte ikke å stoppe i tide.. det ble et forfærdelig søl😅 2
Dathos Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni På scooter, på vei hjem fra trening en varm ettermiddag, en sommer for mange år siden. I tynn treningsshorts, midt itrafikken, mens jeg nyter synet av utallige nydelige jenter i alle aldre, treffer vbrasjonene fra den slitne Vespaen meg plutselig så sinnsykt bra, og til tross for at jeg prøver å holde igjen, kommer jeg i en merkelig men deilig orgasme, spruter i shortsen min mens jeg venter på grønt lys, midt i Bogstadveien 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Det spørs hva man mener med full offentlighet. Om sommeren er jeg mye på teltturer. Jeg prøver alltid å få en morgenorgasme for det gir en avslappende start på dagen! Hvis jeg er alene onanerer jeg i teltet, men hvis vi er flere finner jeg et sted ute og gjør det der, men det er vel ikke "full offentlighet"? Akkurat som man finner et passende sted og gå på do. Anonymkode: ebaad...2ff 1
Ingv38 Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni Vist har det har det hent, om enn diskré men joda, jeg og typen har lekt litt med sånt og det kan være en rimelig heftig opptakt til noe mer😳
Snok1 Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni Har skjedd flere ganger sammen med andre ekshibisjonister og voyeurer. Alene og med partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå