Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så utrolig synd det ikke gikk. Håper virkelig det går neste gang, etter å ha fjerna muskelknuta. Det kan kanskje bedre sjangsene? Har hørt det kan være vanskeligere å bli gravid om man har store muskelknuter...

Store :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen! Måtte innom og se hvordan det stod til med deg. Trist at det ikke gikk denne gangen, men håper du klarer å holde motet oppe. Til sommeren er en fin tid å bli gravid på. Mars/April/Mai er en herlig tid å få baby på! :)

Jenta mi har nå blitt 10 mnd allerede, og fyker rundt omkring i en voldsom fart. Riktignok bare på magen, men hun finner vel ut at beina er der av en grunn etterhvert. ;)

Jeg har fått meg jobb, og skal begynne allerede om halvannen uke. Vi stresser med å finne barnehageplass eller dagmamma nå om dagen, ellers kan jeg jo ikke jobbe, så vi håper det går i orden.

Det er sprøtt hvor fort tiden flyr av gårde.

Lykke til videre med operasjon og nytt forsøk. Det blir snart deres tur vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sms vennen!! Utrolig leit at det ikke ville seg denne gangen, men vi får håpe at så fort du har fått bort knuten så vil det gå med en gang.

Er lite tilgjengelig nå, men så fort jeg kommer hjem, kan vi ta en prat om du vil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så leit å lese at det ikke gikk denne gangen! Men håper som de andre at det vil gjøre underverker å få vekk muskelknuten!

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var virkelig trist å lese, Liljen. Føler med deg.

Jeg har nettopp operert bort en cyste på eggstokken og da fortalte en sykepleier meg historien om hennes søster. Denne søsteren hadde vist slitt med å få barn lenge, men etter at hun opererte bort cyste® kom hun nesten ikke hjem før hun var gravid. Det skal sikkert ikke så mye "ekstrating" nedi området før det "klemmer noe sammen" eller forårsaker annet krøll. Nå er ikke jeg ekspert på dette, men det høres da litt logisk ut at en muskelknute kan stå for samme sabotasje?

Så en annen ting. Jeg håper det ikke er som å banne i kirka, men er det helt uaktuelt å adoptere? Jeg så på "når storken svikter" på NRK1 på mandag/tirsdag natt og det var virkelig rørende å følge danske par som adopterer. Det er nok en prosess å komme dit, men kanskje dette er den gode "plan B" som psyken trenger? Både for å "få et barn uansett" og at hodet er opptatt av noe annet. Vi har et vennepar som står i adopsjonskø og bare prosessen i Norge tar ca ett år. På denne tiden har man mange muligheter til å trekke seg, men slik jeg ser det er det ikke dumt å kjøre dette løpet parallelt med prøverør.

Jeg vet at mange har sterke følelser for dette temaet og jeg håper ikke jeg har ødelagt dagen din ved å skrive dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei hei :)

Ja, nå er det veldig lenge siden, gitt..

Har ikke orket så mye prøveprat og prøvemas, operasjon hit og dit.

Går betraktelig mye bedre nå ja :)

Tusen takk for gode hilsener, setter stor pris på det.

Vi har diskutert adopsjon, Kiri, men mannen min har ikke lyst til det. Jeg er og tilbakeholden på det området, så det blir nok uaktuellt..

Det bedrer nok sjansene å få operert bort den muskelknuten. Den er jo stor. 8x6 cm. Riktignok ligger den i ytterveggen, men likevel.

Dato er 31 mars. Blir nok liggende opptil en uke fikk jeg beskjed om..

Håper dere alle får en flott uke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der var du jo! :hoppe:

Nå er det lenge siden jeg har sett noe til deg. Godt å høre at alt er bra.

Og 31.mars er faktisk ikke lenge til! Det går sikkert kjempefint, men jeg skal tenke på deg den dagen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Så godt å se deg her igjen!!!

Huff det var en stor muskelknute ja!!! Krysser fingrene for at det er fjerning av den som skal til :tommelsmil:

Føles lenge til 31.mars, men vips så er dagen der alikevel!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Fisk73

Ønsker deg masse lykke til!!

Skjønner at ikke alt har gått bra til for deg, selv om jeg ikke har lest alle 221 sidene, eller var det 222?, jeg har jo litt lekser å lese også... :sjenert:

Håper alt går seg til for deg, jeg krysser fingre, tær og det som krysses kan! (Eller krysser ikke alt da, prøver jo selv også.... :fnise:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...