Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen :)

Du er god du, trøsta meg når jeg trengte det og greier :klem:

Bra at det hjalp å være hos kiropraktoren da, ikke noe ålrait å gå og ha det vondt :klem:

Ha en fin dag på jobb :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spennende symptomer da!!!!!!

Hadde jo egentlig håpet å ikke finne deg her nå som jeg har vært borte en stund .. Ville jo måtte lete litt og så finne deg på gravidsidene, men kan jo til nød vente til mandag jeg :tommelsmil:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre dager til Liljens IKM :hoppe:

Her går deg jammen fort i svingene må jeg si. Skulle ønske jeg hadde korte og stabile sykluser også :tristbla:

Ha en toppes lillelørdag snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Yamaha: :klem: til deg og. Er her jeg vett du :)

Cr@sh: Er du?? Jeg og begynner faktisk å bli litt spent.... :sjenert::klem:

Bizzy: Tenk hvis jeg er der på mandag :overrasket::ler: Jo det gjenstår å se... :klem:

Eeyore: Ja, tenk bare 3 dager til IKM.. Tiden flyr.. Jeg håper virkeli og du får stabile sykluser nå. Eller enda bedre: En liten spire i magen :):klem:

Lubelillen: Litt spennende er det alltid :hoppe::klem:

Litt rar og småkvalm nå.. Men mindre ømme pupper, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vanskeli å tolke disse symptomene uansett. Alt kan jo være tegn på tanta og.. :forvirret:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk knekt deg på plass hos kiropraktoren. Veldig bra når det er ferdig, sjølom det ikke er så moro når det står på ;).

Spennende med IKM snart. Synes alle andre sine sykluser går så fort (og min så sakte :ler:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det bare tre dager til IKM? Vi går noen spennende dager her i møte..! :) Jeg skal krysse fingre, tær, hårstrå og alt jeg har for deg, Liljen.

Hørtes deilig ut å bli knekt opp av kiropraktor. Kunne trengt det selv nå, virker det som. Masse bøying og løft på jobb, og det er ikke alltid jeg har tid eller tenker over at jeg må gjøre det riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene på mens og graviditet er desverre veldig like, men tenk positivt vennen! Jeg krysser :tommelsmil:

Ja, di er veldig like, så derfor prøver jeg å holde meg selv på bakkenivå :)

Så bra du fikk knekt deg på plass hos kiropraktoren. Veldig bra når det er ferdig, sjølom det ikke er så moro når det står på ;).

Spennende med IKM snart. Synes alle andre sine sykluser går så fort (og min så sakte :ler:)

Det er omvent med meg :ler: syns alle andre sine går fort og min sakte, men vi følger hverandre hele gjengen ;)

Oi, er det bare tre dager til IKM? Vi går noen spennende dager her i møte..!  :) Jeg skal krysse fingre, tær, hårstrå og alt jeg har for deg, Liljen.

Hørtes deilig ut å bli knekt opp av kiropraktor. Kunne trengt det selv nå, virker det som. Masse bøying og løft på jobb, og det er ikke alltid jeg har tid eller tenker over at jeg må gjøre det riktig..

Tusen takk for kryssing :) Var helt fantastisk å få knekket opp alt. Føler meg helt ny nå :Nikke:

Krysser også alt jeg har for at det har klaffet denne måneden for deg Lilejen!

Følger spent med :)

Tusen takk :) Jeg krysser for dere andre også ;)

Krysser fingrene for deg, vennen  :klem:

Tusen takk :)

stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Oppe tidlig i dag jeg. Stod opp kl 8 på en dag jeg kan sove lenge :overrasket:

Var så trett i går at jeg la meg rimeli tidli, så det var herli å sove litt ut ja :)

Dagen i dag; jobb kl 11.30, får besøk senere som skal være til i morgen :) Koseli det, men det blir lite KG på meg før i morgen sent.... :tristbla:

I dag har jeg ikke ømme pupper idet hele tatt :sur: Nesten ingen murringer og noe annet i det hele tatt, så nå venter jeg vell egentli på tanta jeg.. :tristbla: Men godt å få varseltegn på at hun kan komme, så slipper jeg å falle så hardt på lørdag..

Skal ha meg en dagbokrunde nå :)

Ha en strålende dag alle..

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings, angelou :)

Mine symptomer har forsvunnet... :klø: så jeg vet sanneli ikke jeg..

Men så lenge det ikke er tante, er det håp :)

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...) Mine symptomer har forsvunnet... :klø: så jeg vet sanneli ikke jeg..

Men så lenge det ikke er tante, er det håp :) (...)

:Nikke: Må ikke gi helt opp håpet! Jeg fortsetter kryssingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dobbeltsidig dette her at vi gir ikke opp håpet før tanta kommer, men samtidig vil vi gjerne holde bena på jorda så ikke fallhøyden blir for stor.

Krysser fingre og armer for deg (ikke bena da, for jeg nærmer meg EL :ler: )

Lykke til vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: :tristbla: ja, kjedeli di forsvant... Men, men...

Bizzy: Tror nok jeg trenger ekstra kryssing nå ja... :sjenert:

Eeyore: Nei, for guds skyld, ikke kryss beina da :ler:

Tenker dette er siste innlegg før lørdag morgen :tristbla: Men hvis ikke tanta har kommet til lørdag, har jeg nok testet ja. Tester lørdag morgen jeg.

Vanligvis ville jeg ikke nølt med å teste nå, men denne gangen tørr jeg ikke.. Derfor venter jeg til lørdag :)

Ha en strålende dag, alle

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...