Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God Julemorgen :gave::nisse::nissevink:

Ja, så var julaften her. 2 som prøvere.. Det hadde jeg jammen ikke trodd.

Satser på at det blir den siste uten barn. :)

Håper alle får en fantastisk julefeiring, og masse gaver under treet.

Tusen takk for hilsener. Godt dere holder liv i dagboka mi.

store jule- :klemmer

God Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig også at dette blir deres siste barnløse jul vennen :klemmer: Vi har tenkt mye på hvordan det kommer til å bli til neste år, men gleder oss veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig også at dette blir deres siste barnløse jul vennen :klemmer: Vi har tenkt mye på hvordan det kommer til å bli til neste år, men gleder oss veldig :)

Kan godt tro dere gleder dere :) Det hadde jeg også gjort :)

Krysser fingrene for deres siste barnløse jul jeg også.

:klemmer:

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, jenter :nisse:

Etter prat med mannen og mye tenking fra meg selv, har jeg bestemt meg for å fortelle.

Vi har startet prøverørsbehandlingen. Jeg var sprayer fra 18 desember, det vil si jeg sprayer på 11 dagen. Fikk spraymens for 2 dager siden, så er det og i boks :) (første gang jeg har vært lykkelig for mens :ler: )

Første sprøytedag er 16 januar, og ultralyd 25 januar. Altså er det enda ett stykke igjen.

Har foreløbig ingen, ja helt sant INGEN bivirkninger. Bortsett fra noe humørsvinging, men det har jeg vell egentlig hatt før jeg startet og :ler:

Jeg har heller ikke lest bivirkninger i bruksanvisning (etter ett tips jeg fikk). Dette fordi jeg skal slippe å kjenne så mye etter. Like greit å være blond og blåøyd der syns jeg. ;)

Uttak er regnet å bli i uke 5, dette er superspennende, og jeg krysser alt jeg har for at mannen skal ha bare noen få levende svømmere. Han har ikke hatt feber siden han var syk i oktober, så det lover bra, og det mener de på klinikken og.

På grunn av min gigantiske muskelknute, er dessverre sjansene ikke så store som de burde (30 prosent sa de). Hvis første forsøk er mislykket, blir muskelknuten operert bort.

Der var det sagt. Var egentlig litt lettende og.

Jeg er ikke så flink å stikke innom her, men skal prøve å være flinkere i det nye året. Blir nok en del sykemeldt i forbindelse med rugetiden :)

Ha en fantastisk lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig var nyheten sluppet ;):klemmer: Så bra at du ikke har noen bivirkninger. Må det bare fortsette sånn. Litt morgenkvalme sånn om en drøy måned kan jo bare være greit kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så bra vennen !! :) Da krysser jeg alt jeg eier og har, for at det skal klaffe for dere.. :)

Håper du har hatt en fin jul! :)

masse klemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende! :klemmer:

Gleder meg til å følge med! Vi kommer etter om ikke så lenge......

Skal krysse alt jeg har av fingre og tær på at det går bra for dere! :)

Da vi var til forsamtale fikk vi vite at 70% blir gravide innen 3 forsøk, og det er jo et fint tall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ikke har merket noe til bivirkninger enda :klemmer: Det er jo ikke alle som merker noe til dem, og det med å ikke lese hvilke bivirkninger man kan få, tror jeg er veldig lurt!

Håper du får en koselig julefeiring videre vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten tur før vi drar på besøk :)

I går kveld da jeg skulle ta kveldsdosen, følte jeg at det ikke kom noe ut av den dumme sprayen. Tok hele nattesøvnen den dritten :sukk: Men nå skal jeg spraye til sammen 120 ganger ca, så en gang kan vell ikke skade.. Håper iallefal ikke det. Litt må det uansett ha kommet vell :klø:

Nei, huff.. Ikke bekymre seg for mye nå da..

Annie: Ja, endelig turte jeg :juhu:

CatClaw: Tusen takk.

Jenta27: Blir spennende for dere og. 70 prosent er jo ett kjempefint tall da. Satser på at vi er innenfor der da :) Når skal dere i gang?

Shatika: Helt enig. Best å ikke kjenne så mye etter tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...