AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:13 #41 Skrevet søndag kl. 09:13 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tusen takk ❤️ Vet ikke hvem som skrev breva. Virker som noen som bryr seg om meg og som har kjent meg lenge. Adressert med pikenavnet mitt. Tror ikke det er elskerinna. Hvorfor skulle hun det? Anonymkode: dd86b...4fa Fordi hun er den som tjener aller mest på at det blir slutt mellom dere. Noen som faktisk bryr seg om deg ville gitt deg beskjeden på skikkelig vis - ikke anonymt. Anonymkode: 9f546...138 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:29 #42 Skrevet søndag kl. 09:29 AnonymBruker skrev (21 timer siden): De er tidligere kollegaer og har vært venner (bak min rygg) i 10 år. Ligget sammen siste halvåret. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å flytte langt vekk og aldri komme tilbake. Anonymkode: dd86b...4fa Så han har visst at dette vennskapet har vært ugreit hele tiden, hvis ikke så hadde han ikke skjult det for deg. Har han lagt seg flat? Skjønner godt at du ønsker det. Ta den tiden du trenger på å bestemme deg, og husk at det er ditt valg. Han valgte å åpne forholdet deres uten å informere deg, så nå er det din tur til å velge hva du vil gjøre videre. Anonymkode: be18a...e66 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:11 #43 Skrevet søndag kl. 13:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi hun er den som tjener aller mest på at det blir slutt mellom dere. Noen som faktisk bryr seg om deg ville gitt deg beskjeden på skikkelig vis - ikke anonymt. Anonymkode: 9f546...138 Hun tjener absolutt ingen ting om han får vite at det er henne. Da vil han jo aldri mer ha noe med henne å gjøre igjen. For min del kan hun gjerne få han. Jeg føler meg så ydmyket og lurt. Vet ikke om jeg orker å være i samme rom som han igjen. Anonymkode: dd86b...4fa 2 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:37 #44 Skrevet søndag kl. 15:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun tjener absolutt ingen ting om han får vite at det er henne. Da vil han jo aldri mer ha noe med henne å gjøre igjen. For min del kan hun gjerne få han. Jeg føler meg så ydmyket og lurt. Vet ikke om jeg orker å være i samme rom som han igjen. Anonymkode: dd86b...4fa Ja, nettopp derfor er det anonymt og skrevet som om det er noen som.bryr seg om deg. For at hun skal kunne nekte at det er henne. "Jeg vet hennes pikenavn engang, klart det ikke var meg!" ...... 🙄 Men tro meg, absolutt ingen som kjenner deg, bryr seg om deg og har omsorg for deg ville avslørt utroskap på den måten der. Null detaljer, null info, null navn. Det er fra noen som ville så et frø av tvil i deg, slik at du skulle begynne å grave. Anonymkode: 9f546...138 1 2
petterm Skrevet søndag kl. 20:50 #45 Skrevet søndag kl. 20:50 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, nettopp derfor er det anonymt og skrevet som om det er noen som.bryr seg om deg. For at hun skal kunne nekte at det er henne. "Jeg vet hennes pikenavn engang, klart det ikke var meg!" ...... 🙄 Men tro meg, absolutt ingen som kjenner deg, bryr seg om deg og har omsorg for deg ville avslørt utroskap på den måten der. Null detaljer, null info, null navn. Det er fra noen som ville så et frø av tvil i deg, slik at du skulle begynne å grave. Anonymkode: 9f546...138 Det kan være noen andre. Kanskje noen som har sett/hørt noe de ikke skulle sett. Kanskje en kollega av mannen til TS, som ikke vil skape problemer på arbeidsplassen ved å avsløre seg, men som har vondt av TS. Kanskje en som ikke liker den han er utro med. Kanskje svigermor til TS som har oppdaget hva som skjer. Det kan være mange grunner til at folk ikke ønsker å avsløre seg. Endret søndag kl. 20:52 av petterm 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:06 #46 Skrevet søndag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, nettopp derfor er det anonymt og skrevet som om det er noen som.bryr seg om deg. For at hun skal kunne nekte at det er henne. "Jeg vet hennes pikenavn engang, klart det ikke var meg!" ...... 🙄 Men tro meg, absolutt ingen som kjenner deg, bryr seg om deg og har omsorg for deg ville avslørt utroskap på den måten der. Null detaljer, null info, null navn. Det er fra noen som ville så et frø av tvil i deg, slik at du skulle begynne å grave. Anonymkode: 9f546...138 Det spiller ingen rolle hvem det er jo. Det de skrev var jo sant. Anonymkode: 61a9b...305 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:14 #47 Skrevet søndag kl. 21:14 Klem til deg, TS ❤️ Avsenderen av kortet har rett; nå er det på tide å være god mot deg selv, uansett hvor vanskelig det er. Anonymkode: 93993...666 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:35 #48 Skrevet søndag kl. 21:35 Jeg var den ene kvinnen en gang. Sendte et kort brev til den andre da jeg tilfeldigvis fant det ut. Det ble visst skikkelig oppvask, og han fikk verken beholde henne eller meg. Han fikk heller aldri vite hvem som hadde sendt brevet, jeg holdt masken og han innrømte ingenting. Jeg syns han fikk som fortjent. Det gjorde skikkelig vondt, men er forlengst over. Den andre giftet seg med gamlekjæresten sin året etter. Håper du kommer fort over dette, om litt vil du ha det mye bedre enn nå. Enhver som er i stand til å bryte tilliten til den som skulle være nærmest fortjener det som følger - og du fortjener så mye bedre enn å gi din tillit til noen som ikke klarer å beholde buksene på. Anonymkode: ba0f2...ced 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:42 #49 Skrevet mandag kl. 00:42 petterm skrev (3 timer siden): Det kan være noen andre. Kanskje noen som har sett/hørt noe de ikke skulle sett. Kanskje en kollega av mannen til TS, som ikke vil skape problemer på arbeidsplassen ved å avsløre seg, men som har vondt av TS. Kanskje en som ikke liker den han er utro med. Kanskje svigermor til TS som har oppdaget hva som skjer. Det kan være mange grunner til at folk ikke ønsker å avsløre seg. Det er riktig. Det kan være mange årsaker til at de ønsker å være anonyme, det kan jo også være venner av TS sin mann som vet om utroskapen, eller folk innen familien, naboer, kolleger, osv. De slipper da ubehaget ved å bli konfrontert og lagt for hat, samtidig som de hjelper TS. Når dette har pågått i årevis er det mange som vet. Anonymkode: 96174...851 2 1
BeeKind Skrevet mandag kl. 00:55 #50 Skrevet mandag kl. 00:55 Uff, så utrolig vondt… så kjipt at det viste seg å handle om noe sånt. Sender deg en stor klem ❤️ håper du finner ut av hvilken vei du skal ta videre og hva som er rett for deg 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå