AnonymBruker Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan behandler mannen din deg? Kan det være noen som har observert at du ikke har det så bra? Anonymkode: be18a...e66 Helt vanlig tror jeg. Vi har vært sammen i mange år, så veldig romantisk er det vel ikke mellom oss hver dag. Jeg har mitt og han har sitt. Bør jeg snakke nærmere med han om dette kortet? Anonymkode: dd86b...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. juni #22 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvilke detaljer? Anonymkode: dd86b...4fa Om mannens utroskap, for eksempel Anonymkode: 61a9b...305 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #23 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Om mannens utroskap, for eksempel Anonymkode: 61a9b...305 Tror dere han er utro? 🥺 Hvem kan i såfall ha sendt brevet? Anonymkode: dd86b...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #24 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dere han er utro? 🥺 Hvem kan i såfall ha sendt brevet? Anonymkode: dd86b...4fa Du spør på KG. Selvsagt er det noen som klarer å lage historien til å handle om utroskap. Hva tror DU om ham? Anonymkode: 323f3...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #25 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan behandler mannen din deg? Kan det være noen som har observert at du ikke har det så bra? Anonymkode: be18a...e66 Jeg hadde tenkt at her har noen drukket seg dritings og sett og tolket ting som ikke er der for så å få en sjuk trang til å fortelle TS om deres geniale åpenbaring. Anonymkode: 684d2...199
AnonymBruker Skrevet 6. juni #26 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt vanlig tror jeg. Vi har vært sammen i mange år, så veldig romantisk er det vel ikke mellom oss hver dag. Jeg har mitt og han har sitt. Bør jeg snakke nærmere med han om dette kortet? Anonymkode: dd86b...4fa Nei herregud. Ikke la denne psycho-avsenderen tulle til livet ditt. Anonymkode: 684d2...199
AnonymBruker Skrevet 6. juni #27 Skrevet 6. juni Det er jo bare sykt hvis det er noen du kjenner. Høres ut som Jehovas vitner, eller en nysgjerrig, psyko idiot, som følger med på, og tror de har rett til å kommentere andres liv. Anonymkode: d66af...f11 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #28 Skrevet 7. juni Jeg fikk et sirlig (håndskrevet) brev som jeg til slutt så var fra Jehovas Vitner. Dette er mange år siden, men jeg stusset over den personlige måten alt var skrevet på. Det var holdt i en hyggelig tone, og så tenkte hun å ringe meg ved en annen anledning. Det kan være noe lignende du har mottatt. Hvis det var et brev/kort som handlet om utroskap, så ville vel avsenderen ha skrevet om nettopp det, og ikke bare noe vagt som i dette tilfellet. Kan selvsagt også være noen som bare har det moro, det finnes den typen mennesker (akkurat som dem som troller på KG). Anonymkode: 96174...851 1
Djentlemannen Skrevet 7. juni #29 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 17.25): Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men har tenkt at de får noe slags karma-poeng i himmelen når de gjør gode ting i verden og er snille mot andre uten å forvente noe i retur? Anonymkode: 8caef...a67 Nei, de signerer brevene, gjerne med sitt private tlf.nr, evt minimum med nettsiden sin. Målet er å hanke deg inn til et "bibelstudie", med sin egen versjon av bibelen oversatt av lekfolk ledet av én person med rudimentære gresk- og hebraiskkunnskaper. Skurrer allerede der, men bare vent til du eventuelt har blitt medlem og så får vite konsekvensene av å ikke være regelmessig tilstede eller å melde deg ut! Det er ikke uten grunn at den norske stat saksøkte dem, men religionsvernet står sterkt og de tapte med tynneste mulige margin. Hold dere langt unna disse parasittene! (kilde: meg, medlemskap i forskuddsarv før jeg fikk velge selv) 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:36 #30 Skrevet torsdag kl. 20:36 Han har ei anna dame også. Dere som nevnte utroskap hadde rett. TS Anonymkode: dd86b...4fa 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:51 #31 Skrevet torsdag kl. 20:51 Ah, dette minner om ungdom i oppdrag. Vi skrev verdilapper både til postkasser og benker ❤️ Sånt som: Husk at han elsker deg, og du er uendelig verdifullt Anonymkode: 393ef...7a8
petterm Skrevet torsdag kl. 21:28 #32 Skrevet torsdag kl. 21:28 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han har ei anna dame også. Dere som nevnte utroskap hadde rett. TS Anonymkode: dd86b...4fa Håper det går bra med deg og at du har noen du kan snakke med og som kan støtte deg.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:47 #33 Skrevet fredag kl. 07:47 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han har ei anna dame også. Dere som nevnte utroskap hadde rett. TS Anonymkode: dd86b...4fa Innrømte han det selv eller fikk du et nytt brev? Anonymkode: be18a...e66
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:59 #34 Skrevet fredag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han har ei anna dame også. Dere som nevnte utroskap hadde rett. TS Anonymkode: dd86b...4fa Trist, men tenk sånn, ts: bra at du fant ut nå. Du har spart mye tid. Anonymkode: 61a9b...305
BeeKind Skrevet fredag kl. 18:06 #35 Skrevet fredag kl. 18:06 Jeg har gjort tilsvarende ting. Kun ment som en oppmuntring, ingen rar baktanke bak og mente ikke noe annet enn det jeg skrev. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 03:35 #36 Skrevet i går, 03:35 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Innrømte han det selv eller fikk du et nytt brev? Anonymkode: be18a...e66 Fikk et nytt brev og han innrømte da jeg konfronterte han. Anonymkode: dd86b...4fa 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #37 Skrevet i går, 10:27 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk et nytt brev og han innrømte da jeg konfronterte han. Anonymkode: dd86b...4fa Hvor lenge har han vært utro? Hvem er hun? Selv om du nettopp har funnet ut av det - hva tror du at du ønsker videre nå? Vil du avslutte eller prøve å redde forholdet? Anonymkode: be18a...e66
AnonymBruker Skrevet i går, 11:27 #38 Skrevet i går, 11:27 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvor lenge har han vært utro? Hvem er hun? Selv om du nettopp har funnet ut av det - hva tror du at du ønsker videre nå? Vil du avslutte eller prøve å redde forholdet? Anonymkode: be18a...e66 De er tidligere kollegaer og har vært venner (bak min rygg) i 10 år. Ligget sammen siste halvåret. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å flytte langt vekk og aldri komme tilbake. Anonymkode: dd86b...4fa 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #39 Skrevet 9 timer siden Stakkars deg❤️ håper du finner styrke til å tenke klart, holde hodet kaldt og gjør det som er best for deg nå. hvem skrev brevene til deg? Jeg tenker du bør spørre dine venner om det. Eller kanskje det var elskerinnen? I så fall bør du bare glemme henne. Ikke la deg provosere av det. du lever uansett bedre med denne harde, vonde og brutale sannheten. Nå kan du ta vare på deg selv, passe på deg selve prioritere deg selv (for han gjorde ikke det)! masse lykke til❤️ Anonymkode: 34335...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #40 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Stakkars deg❤️ håper du finner styrke til å tenke klart, holde hodet kaldt og gjør det som er best for deg nå. hvem skrev brevene til deg? Jeg tenker du bør spørre dine venner om det. Eller kanskje det var elskerinnen? I så fall bør du bare glemme henne. Ikke la deg provosere av det. du lever uansett bedre med denne harde, vonde og brutale sannheten. Nå kan du ta vare på deg selv, passe på deg selve prioritere deg selv (for han gjorde ikke det)! masse lykke til❤️ Anonymkode: 34335...fc4 Tusen takk ❤️ Vet ikke hvem som skrev breva. Virker som noen som bryr seg om meg og som har kjent meg lenge. Adressert med pikenavnet mitt. Tror ikke det er elskerinna. Hvorfor skulle hun det? Anonymkode: dd86b...4fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå