AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Det virker som folk har stor variasjon i hvor slitsom en dag på jobb er. Hva kreves av deg på en vanlig dagbok hva får du utbetalt i måneden? Anonymkode: 9e2f4...207
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Lærer. Det varierer veldig. Er faglærer og er innom flere klasser ila uka. Noen klasser er greie å ha med å gjøre, mens andre er det totalt kaos. Da er jeg helt kjørt når dagen er over. Anonymkode: df904...a44
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Den er ikke krevende for meg. Jeg trives med et høyt tempo, tolke regelverk, utarbeide prosedyrer, tekniske diskusjoner, koordinere med interne og eksterne samarbeidspartnere +++. I tillegg har jeg ekstremt dyktige, kompetente og hyggelige kolleger. Jeg hadde gått på veggen hvis jeg ikke fikk utfordringer i hverdagen. Anonymkode: 2a4b1...006
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Akuttpsykiatrisk. Er alltid travelt, ingen dag er lik, det skjer noe veldig ofte, og man er uansett alltid *på*. Jeg elsker akuttdelen, jeg liker meg når det er travelt og man må tenke og handle fort. Anonymkode: f95a6...b24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå