AnonymBruker Skrevet 3. juni #41 Skrevet 3. juni Jeg har veldig stor forståelse av hva du føler. Har vært i dårlige forhold tidligere, som har ødelagt meg litt. Når jeg da gikk gravid med barn til min nåværende samboer, så følte jeg meg skikkelig dritt og var utrolig følsom for alt. Hadde ingen grunn til det, men hodet mitt og tankene levde sitt eget liv. Men min gamle samboer var utro meg meg rett etter vi fikk mitt eldste barn. Så er nok derfor jeg var panisk redd og utenfor. Absolutt ikke ny samboer sin feil, men man blir ofte ekstra følsom når man er gravid. I tillegg føler man at man har mer og miste og blir redd for å miste det man har. Men et tips er å prate med samboeren din om følelsene dine. Det gjør kanskje at han forstår deg og at dette vil gå over. Lykke til ☺️ Anonymkode: fce60...431
AnonymBruker Skrevet 3. juni #42 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har veldig stor forståelse av hva du føler. Har vært i dårlige forhold tidligere, som har ødelagt meg litt. Når jeg da gikk gravid med barn til min nåværende samboer, så følte jeg meg skikkelig dritt og var utrolig følsom for alt. Hadde ingen grunn til det, men hodet mitt og tankene levde sitt eget liv. Men min gamle samboer var utro meg meg rett etter vi fikk mitt eldste barn. Så er nok derfor jeg var panisk redd og utenfor. Absolutt ikke ny samboer sin feil, men man blir ofte ekstra følsom når man er gravid. I tillegg føler man at man har mer og miste og blir redd for å miste det man har. Men et tips er å prate med samboeren din om følelsene dine. Det gjør kanskje at han forstår deg og at dette vil gå over. Lykke til ☺️ Anonymkode: fce60...431 «Vi fikk mitt eldste barn»? Sunn innstilling til barnefar. Det er ikke ditt barn, det er deres barn. Anonymkode: 0211d...b90
Dolly82 Skrevet 3. juni #43 Skrevet 3. juni Dersom du føler det på denne måten er det større sjangs for utroskap enn om du nekter han å reise.. hvis du er raus og viser at du stoler på han og ønsker at han skal kose seg så vil du skape et miljø som er likeverdig og fint, om du kontrollerer mistenkeliggjør og blir sur så vil du skape et negativt miljø. Det er ikke gøy å komme hjem til en slik person.. dersom man har en positiv snill partner som unne en alt godt og som gleder seg på den andres vegne er det fint å komme hjem.. skjønner ikke at folk tror at man oppnår noe med tvang og negativitet og skape dårlig samvittighet.. her til lands så er forhold i hovedsak frivillig.. om man har barn eller ei.. man skal være gode mot hverandre. Gi og få.. ikke gi og ta.. vil du i det hele tatt være sammen med en person som ikke ønsker å være med deg? Som ikke elsker deg for den du er.. vil han tilbake til eksen så kan han gjøre det enten du er enig eller ikke, man må være to for å ha et forhold
AnonymBruker Skrevet 3. juni #44 Skrevet 3. juni Jeg elsker mannen min og elsker han mest fordi han er raus, jeg skal på tur med den mannlige sjefen min til utlandet snart, på et opplegg med overvekt av menn. Hadde jeg ennå vert sammen med eksen hadde jeg hatt vondt i magen fra jeg fikk vite om turen for jeg vet at han hadde blitt sur.. jeg ser sjefen like mye som jeg ser mannen.. og mannen sier det er bra de kan dele på meg😅😅 mannen gleder seg over at jeg skal reise på tur.. han unner meg å reise og gir meg aldri dårlig samvittighet.. er det noen som helst sjangs for at jeg kommer til å være utro? NEI.. jeg ville aldri i hele verden hatt en annen mann.. jeg kan ha det gøy med andre og reise på tur og drikke alkohol med andre.. det samme kan mannen.. vi har jobber som krever mye tid begge.. men den følelsen å bli møtt med tillit og raushet gjør at man ikke kunne drømt om en annen.. Anonymkode: 80c50...1e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå