AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #1 Skrevet i går, 05:26 Fikk et kort i posten der det står at det er på tide å være god med seg selv. Det er også skrevet med sirlig håndskrift at jeg fortjener å bli satt pris på. Ingen avsender. Viste det til mannen min, men han bare lo. Hva betyr dette? Anonymkode: dd86b...4fa 2
Ibot Skrevet i går, 05:39 #2 Skrevet i går, 05:39 Kanskje en forsmak og forberedelse på et litt lenger brev som skal forklare hva vedkommende mener? En som vet om noe som du ikke veit om? Skikkelig ubehagelig! Kan det være Jehovas vitner? Veit at de sendte brev til folk under covid i stedet for å møte opp på døra. Ikke greit å sende sånt til folk uten å forklare hva man mener og signere brevet, mener jeg. 5 1
enkefru Skrevet i går, 05:43 #3 Skrevet i går, 05:43 Jehovas vitner pleier å drive på sånn… er kjent for å ha gjort det i det endel tidligere iallefall, lenge siden jeg har hørt om noe nå 2
piggrokken Skrevet i går, 06:01 #4 Skrevet i går, 06:01 Hadde en sånn i nabolaget for noen år siden. Hun var økonomisk uavhengig, og gikk rundt og la postkort i kassene til folk i området. Var aldri truende eller noe sånt. Skulle ønske jeg hadde tatt vare på de så jeg kunne vise de frem her, men det var typisk sånn: Ha en STRÅLENDE dag i dag, Kos deg masse hva enn du gjør etc. Aldri noe propaganda for noe religion eller politisk. Hver jul fikk alle julekort, hun må jo ha brukt en måned bare på å lage de, for de var håndlagde, og jeg snakker godt håndverk. Så flyttet hun vekk, tror hun bor i Syden nå, savner henne, for hun var helt ufarlig. Alltid positiv å snakke med også. 1 7
Hengebuksvinet Skrevet i går, 07:05 #5 Skrevet i går, 07:05 Jepp, Jehovas. Eller andre kristne grupper. Sikkert gjort med omtanke, men tenk så mange bedre ting de kunne utrettet med tiden sin. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #6 Skrevet i går, 10:26 Er du sikker på det ikke var til mannen din? Høres jentete ut. Anonymkode: e4683...401
Djentlemannen Skrevet i går, 10:31 #7 Skrevet i går, 10:31 enkefru skrev (4 timer siden): Jehovas vitner pleier å drive på sånn… er kjent for å ha gjort det i det endel tidligere iallefall, lenge siden jeg har hørt om noe nå De henviser alltid til nettsiden sin, tviler på det er dem. Her sørpå er det mange mindre menigheter som legger sånn feel good-søppel på biler eller i postkasser, kan være det. De tror de gjør en slags "herrens gjerning" 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du sikker på det ikke var til mannen din? Høres jentete ut. Anonymkode: e4683...401 Var adressert til meg. Hvorfor skulle noen sende slikt til min mann? Anonymkode: dd86b...4fa
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Jeg har også fått sånne kort. Har Jehovas vitner i nærheten så antar at det er dem. Kortene er aldri underskrevet, inneholder ikke noe reklame eller noe sånt. Kun pen løkkeskrift som ønsker meg alt vel. Jeg er ikke religiøs men synes faktisk det er litt koselig av den/de som skriver disse kortene. Anonymkode: 8caef...a67 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Det første jeg ville tenkt er at dette brevet er en slags «oppvarming», at det kommer et brev til, med alle detaljene Anonymkode: 61a9b...305 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det første jeg ville tenkt er at dette brevet er en slags «oppvarming», at det kommer et brev til, med alle detaljene Anonymkode: 61a9b...305 Det er i så tilfelle fryktelig slem metode. Forhåpentligvis er det religiøse som bare mangler all fornuft... Anonymkode: 9f546...138 1
alfathealfa Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Det er noen som gjør slike ting for å være hyggelige. JV pleier vel å skrive lengre brev om deres budskap
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk et kort i posten der det står at det er på tide å være god med seg selv. Det er også skrevet med sirlig håndskrift at jeg fortjener å bli satt pris på. Ingen avsender. Viste det til mannen min, men han bare lo. Hva betyr dette? Anonymkode: dd86b...4fa Hvordan behandler mannen din deg? Kan det være noen som har observert at du ikke har det så bra? Anonymkode: be18a...e66 1
Littelulla Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden (endret) Er jeg den eneste som syns dette var en god handling av omtanke? Jeg hadde blitt glad og tenkt noen viste (anonym) omsorg... Endret 21 timer siden av Littelulla 1 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Skrevet 20 timer siden Jeg ville heller tenkt du har en venninne som ser at du kanskje er litt sliten om dagen, at du har mye å gjøre og ikke prioriterer deg selv, som vet du står i noe vanskelig og at du kanskje er en person som ikke søker støtte og hjelp hos andre selvom du kanskje trenger det. jeg har gjort det samme før, til en venninne som jeg visste hadde det vanskelig, men som ikke ville vise seg svak og prate om det. Hun fortalte dog at hun satt pris på kortet jeg skrev med noe lignende du fikk, og at det fikk henne til å reflektere. Btw, jeg er ikke jehovas vitne. Jeg forstår ikke hvordan slike kort skal bidra til misjoneringsarbeid som er deres mening med livet? Om de skal sende kort er det vel mer «gud elsker deg» og slik? Anonymkode: 34335...fc4 1 3
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Btw, jeg er ikke jehovas vitne. Jeg forstår ikke hvordan slike kort skal bidra til misjoneringsarbeid som er deres mening med livet? Om de skal sende kort er det vel mer «gud elsker deg» og slik? Anonymkode: 34335...fc4 Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men har tenkt at de får noe slags karma-poeng i himmelen når de gjør gode ting i verden og er snille mot andre uten å forvente noe i retur? Anonymkode: 8caef...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden Du er enten utpekt spesielt, kanskje av noen du kjenner eller av en grunn. Eller (og mer sannsynlig tror jeg) tilfeldig hentet ut av telefonkatalogen sammen med en rekke andre navn og adresser. Du kan ringe posten å høre om de kjenner til slik massesending, om det var noe spesielt med konvlolutten eller poststempelet kanskje? Jeg hadde lagt det i en lukket pose så politiet kan bruke det som bevis hvis det kommer til det... Anonymkode: 1dff9...0d2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det første jeg ville tenkt er at dette brevet er en slags «oppvarming», at det kommer et brev til, med alle detaljene Anonymkode: 61a9b...305 Hvilke detaljer? Anonymkode: dd86b...4fa
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville heller tenkt du har en venninne som ser at du kanskje er litt sliten om dagen, at du har mye å gjøre og ikke prioriterer deg selv, som vet du står i noe vanskelig og at du kanskje er en person som ikke søker støtte og hjelp hos andre selvom du kanskje trenger det. jeg har gjort det samme før, til en venninne som jeg visste hadde det vanskelig, men som ikke ville vise seg svak og prate om det. Hun fortalte dog at hun satt pris på kortet jeg skrev med noe lignende du fikk, og at det fikk henne til å reflektere. Btw, jeg er ikke jehovas vitne. Jeg forstår ikke hvordan slike kort skal bidra til misjoneringsarbeid som er deres mening med livet? Om de skal sende kort er det vel mer «gud elsker deg» og slik? Anonymkode: 34335...fc4 Ting er litt vanskelig for tiden… Anonymkode: dd86b...4fa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå