Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Da er vi like høye! :ler:

Det er rart med det hvordan man ser for seg KG-brukere, og så viser det seg å være helt feil! :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt utrolig!!! Jeg trodde jeg var omtrent den eneste i verden som er 159cm! Og så er begge dere to det også :ler: Pleier å si at jeg er 160 på slippersen, for den er jo 1 cm... :sjenert:

Tror helt sikkert du får positivt på testen i morgen Liljen, eller evt om noen dager. Det er flere som ikke får resultat før flere dager etter IKM. Uansett: ingen tante = fortsatt håp :troest:

Ønsker deg og mannen lykke til i morgen. Regner med at du holder oss oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj.... (jeg vet jeg sier det ofte, men jeg mener det... ;) )

Superspennende de kommende dagene! Tenk om du får positiv test når som helst nå. Åh... det unner jeg deg så veldig veldig... *krysser fingre og tær for deg*

God helg til deg og dine! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at forrige gang jeg ble gravid testet jeg negativt et par dager før IKM. Reiste så på tur noen timer, og da jeg kom hjem var testen blirr svakt positivt, sånn som du sier (det var CB). Tenkte at da måtte jeg jo vere gravid, siden streken bare blir dannet av graviditetshormonet, og ingenting annet. Uansett hvor mange timer det går?!!

Og da var jeg faktisk gravid. Testen jeg tok dagen etter var positiv med en gang.

Gleder meg til du skal teste neste gang! Da blir det nok et kjappere positivt resultat, tenker jeg! :Hehe: (og jeg tenker fortsatt som så at viss testen blir positiv etter noen timer er man gravid, for hvordan ellers kan den bli positiv, for pokker??!!)

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig!!! Jeg trodde jeg var omtrent den eneste i verden som er 159cm! Og så er begge dere to det også :ler: Pleier å si at jeg er 160 på slippersen, for den er jo 1 cm... :sjenert:

:ler: Jeg tror vi tiltrekkes av hverandre rett og slett! Kanskje vi skulle hatt en poll på hvor mange av våre KG-venner som er under 1.60 m...? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så høy jeg heller faktisk, "bare" 1.62, så jeg kan kanskje få være med i klubben jeg også??

Er så spent på den testinga di nå altså Liljen. Jeg tror du kommer til å teste positiv :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Jeg er så trist... Har fått tantebesøk. Riktignok ikke i full drakt, men likevell...

Orker bare ikke tenke noe mer nå, kommer tilbake siden jeg..

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en kjempe stor trøsteklem til deg :klem: Leit at den dumme tanta kom på besøk nå som det så så lovende ut, skjønner godt at du er kjempe trist nå, det har du lov til å være. . Men neste måned Liljen, DA skal den sitte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Iselin22 x2, Eeyore, Cr@sh, 83', Yamaha, Anerikke og Shatika :klem::klem::klem:

Ja Shatika, dette så jo veldig lovende ut.. Skal ikke legge sjul på at skuffelsen er veldig stor her i dag... :tristbla: Har "bare" fått bittelitt brun spotting til nå, men mensverken, den høye ansamlingen av vann som gjør at jeg veier minst ett tonn og alt annet er på plass, så innen dagen er slutt er tanta kommet... :tristbla:

Men jeg lurer bare sånn på hvorfor den dumme testen måtte bli positiv såpass raskt etter testing... Forstår ingenting jeg... Kan det ha vært noe??

Nok sure og triste tanker

Dagens glanyhet som vi alle skal juble for:

YAMAHA ER GRAVID!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Å vennen, jeg er så glad på dine vegne, at jeg kan ikke få sagt det. Gratulerer så utrolig mye. Jeg sa jo at minst en av oss måtte teste positivt denne gangen. :)

Vi skulle ha dannet en klubb Iselin22, Eeyore, Yamaha og Anerikke.. For oss lave minimennesker som ikke rekker mer enn rundt 1.60 på strømpelesten, men hva skal vi kalle den?? Vi må ha en øvre høydegrense og.. :)

Jeg gidder nemlig ikke tenke mer på disse dumme mensgreiene, og jeg gidder ikke regne ut neste EL, neste mens eller noe.. Det tar jeg senere..

stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anerikke: takk, du er så snill :klem:

Liljen- IKM 4 aug. (fredag  :overrasket:  trodde 4 var lørdag..)

Yamaha - IKM 4 aug. (freddan på deg og  ;) )

83' - IKM 7 aug. (neste mandag)

Pi@ - IKM 5 aug (lørdag)

Iselin22 - 5 aug (lørdag, og iselins bursdag)

Angelou - har vært, men ingen tantebesøk før hun dro på ferie.. 

Status:

Liljen: tantebesøk

Yamaha: gravid :hoppe:

83': gravid :hoppe:

Pi@: tantebesøk

Iselin22: :sjenert: venter på hun skal teste

Angelou: ?? fortsatt på ferie??

Ja, da hadde jeg iallefall rett.. :) Minst en av oss ble gravide. Om ikke meg så 83' og Yamaha. Gratulerer så mye begge 2. :)

Skal skrive slike lister fortsatt jeg. Så ut til å bringe lykke det. ;)

Status for meg selv: EL ventet mellom 16 august og 21 august.. EL skal finne sted 19 aug. 20 aug har vi ett års bryllupsdag.. Kult.. Håper det bringer lykke da..

IKM er ventet 2 september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være festeblødninger da... :troest:

Merkelig det der med den testen i går :klø: Har du prøvd noen av billigtestene i dag?

Klubb hadde vært moro :danse: Med et knall navn :ler:

Håper du uansett får en bra helg Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navneforslag:

* Kortvokste prøvere

* 160 limit

* :humpe: hungrige nestendverger

Her må man ha en god porsjon selvironi. ;)

Flere forslag?

Endret av iselin22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Liljen :klem:

Men så lenge du ikke har fått mensen ordentlig så er ikke alt håp ute!

Jeg sender herved over babystøv :dusje: , også krysser jeg fingrene for at det har festet seg en spire i magen din også.

Fortsatt fin lørdag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei.

Ja nå sitter jeg å drikker smirnof ice. Dere forstår sikkert hva det betyr... Tanta har kommet for fullt som jeg sa, og det festet sei ikke denne gangen :tristbla: Jeg som har vært så flink.. Nesten ikke drukket alkohol, røykt så godt som ingenting.. (min største last i livet), og drukket lite (veldig lite) kaffi... Nå skal liljemannen og jeg ha oss en tur ut i kveld og kose oss masse. Tenke på noe annet, så skal vi gå inn i en ny pp (nr 5... :sur: ) med godt mot. Er ganske sikker på at det har vært noe, for denne gangen har vært helt helt annerledes, og det som kom ut først var en rød slimpropp.. (æsj... mye detaljert beskrivelse nå.. sorry for det)

Kjære:

Iselin 22: :klem: Ja du har noen utrolig gode forslag :) Hva syns dere andre?? Vi må jo ha ett navn ;)

Eeyore: Jeg startet dagen med en billigtest.. Den var fullstendig negativ, så negativ at det hvite gjorde vondt i øynene når jeg så på den. . :ler: (litt selvironi er vell lov) Det var når jeg skulle tørke meg ( :overrasket: ) at jeg oppdaget det brune spottinghel...t på papiret... Hva syns du om navneforslagene til Iselin22??

Yamaha : :klem: takk for babystøv vennen, men jeg sparer det til neste pp.. det gikk dessverre ikke så bra for meg denne gangen... :tristbla::grine::tristbla: Jeg skal nok følge med på hvordan det går med deg fremover, og dusje meg grådig i babystøv. :ler: Jeg er så glad for deg. Nå tar liljemannen og meg en skål for dere (han sitter her ved siden av meg )

Store klemmer til dere alle jenter, lover en dagbokrunde i morgen. Vi må stelle oss til kvelden nå.

store store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha : :klem:  takk for babystøv vennen, men jeg sparer det til neste pp.. det gikk dessverre ikke så bra for meg denne gangen...  :tristbla:  :grine:  :tristbla:  Jeg skal nok følge med på hvordan det går med deg fremover, og dusje meg grådig i babystøv.  :ler:  Jeg er så glad for deg. Nå tar liljemannen og meg en skål for dere (han sitter her ved siden av meg )

Jeg unner deg virkelig en fest nå når tanta har kommet :klem:

Det er greit å få tankene over på noe annet.

Husker selv at fram til PP6 så gikk det greit å få mensen, men etter det så var det tyngre en stund, men det gikk da over det også. Det ordner seg for dere også skal du se. Det gjør alltid det for snille jenter :klem:

Kos dere masse i kveld, og takk for skålen, som jeg av naturlige grunner ikke kan gjengjelde i alkohol (men jeg drikker Bonaqua da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig lesing jeg kom inn til i dagboka di, jeg som virkelig hadde troa på at det skulle klaffe for deg denne gangen. Synes en real fest hørtes ut som en fin måte å drukne sorgene på :). Kanskje ikke du sier det samme i dag :ler:.

Synes det var bra statistikk denne måneden 2/6 på lista di ble gravide. Vi får satse på ennå større treffprosent neste måned ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen :tommelsmil:

Yamaha: Jeg skåler i bonaqua i dag. Veldig god den der. Spesiellt den røde :) Ja, det var en veldig tung dag i går, men gikk fort over. Er med veldig friskt mot i dag.

Pi@: Det hjalp å komme sei ut litt ja :) skal fortelle mer om i går lenger ned her. Liste skal skrives neste måned og. Da begynner jeg lista om 14 dager, slik at vi får med flere. Skal se den bringer lykke for oss også, pi@ ;) bare vent! :)

Vi hadde det såååå koseli i går, liljemannen og jeg. :) Var å så strandaspillet i sokndal. Er ett stykke å komme sei dit, men vi ordnet oss. Hadde oss ett par kalde før vi dro, og var borte der i goood tid. 2 timer før det begynte. Gikk rundt å tittet litt der, tok oss en kald øl til før vi fant oss en bra skråning nede på stranda der forestillingen skulle være. satt der oppe bare oss 2, delte en øl på di 2 timene. Var sååå romantisk :hjerter: Veldig bra det strandaspillet. Helge Jordal er med der blant annet. Etter forestillingen gikk vi på en pub der og tok en kaffi og bayles og satt og pratet bare vi 2. Det var helt fantastisk og endelig få litt tid for oss selv. Trengte det. :)

Er ikke noe dårlig i det hele tatt, siden det ikke ble så mye vi drakk i går, og stoppet nokså tidlig :) I dag skal vi bare bruke dagen på å slappe av og kose oss masse.

Skal ta meg en liten dagbokrunde nå :)

Ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...