Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #141 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Skjønner ikke åssen vi skal kunne være samme person? ← Hva i en viss plass var den quoten for noe? Har du lest Discworld? Fantastisk fyr der som fysisk har to personligheter. Alt er mulig! Endret 21. mai 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #142 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva i en viss plass var den quoten for noe? Har du lest Discworld? Fantastisk fyr der som fysisk har to personligheter. Alt er mulig! ← Litte feil sitering ja... Ikke lest den, sliter i grunn nok med å lses bøkene jeg må lese til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 21. mai 2006 Føler veldig med deg, men har lyst til å le en ond latter. Første året noensinne jeg ikke har sommerprøver å stresse med. Det eneste jeg stresser med nå, er å få bestilt sydentur neste uke! Skal introdusere deg for Discworld når hjernen din har tid, jeg. Mwuhahahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #144 Del Skrevet 21. mai 2006 Lest igjennom! Lo masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 21. mai 2006 Dagboka, Discworld eller bestillingsteksten til Kim Dostol? Velkommen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #146 Del Skrevet 21. mai 2006 Føler veldig med deg, men har lyst til å le en ond latter. Første året noensinne jeg ikke har sommerprøver å stresse med. Det eneste jeg stresser med nå, er å få bestilt sydentur neste uke! Skal introdusere deg for Discworld når hjernen din har tid, jeg. Mwuhahahaha. ← Synes du kan lese inn bøkene på lydbok for meg så jeg kan strikke samtidig som jeg hører meg til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 21. mai 2006 Synes du kan lese inn bøkene på lydbok for meg så jeg kan strikke samtidig som jeg hører meg til eksamen ← Med min nyvunne whiskeystemme hadde det blitt vanvittig sexy, Pulver. Jeg bare advarer. Spesielt hvis jeg leser en Nac Mac Feeglebok, de snakker veldig skotsk. Tror du hadde sklidd av stolen, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #148 Del Skrevet 21. mai 2006 Med min nyvunne whiskeystemme hadde det blitt vanvittig sexy, Pulver. Jeg bare advarer. Spesielt hvis jeg leser en Nac Mac Feeglebok, de snakker veldig skotsk. Tror du hadde sklidd av stolen, rett og slett. ← Liker skotsk og irsk jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg og! Mmm, knurrrrr. Det er en grunn til at Sean Connery er HÅTT. Gi meg en ubarbert (og gjerne generelt hårete), rufsete, skotsktalende mann i skjørt uten noe under, så sklir JEG av stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #150 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg og! Mmm, knurrrrr. Det er en grunn til at Sean Connery er HÅTT. Gi meg en ubarbert (og gjerne generelt hårete), rufsete, skotsktalende mann i skjørt uten noe under, så sklir JEG av stolen. ← Kanskje vi ER samme person??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #151 Del Skrevet 21. mai 2006 Tyr! Ser deg nok! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #152 Del Skrevet 21. mai 2006 Tyr! nå ser duat både Knurr og jeg er her samtidig, så da kan vel du bekrefte at vi ikke EGENTLIG er samme person da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #153 Del Skrevet 21. mai 2006 Kanskje vi ER samme person??? ← Du også?! Nå blir jeg nesten redd. Være med til Skottland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #154 Del Skrevet 21. mai 2006 Du også?! Nå blir jeg nesten redd. Være med til Skottland? ← Mer enn gjerne! Pappa er der nå, den sniken... Jeg vil være med, men de er bare på jakt og da må jeg sitte på et hotell på landsbygda hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2006 #155 Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, jeg gir meg på den der. Det er sikkert bare fordi dere er like sjarmerende, vittige og kuuule. Jeg trodde ikke det kunne finnes to slike på samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det ikke på landsbygda man burde lete etter sånne hårete fyrer? Og jeg har skikkelig lyst til å ta med meg noen flasker vin til Frogner og planlegge turen. Liker du mørkt øl også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #157 Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, jeg gir meg på den der. Det er sikkert bare fordi dere er like sjarmerende, vittige og kuuule. Jeg trodde ikke det kunne finnes to slike på samme sted. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, jeg gir meg på den der. Det er sikkert bare fordi dere er like sjarmerende, vittige og kuuule. Jeg trodde ikke det kunne finnes to slike på samme sted. ← Veldig godt sagt, HiS. Schmask til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #159 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det ikke på landsbygda man burde lete etter sånne hårete fyrer? Og jeg har skikkelig lyst til å ta med meg noen flasker vin til Frogner og planlegge turen. Liker du mørkt øl også? ← Må de være så forferdelig hårete da? :klø: Mørkt øl - altså, jeg har smakt sånn Guinness-greier, og det var godt... Men de har vel ikke slikt øl på Frognersteder med vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg er som poteten, jeg kan brukes til veldig mye rart. Vin er godt hjemme, men hvis man sitter på en ålreit pub, gjerne en litt brun en, så vil jeg veldig gjerne ha Newcastle. Guiness er ikke godt, nei. Kanskje vi må dra på Lorry og ta en prøverunde? Eller spesialbestille verdens beste øl herfra... *drømme* Og hår må de ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå