AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni De var så ekle og ufyselige mot meg. Ene kollegaen narsissist og leder svak med falsk ryggrad, fulgte bare det ene narsissistkollegaen sa og bestemte. To andre kollegaer som heiv seg på, og jeg fikk skylden for et elendig arbeidsmiljø. Nå på ny arbeidsplass og stortrives. Men kjenner på følelse av hat mot disse menneskene. Hadde bare vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. De kan brenne i helvete. Hadde aldri tatt noen av mine følelser ut i handling men det er sterke følelser. Flere som kjenner eller har kjent på det samme? Anonymkode: 585eb...764 2 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De var så ekle og ufyselige mot meg. Ene kollegaen narsissist og leder svak med falsk ryggrad, fulgte bare det ene narsissistkollegaen sa og bestemte. To andre kollegaer som heiv seg på, og jeg fikk skylden for et elendig arbeidsmiljø. Nå på ny arbeidsplass og stortrives. Men kjenner på følelse av hat mot disse menneskene. Hadde bare vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. De kan brenne i helvete. Hadde aldri tatt noen av mine følelser ut i handling men det er sterke følelser. Flere som kjenner eller har kjent på det samme? Anonymkode: 585eb...764 Falsk ryggrad? Så de hadde hatt ryggradstransplantasjon da eller? Plastikk is fantastikk hehehehe. Fra spøk til Halvor🤪 kan du komme med noe litt mer detaljerte eksempler pls Anonymkode: a2e0c...eba 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Selvsagt kommer narsissist frem. I følge KG er alle som oppfører seg som drittsekker narsissister. Slutt med det! Det er så teit. Ja, jeg har opplevd drittsekker på jobb. Nei, jeg bruker ikke kalorier på å hate dem i dag. Det er de ikke verdt. Anonymkode: 5bc5f...fc8 11 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt kommer narsissist frem. I følge KG er alle som oppfører seg som drittsekker narsissister. Slutt med det! Det er så teit. Ja, jeg har opplevd drittsekker på jobb. Nei, jeg bruker ikke kalorier på å hate dem i dag. Det er de ikke verdt. Anonymkode: 5bc5f...fc8 Ja narsissisme er jo en antisosial lidelse? Prøvde å lese litt om det men skjønte ikkeno Anonymkode: a2e0c...eba 1
AprilLudgate Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni 😳 Har mislikt noen få, men ikke ønsket dem døde eller i koma nei. Dette er et deg problem. Med mindre de begikk mishandling og overgrep mot deg. 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AprilLudgate skrev (2 minutter siden): 😳 Har mislikt noen få, men ikke ønsket dem døde eller i koma nei. Dette er et deg problem. Med mindre de begikk mishandling og overgrep mot deg. Alvorlig utfrysing og mobbing Anonymkode: 585eb...764 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): kan du komme med noe litt mer detaljerte eksempler pls Anonymkode: a2e0c...eba Nei Anonymkode: 585eb...764
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alvorlig utfrysing og mobbing Anonymkode: 585eb...764 Duuuuuu…. kunne do gir mer eksempler? Liksom konkret på hvordan du ble mobbet? Anonymkode: a2e0c...eba
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Har kun hatt problem med en kollega hittil. Etter 25 år i arbeidslivet. Men ho var også beryktet, ho styrte hele arbeidsplassen med ett ekstremt surt og lunefullt humør. Heldigvis la ho meg såpass for hat att jeg slapp jobbe mye med ho, ho orket meg ikke serru, så ho ville ikke ha noe med meg å gjøre. Ellers har jeg hatt etpar særdeles svake sjefer uten ryggrad, men der var en heldig med resten av arbeidstokken som drog lasset uten å utnytte ståa. En finner utskudd overalt. Anonymkode: c08bf...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Duuuuuu…. kunne do gir mer eksempler? Liksom konkret på hvordan du ble mobbet? Anonymkode: a2e0c...eba Som sagt, nei. Anonymkode: 585eb...764 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni En kollega jeg mislikte sterkt sluttet nettopp. Hun var ufyselig og ubrukelig på jobb. Om jeg ønsker henne død? Herregud nei, jeg er da ikke psykopat heller. Fortiden er en kjip plass å bo i. Anonymkode: e83dd...7ea 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt, nei. Anonymkode: 585eb...764 Whyy Anonymkode: a2e0c...eba
Beneath the Moon Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Uansett hvor mye man misliker noen, er det veldig spesielt å ønske noen død. Har du vurdert å prate med en psykolog? 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AprilLudgate skrev (5 minutter siden): 😳 Har mislikt noen få, men ikke ønsket dem døde eller i koma nei. Dette er et deg problem. Med mindre de begikk mishandling og overgrep mot deg. Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Uansett hvor mye man misliker noen, er det veldig spesielt å ønske noen død. Har du vurdert å prate med en psykolog? Har aldri skrevet at jeg ønsker dem død. Jeg skrev at jeg hadde vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. Stor forskjell. Anonymkode: 585eb...764
AprilLudgate Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alvorlig utfrysing og mobbing Anonymkode: 585eb...764 Jo, men døde? Vurdert psykolog? 4
AprilLudgate Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri skrevet at jeg ønsker dem død. Jeg skrev at jeg hadde vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. Stor forskjell. Anonymkode: 585eb...764 ……nei? 6
Beneath the Moon Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri skrevet at jeg ønsker dem død. Jeg skrev at jeg hadde vært lettet om det stod i avisen at de var døde eller grønnsak. Stor forskjell. Anonymkode: 585eb...764 Nei, det er nøyaktig det samme som å ønske noen død. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni AprilLudgate skrev (Akkurat nå): ……nei? Jo. Det er da vel jeg som vet hva som foregår i mitt hode, og ikke du? Jeg ønsker dem ikke døde. Anonymkode: 585eb...764
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Tror du bør finne en fagperson å snakke med om det du opplevde der, Ts. For det du gjør nå, det er å la disse dårlige personene få fortsette å ødelegge dine dager og ditt liv - fordi du lar dem styre dine følelser i dag, fordi du dyrker et hat mot dem. Det hatet skader bare deg selv! Det de gjorde urett mot deg var på ingen måte bra. Men det kom likevel - hvis du slutter å hate dem og ødelegge deg selv og ditt liv med dette hatet - noe godt ut av dette. Du fikk deg en ny jobb som du stortrives i. Hadde dine tidligere ansatte/sjefer ikke vært så ille, så hadde du sikkert hanglet deg gjennom på en jobb hvor ting var "greit nok" og kanskje mye frustrerende. Istedenfor sitter du nå med en jobb hvor du har det veldig bra, hvor du stortrives! Akkurat den jobben hadde du nok ikke hatt hvis du ikke følte så sterkt at du måtte komme deg bort fra den forrige jobben. Om du fortsetter hatet mot dine ekskollegaer, så skader du kun deg selv, og gir deres tidligere oppførsel få lov til å fortsette å ødelegge for deg. Ikke gi dem den makten! Gi slipp, legg det bak deg, og sett pris på at for din del så kom deg faktisk noe godt ut av det - en jobb hvor du stortrives! Anonymkode: dcc19...6da 3 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå