Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen! Flott at du har sluppet hemmeligheten her inne. :)

Skal ta med meg tipset om å ikke lese om bivirkningene. Man får ofte alle munlige slags bivirkninger hvis man vet om dem på forhånd. :ler:

Krysser det jeg har for at denne jula er den siste som barnløs. Gleder meg veldig til å følge deg videre i 2008, et år som kan bli begivenhetsrikt og spennende både for deg og meg.. :)

Godt nyttår! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, og masse lykke til! Så spennende at dere har startet opp med prøverør. Visste ikke at det var så mye rundt det, jeg. *Uvitende vannmelon*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er igang Liljen, jeg merker jeg blir helt revet med her! Alltid spennede å lese om andre i samme situasjon, vår henvisning ble sendt i dag. Takk for tips ang å la være å lese om bivirkninger, det tror jeg jaggu jeg skal følge selv også. Det man ikke vet osv... :fnise:

Ang mannens sæd, så er det jo kun en svømmer som skal til. Og den finner de vet du :) Skal følge med deg her, og krysse fingrene for at 2008 blir vårt år :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg et godt nytt år! Og her blir det jo virkelig spennende fremover. Krysser fingre for at den sitter på første forsøk. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å sende deg en PM! Er ikke klar for å fortelle alle når vi skal starte med forsøket! ;)

Takk for pm, har svart :)

Så bra at du turte Liljen :klemmer: Har tenkt så mye på deg de siste ukene.

Blir spennende å følge dere videre i denne veien.

:kose:

Tusen takk, vi har ett spennende år foran oss begge 2 :)

Tusen takk, klem tilbake. Spørsmål til deg; hvor lenge er det vanlig å blø under sprayblødning?

Så fint at dere har kommet i gang! Håper virkelig det klaffer for dere.

Det håper jeg og!!!! :)

Hei vennen! Flott at du har sluppet hemmeligheten her inne. :)

Skal ta med meg tipset om å ikke lese om bivirkningene. Man får ofte alle munlige slags bivirkninger hvis man vet om dem på forhånd. :ler:

Krysser det jeg har for at denne jula er den siste som barnløs. Gleder meg veldig til å følge deg videre i 2008, et år som kan bli begivenhetsrikt og spennende både for deg og meg.. :)

Godt nyttår! :klem:

Ja, det er virkeli ett godt tips fra min venninne altså. 19 dager på spray, og INGEN bivirkninger :) Det blir ett fantastisk år for oss slitere tror jeg. 2008 skal bli magisk.

:hoppe: masse for at dere er i gang :hoppe:

Jeps, jeg og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år snuppa :klemmer:

Godt nyttår til deg og :)

Godt nytt år

Godt nytt år til deg og :)

Godt nyttår, og masse lykke til! Så spennende at dere har startet opp med prøverør. Visste ikke at det var så mye rundt det, jeg. *Uvitende vannmelon*.

Det er en hel drøss rundt det. Lettere forvirret :ler: Neida, det går greit. Det blir en vane med spray, sprøyter og hormonvandring faktisk.

GODT NYTTÅR VENNEN :)

Så gøy at dere har startet :hoppe:

Nå skal iallefall 208 bli deres år :klemmer:

:hoppe: ja, ikke sant. 2008 blir vårt år, og mangen andre slitere med tror jeg. Har godfølelsen inne for dette året ja. :) (208 var lenge siden altså.. :ler: )

Så flott at dere er igang Liljen, jeg merker jeg blir helt revet med her! Alltid spennede å lese om andre i samme situasjon, vår henvisning ble sendt i dag. Takk for tips ang å la være å lese om bivirkninger, det tror jeg jaggu jeg skal følge selv også. Det man ikke vet osv... :fnise:

Ang mannens sæd, så er det jo kun en svømmer som skal til. Og den finner de vet du :) Skal følge med deg her, og krysse fingrene for at 2008 blir vårt år :klemmer:

Du har nok rett, de finner nok noe tror jeg og. Men du vet, en blir jo litt nervøs når en først skal gjennomgå dette i 6 uker, så er det det lille som skal til for å ødelegge..

Masse masse lykke til du og, blir spennede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg et godt nytt år! Og her blir det jo virkelig spennende fremover. Krysser fingre for at den sitter på første forsøk. :)

Håper den sitter på første jeg og, men er realist, kan være det blir mer enn ett forsøk ja. Vi er i gang uansett :hoppe:

Så spennende. Dere er jo allerede i gang.

Ja, dette blir en spennende bok å følge med på. :klemmer:

tihi, jo vi er i gang. Jeg har bare ikke turt å si det. Dette har jeg egentlig visst leeeeeenge.. :sjenert:

Kjempespennende å følge med her inne.

Krysser fingrene for at dette går deres vei :klem:

Å ja, jeg håper virkelig det. Håper jeg og kan si snart; og ut av rekka, enda en sliter går :)

store :klemmer: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det mangen koselige meldinger, tusen takk.

Virkelig rørende å se hvor mangen som tenker på meg, snufs :gråte: Er noe hormonell, men hva kan man vente. Jeg har eggstokker på størrelse med erter for tiden :ler:

11 dager til jeg starter med sprøyter :skratte: panikklatter.. Har sett på pennen tusen ganger, og bruksavnisningen som ligger på video på nettet, har jeg sett gjennom fingrene. Har ulidelig sprøyteskrekk, men heldigvis er mannen godt forberedt, så han mener at dette er pice of kake. :ler:

19 dagen på spray, lurer på om jeg skal skifte flaske en dag før tiden? Har testsprayet 4 - 5 ganger i ren panikk at det ikke skal komme noe ut, og nå er jeg redd den skal gå tom. Får heller ringe klinikken mandag å be de sende en flaske til, bedre med en for mye enn en for lite mener da jeg. Det skal nemlig holde på dagen med spray. Huff, mye å tenke på for en bitteliten lilje. :fnise:

Håper alle får en fantastisk helg.

store :klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så søt du er. Er sikker på at sprøytene skal gå så bra så! Hadde nok ringt og fått mer spray jeg, slik at du ikke går tom. Best å forsikre seg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende at dere er i gang! :hoppe:

Jeg skal følge godt med hos deg i tiden fremover. Masse lykke til!!

Og forresten: Godt nyttår! 2008 har iallfall fått en god start for dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...