Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Skrevet

*knis* Jeg vil også se Armanidresser med hullete sokker! Tror det kunne redda dagen min. Eller kanskje ikke. Den er gal fra ende til annen, spesielt siden ingenting er galt.

Dumme ting:

- Fredag er dødelig forelska i meg. Og, viser det seg, tilfeldigvis i tre andre jenter på jobb. Lettere ubehagelig å jobbe med han i dag.

- Jeg er drittlei av nevnte jobb, og har 60 timer av den satt opp de neste syv dagene.

- Musklene mine har fortsatt ikke blitt friske av London.

- Jeg får ikke sove. Nok. Det er syv timer til jeg skal opp.

Bra ting:

- Har fått plass på hybelhus i Danmark, endelig!

- En av pasientene sa h*n trengte hjelp, og dro med meg inn på rommet for å spise is.

- Slank dag.

- Har regnet ut at jeg får igjen 13 000kr på skatten til sommern. Så da slipper jeg å spare feriepengene (som kommer i januar, av alle ting).

- Sjefen har delegert ansvar til meg.

- Det er lønn på mandag, og jeg øyner 3500kr utenom.

- Får sett den kyssesyke kompisen i morgen, hvis jeg overlever jobb.

- En jeg hadde opplæring med er egentlig frisør og skal klippe meg som takk for opplæringen.

- Har... ni nye, uleste bøker å glede meg til.

- Sist men ikke minst: Lønn på mandag! Teater, Teatercafeen og dans på mandag! Får gaver og spandert lunsj på mandag!

Hah. Den bra lista slo den dårlige. Hvis naboen bare hadde vært hjemme, nå, så hadde det blitt bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tru'rukke han kom inn døra akkurat da jeg posta. :sjarmor:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Ha en fin søndag! Gå på jobb med dødsforakt og gled deg over plussene. Og få noen til å gi deg en god massasje.

Skrevet

På en måte kan vel Fredag flyttes over til "bra ting". Så lenge han er dødsforelsket i deg og en haug andre og du ikke er forelsket i ham, så har du noe å flire av.... :ler: .

(Ja, jeg er :twisted: og vet det.)

Skrevet

Har vaska gulv, hjulpet kompis å flytte (vaskemaskiner er TUNGE) og gjort en bedriten jobb på jobb men allikevel overlevd. Nå er jeg hjemme, har fri i over tolv timer (sånn helt fri, fra alt) og det første jeg gjør er å rydde og vaske for jeg aner ikke hvordan man slapper av.

Go me.

Skrevet

Jeg tjener ikke så dårlig, men jeg lurer på hvordan jeg skal få ordna tre husleier, et depositum OG alle desembers festligheter på 20,000kr i tillegg til vanlig overlevelse?

Skrevet

Lei nøtt. Er de tre husleiene på hybel du flytter til eller hybel du flytter fra? Muligens ønske seg et lite lån fra Mamma og Pappa Knurr i julegave? :klø:

Skrevet

Det får bare gå. Har litt sparepenger også, og i slutten av januar får jeg mye. Men... ja. Skal høre om sjefen her kan ta siste husleia ut av depositumet istedet. Selv om han vel fortsatt ikke tror på at jeg har betalt for november, ettersom jeg ikke får sendt han kvitteringen fordi nettbanken er teit. *sukk*

Skrevet

Bank nettbanken??

Det må da gå an å få tynt en kvittering ut av den sånn at du slipper kverulering fra utleieren om det i allfall. I det minste så må da overføringen stå på kontoutskriften og han kjenner vel igjen sitt eget kontonummer?

Skrevet

Beklager, kjære beundrerskare, gode gamle Anna Laptop har gått bort. Hennes minne skal gjøres ære på i storslått og erverdig stil - når jeg bare får slengt faenskapet ut og kjøpt med ny harddisk. Jeg er med andre ord internettsk utfordret for tiden.

Og, selvsagt, nettopp ferdig med fem nattevakter, som blandt annet inneholdt Verdens Første Mann Som Kan Bite Seg Selv I Rumpa, bedehusdamen som bestilte tre GTer, og det fort, takk så meget, fem strålende (og tydeligvis fortleste) bøker og kurtisering i skikkelig Romeo&Julie-stil - jeg på verandaen og Fredag, sørpe dritings, på fortauet. Ha-Ha-Ha.

Ellers intet nytt under solen - kommer plutselig tilbake. ;)

Skrevet

Stakkars Anna Laptop..... Fred med minnet om kilobytene som forsvant.

Og, selvsagt, nettopp ferdig med fem nattevakter, som blandt annet inneholdt Verdens Første Mann Som Kan Bite Seg Selv I Rumpa....

*tenker*

*aktiviserer fantasi*

*mer fantasi*

*gir opp, klarer ikke*

Hvordan søren klarte han å nå den tittelen :ler: ?

Skrevet
Stakkars Anna Laptop..... Fred med minnet om kilobytene som forsvant.

*tenker*

*aktiviserer fantasi*

*mer fantasi*

*gir opp, klarer ikke*

Hvordan søren klarte han å nå den tittelen  :ler: ?

Han hadde gebiss.

:hoho:

:P

Lurer fælt, jeg også :ler:

Og skal vi ta en kaffe en tidlig ettermiddag?

Eller ihvertfall treffes på noe vis?

Ja! Tenkte på det forrige dagen, hvordan jeg skulle få tak i deg uten data. Har du fortsatt nummeret mitt? Har formiddagene neste onsdag og fredag, ettermiddagene mandag og tirsdag samme uke.

Trenger du litt datahjelp Knurr ?

:klem:

JA. Dvs. jeg trenger at noen forteller meg hva jeg skal gjøre for at Anna skal våkne til liv igjen. Litt lei av å snylte nå.

Skrevet

Ah, gebiss kan være en kilde til mye moro. :icon_lol:

Når skal vi leke sammen, Knurr? Jeg vet nemlig om en som har bursdag ganske snart, og det kunne jo være hyggelig å i det minste ta en bitteliten kaffe sammen i den anledning...? Spesielt med tanke på at den samme personen har tenkt å gjøre utlending av seg snart.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jobben din høres interessant ut - sånn på avstand. Du burde skrive bok! :)

Skrevet
Ah, gebiss kan være en kilde til mye moro. :icon_lol:

Når skal vi leke sammen, Knurr? Jeg vet nemlig om en som har bursdag ganske snart, og det kunne jo være hyggelig å i det minste ta en bitteliten kaffe sammen i den anledning...? Spesielt med tanke på at den samme personen har tenkt å gjøre utlending av seg snart.

:klø: Hvem er det du prater om da? tihi. Jeg er en bissi dame, men jeg har planer om å bli enda mer bissi fremover så det er bare å ringe og redde meg fra hybeltilværelsen.

Jobben din høres interessant ut - sånn på avstand. Du burde skrive bok! :)

Tenkte på det faktisk! Hadde vært ordentlig gøy å skrive, om ikke en bok, så en anekdotesamling fra Norsk Helsevesen.

And now for something completely different. Julebordet i går var nydelig. Men da jeg kom hjem, god og sjanglete, fant jeg på at det viløle vær en fantastisk ide å fortelle naboen hva jeg egentlig tenker når jeg ser han. Og det gikk selvsagt rett i dass - venninne og sexpartner kan jeg tydeligvis være, men kjæreste er jeg ikke god nok som. Men en svetteelskende fremtidig riking kan vel ikke nedlate seg til å like en røykende, stillesittende sykepleierstudent heller. Det skulle jo bare mangle. Dog er dagens humør definitivt tunet til ganske trist, overraskende vondt i hjertet, krydret med fyllesjuke og - angst. O hildrane du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...