Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Høres ut som darvo og at du ble mishandlet av narsissisten. Det er helt reelt, og det har hendt med meg og. Kjenner også på et sterkt hat for narsissisten og sterk skuffelse over mine eks kolleger som lot det skje. 

Anonymkode: 54d3d...b95

Ja, var akkurat det som skjedde. Alle ble medskyldige men ingen ville ta tak i det på en profesjonell måte 

Anonymkode: 585eb...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 13.45):

De var så ekle og ufyselige mot meg. Ene kollegaen narsissist og leder svak med falsk ryggrad, fulgte bare det ene narsissistkollegaen sa og bestemte. To andre kollegaer som heiv seg på, og jeg fikk skylden for et elendig arbeidsmiljø. 

Nå på ny arbeidsplass og stortrives. Men kjenner på følelse av hat mot disse menneskene. Hadde bare vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. De kan brenne i helvete. Hadde aldri tatt noen av mine følelser ut i handling men det er sterke følelser. Flere som kjenner eller har kjent på det samme? 

Noe med måten du formulerer deg får meg til å tenke at det ikke var alle de som var problemet. 

Ja jeg har opplevd å få skylden for ting jeg ikke har sagt eller gjort på jobb. Fikk skylden for å starte et rykte som begynte før jeg startet der - før jeg i det hele tatt flyttet til den byen. Det var vel lettest å gi skylden til den som er sist inn. Føler verken for eller imot de, men holdt meg unna det firmaet siden. 

Anonymkode: 1446a...d46

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 14.01):

Noe med måten du formulerer deg får meg til å tenke at det ikke var alle de som var problemet. 

Ja jeg har opplevd å få skylden for ting jeg ikke har sagt eller gjort på jobb. Fikk skylden for å starte et rykte som begynte før jeg startet der - før jeg i det hele tatt flyttet til den byen. Det var vel lettest å gi skylden til den som er sist inn. Føler verken for eller imot de, men holdt meg unna det firmaet siden. 

Anonymkode: 1446a...d46

Jeg var borte en stund og da jeg kom tilbake var det hurramegrundt om at jeg var det store Problemet. Så det var nok ikke så annerledes enn din historie 

AnonymBruker
Skrevet

Let it go. 

Anonymkode: ffc05...92e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (På 8.6.2026 den 13.54):

😳

Har mislikt noen få, men ikke ønsket dem døde eller i koma nei. 

Dette er et deg problem. Med mindre de begikk mishandling og overgrep mot deg.

Hvis noen ødelegger selvfølelsen og ryktet til noen, eventuelt helsen (psykisk), så synes jeg ikke du skal dømme dem for å ha slike tanker. Det er jo ikke snakk om HANDLING. 

Anonymkode: 15990...763

• Nyttig 3
Skrevet

De var så ekle og ufyselige mot meg. Ene kollegaen narsissist og leder svak med falsk ryggrad, fulgte bare det ene narsissistkollegaen sa og bestemte. To andre kollegaer som heiv seg på, og jeg fikk skylden for et elendig arbeidsmiljø. 

Nå på ny arbeidsplass og stortrives. Men kjenner på følelse av hat mot disse menneskene. Hadde bare vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. De kan brenne i helvete. Hadde aldri tatt noen av mine følelser ut i handling men det er sterke følelser. Flere som kjenner eller har kjent på det samme? 

Det som er tingen er når du oppdager at de fortsatt lever på din energi, når du oppdager at du ønsker å benytte den energien på nye opplevelser og eventyr, det er da du blir fri. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har jeg evnen til å bare glemme sånne folk med det samme jeg ikke må forholde meg til dem noe mer. Deilig.

Anonymkode: 03345...4e6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår ikke som spesielt å like selv heller, tbh.

Anonymkode: dc049...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Let it go. 

Anonymkode: ffc05...92e

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis noen ødelegger selvfølelsen og ryktet til noen, eventuelt helsen (psykisk), så synes jeg ikke du skal dømme dem for å ha slike tanker. Det er jo ikke snakk om HANDLING. 

Anonymkode: 15990...763

Apis skrev (4 timer siden):

Det som er tingen er når du oppdager at de fortsatt lever på din energi, når du oppdager at du ønsker å benytte den energien på nye opplevelser og eventyr, det er da du blir fri. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heldigvis har jeg evnen til å bare glemme sånne folk med det samme jeg ikke må forholde meg til dem noe mer. Deilig.

Anonymkode: 03345...4e6

Takk for fine svar ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan man si. Regelrett grov mobbing og en kollegas forsøk på å ha sex med meg da vi var på tomannshånd på jobb, der jeg nektet og avviste, hvor min avvisning førte til at jeg ble mobbet… han hadde jobbet der i flere år, hadde status blant kollegene, og de ble en gjeng som hånet meg og mobbet meg enormt. F eks skrev de seksuelle ting om meg på store paller på lageret. Som alle kunne se. Som aldri hadde skjedd. Sjefen visste det, men tok meg aldri inn til samtale eller andre, for å finne årsaken til det. Jeg ble sykemeldt og fikk ikke til å jobbe på flere år etter det pga ikke takla å være på tomannshånd med menn igjen. Kan ikke si at jeg syns noe fint om disse kollegene. Tidvis ser jeg han ene i byens avis,  og kjenner sterk avsky. Kommer alltid til å huske hva de gjorde og sa. Jeg fikk med meg så mye mer enn de trodde, der de gikk og baksnakket omring i lokalet vi jobbet i. Kronisk hån og en svak sjef i 40-åra uten ryggrad som drev og hadde et «forhold» med den nittenåringe ansatte, var tydelig et arbeidsmiljø totalt blottet for klare grenser… 

Anonymkode: aac24...21f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Peace & Love 2026 skrev (3 timer siden):

For å drøfte din side av saken, ts, så er det ikke unaturlig eller ulogisk å bli lettet at noen som har vært kjipe mot deg har dødd. For uansett hvor drøyt det kan høres ut, så er det en helt menneskelig tanke og reaksjon. Men det er heller ikke en tanke som bør dyrkes eller oppmuntres heller. For det er ikke verdt å bruke tid på å bli lettet om en fiende dør. Noen ganger inntreffer karma folk som fortjener det og det kan være en like stor lettelse. Men du har ikke bedt om unnskyldning for at du kalte oss for rasshøl, når jeg tok ansvaret og beklaget meg for at hvis du opplevde meg som et rasshøl. 

Var ikke jeg som skrev rasshøl her så du får henvende deg til den som tok opp det ordet og be vedkommende si unnskyld. 

Skrevet

Ryddet for avsporing, spekulasjoner, brukerangrep, brukerforfølgelse, nedsettende innhold, latterliggjøring, tulleinnlegg og deltakelse med to brukere i samme debatt.

daemi, mod.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 17.00):

Var ikke jeg som skrev rasshøl her så du får henvende deg til den som tok opp det ordet og be vedkommende si unnskyld. 

Jo, det gjorde du, faktisk. Les svaret ditt igjen. 

Endret av Peace & Love 2026
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 13.48):

Selvsagt kommer narsissist frem. I følge KG er alle som oppfører seg som drittsekker narsissister. Slutt med det! Det er så teit.

Ja, jeg har opplevd drittsekker på jobb. Nei, jeg bruker ikke kalorier på å hate dem i dag. Det er de ikke verdt.

Anonymkode: 5bc5f...fc8

Ikke sant? Noen ganger er en drittsekk kun det. En drittsekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 13.59):

Fortiden er en kjip plass å bo i. 

Ikke for alle. For meg har av og til fortiden vært bedre enn nåtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...