Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Nå må jeg nesten takke for selskapet Liljen. Heffalompen ringte og han har kjøpt seg bil, så jeg må hjem og kjøre ham til selgeren. Spennende

Kos deg resten av kvelden. Håper dere får satt inn vinduene før natten..

Takk for meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Innom og hilser på! Skal lese litt mer etterhvert, men så langt ser jeg at jeg har gått glipp av et alle tiders sjokoladepuddingparty. Får jeg snike meg med på neste???

Ha en fin torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Jeg gikk glipp av sjokoladepuddingpartyet! :sur:

Jaja...jeg hadde vel blitt :kvalm: uansett... :roll:

Håper ikke du har cøliaki Liljen, for d virker som noe styr... Men i tilfelle så har jeg noen gode oppskrifter til deg og tips. ;) Bestekompisen til mannen fikk påvist cøliaki for et par tre år siden, så vi prøver å tilpasse oss han hver gang han er på besøk. Da er gluten bannlyst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ja, nå gikk dere glipp av ett kjempekoseli sjokoladepuddingparty. Nytt party kommer, men da bestemmer Mrs N. menyen siden hun bor i England og ikke har tilgang på sjokoladepudding. :)

Da er selvsagt alle velkomne som har lyst å bli med. :)

Vannmelon: Så koselig med nye fjes :) Skal titte innom dagboka di om bittelitt jeg. Klart du får bli med på neste party. :Nikke:

Iselin22: Jeg sier tusen hjertelig takk for alle oppskrifter jeg kan få, hvis så er at jeg har Cøliaki. Ja, det er noe styr er det.. Ingen hvete osv.. Går å håper på at det ikke er det, selv om jeg er i tvil. Det er mangen som har komentert magen min når jeg får di anfallene. Ser ut som en skikkelig gravidmage.. (skulle ønske ja) Får håpe Mrs N kommer på noe tøft til meny neste party, noe du ikke blir kvalm av :)

Nå har jeg vært på hundebesøk. Stakkars lille vovve ville at jeg skulle gå tur. Men han andre skulle ordne det i dag, så jeg skulle bare slappe av. Har fortalt om hvor mye dette koster nå, så jeg håper han tar hintet nå. :) Hvis ikke, får jeg bare betale og ikke tenke mer på det. Da blir jeg gal tror jeg. Det ruinerer meg ikke, for vi er begge i full jobb, men litt sure penger da.. egentli. Men jeg er jo glad i hunden.

Hvorfor har jeg vondt i lysken tro?? Har ikke trent, bare slappet av. Er veldig trett og, men har jo tross alt hatt en ganske hard dag da..

Ha en strålende torsdagskveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff den slangen hørtes vondt ut.. :overrasket: Får helt grøssninger her jeg sitter bare av å lese om det.. Men håper dem finner ut hva det er da sånn at du blir bra av det :)

Spennende at det nærmer seg testing da.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempespennende med testing :hoppe:

selv om jeg tror den blir negativ som vanlig..

Nå skal mannen og jeg en tur på besøk. Deilig å komme sei litt ut av hjemmets 4 vegger av og til

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er med Cøliaki som med prøving. Man går det og kjenner etter symptomer og håper/håper ikke, og når testresultatet kommer er det negativt... Det hadde jo vært topp i det tilfellet :ler:

Er vondt i lysken et tegn? Hm... man lærer noen nytt hver dag :)

Håper dere koser dere på besøk. God natt, og takk igjen for hyggelig party :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg visste ikke heller vondt i lysken kunne være et symptom.. :) Jeg har sikkert bare forstrekt meg.

Jah, får håpe det er med cøliakien som med prøvingen. Negativt :ler: Satser på det ja.

God natt og sov så godt.

Nå skal jeg legge meg i teltet jeg har satt opp i toblerones dagbok. :)

Natta :klem:

Og tusen takk for hyggelig selskap Eeyore :) dette må vi gjenta

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jah, enda en herlig morgen med sol og fint vær. Tror jeg skal ta meg en tur til byen i dag. Se om det finnes noe klær å shoppe :ler:

Formen er stadig bedre. Føler meg rimelig pigg. Litt tett i nesa og snørete i halsen, men ikke noe mer. Jobb i morgen. Symptomer?? Ikke noe mer enn andre måneder, bortsett at jeg er øm i livmora, som går bak i korsryggen. Men det er bare hvis jeg kjenner etter og kanskje trykker bittelitt ;) Såå, nå er det bare å vente på tanta som skal komme om ei uke så vi kan begynne på nytt.

Ha en aldeles strålende fredag, og god helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det teller om du trykker litt for å kjenne etter, men pytt sann.. Hvem bryr seg om det? ;)

Jeg håper du får en fin dag uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: jeg fikk ikke med meg sjokopudding party i går. det ble bare stress med å komme seg hjem fra jobb - og så komme seg på trening.

så mens dere er mette og gode etter nammis, så er jeg støl etter trenings :grine:

godt å høre at formen din er bedre! skal du noe gøy i helgen, da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så gøy at så mangen har tittet innom dagboka mi :hoppe:

Mrs N: Nei, jeg vet :sjenert: Kjenner bare noe av og til (og da trykker jeg ikke) Jeg tror ikke det er noe her i gården denne gangen.. Sånn er det... :klem:

Bippe: Såå koselig med nytt besøk :) Velkommen til meg. Nå skal jeg ta meg en tur innom dagboka di snart. :klem:

Toblerone: Jepp, har sovet knakende godt. Spørs om Eeyore sov like godt siden jeg tok hele plassen nesten :ler::klem:

Petra Prøvedokke: Vi skal nok ha nytt selskap ja, og da må du komme, vet du :)

I helgen skal jeg.. jobbe :forvirret: Like greit, så går dagene fortere. :klem:

Iselin22: Takk, det samme. :klem:

Eeyore: Fikk ikke shoppet noe til meg selv.. En adidas joggedress til den superskjønne gutten jeg er tante til :):klem:

Pi@: Nytt party etter 1 september må vi ha ja :) Kan tro det var koseli :Nikke::klem:

Som jeg skreiv til Eeyore, så ble det ingenting på meg. Handlet en adidas joggedress til tantebarnet mitt. Måtte bare.... :ler: Var på cafe' og greier med mamsen og søster. veldig koseli.

Tror mannen og jeg griller i dag. Fikk så utrolig lyst på grillmat. nam nam. Kanskje vi tar oss en kaffe og bayles til dessert. En bare. Skal jobbe i morgen begge 2.

Oppdaget at jeg glemte å gå til kiropraktoren i går. Fant det ut 2 timer etterpå

:klaske: Det var jo fryktelig dumt, for timen må jeg betale uansett, og så må jeg gå en hel uke til før jeg får komme inn.. Og jeg som er så stiv i korsryggen. Kan knapt bæye meg fremover jo.. Men det kommer sei nok senere når vi skal ut å gå tur i skogen mannen og meg. :)

Skal ta meg en dagbokrunde nå til alle dere skjønne jenter som tar sei tid å titte innom en meget selskapssyk liljen. Dere er så snille. :klem: til dere alle

ps.. når passer det med nytt party?? *smil* (hadde for mangen smilys.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...