Impala Skrevet 10. august 2006 #481 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg testa alltid på morgenurin med EL-tester jeg, og fikk da positivt resultat for det (ikke helt positivt med de billigstripsene da men...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. august 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, jeg har og fått positivt på morgenurin... Skal iallefall handle inn digitale tester, det er helt sikkert. Koste hva det koste vil. hehe. Neste torsdag begynner jeg å teste. Nå bærer det til dyrlegen igjen med hunden. Han sliter fortsatt, og jeg må bare finne ut av dette......... stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. august 2006 #483 Del Skrevet 10. august 2006 Stakkars hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. august 2006 #484 Del Skrevet 10. august 2006 Stod i alle fall at i morgenurin har det samlet seg opp så mye rart i den urinen at det kunne gi positivt utslag uten grunn... Men jeg skal sjekke nøye når jeg kommer hjem og tester Uff, synes så utrolig synd på hunden Håper du har en bra dag i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. august 2006 #485 Del Skrevet 10. august 2006 Har sjekket bruksanvisningen på Afrodite eggløsningstest og der står det at man ikke bør teste på morgenurin. Står ikke hvorfor, så det må jeg ha lest et annet sted... Skal heller ikke drikke så mye de siste 2 timene før testen tas. Så da prøver jeg før jeg legger meg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 10. august 2006 #486 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Nei. Men du må være supermedlem på KG for å få det, og det koster noen kroner ← :klø: Skjønner ikke helt... jeg kunne fint lage meg en ticker på lillypie og kopirte den over til KG selv om jeg ikke er supermedlem?! Sorry at jeg bruker dagboken din til en sånn diskusjon, Liljen.. Blir spennende med EL-testing da!! Gleder meg til å høre resultatet om en uke Endret 10. august 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. august 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 10. august 2006 Vet du, 83', jeg syns bare det er koseli at dere bruker dagboken min Kommer nok til å bruke din og rett som det er. Ja det blir kjempespennende med EL testing ja. Men skal prøve meg på kveldsurinen da Eeyore: Jeg lærer stadig nye ting, og det hørtes veldig logisk ut, så nå skal vi teste om kvelden. Passer veldig bra, for det er på kvelden vi liker best kan du si Yamaha: Ja stakkars liten voffse.. Mor sin lille hundegutt er hjemme på sykehjem og pleie Men dagens gode nyheter om hunden da. Vi var hos veterinæren og fant ut hva som var problemet vi. Jeg er jo så lykkelig at jeg kan egentli ikke få sagt det. Hunden har prostatabetennelse, så nå blir den kastrert i neste uke. Dette skal hvis hjelpe og han blir helt god igjen. I tillegg har han fått hermorider i endetarmen pga alt pressingen, så det blir bra med salve morgen og kveld. Skal ta antibiotika og avføringsmiddel også i 10 dager. Men di har sagt han blir helt frisk. Vi var å besøkte han som har hunden vanligvis, og han har vært hos en annen dyrlege og den dyrlegen har ikke peiling på noe nesten jeg blir jo og det ble han som egentli har fått den også. Di var overlykkelige for å se at han hadde blitt bedre, og vill veldig veldig gjerne ha den tilbake ingenting er bedre for meg, og så har vi mer kontakt og kontroll på dette. Nå må jeg nesten legge meg. Tidlig i morgen på jobb natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. august 2006 #488 Del Skrevet 11. august 2006 :klø: Skjønner ikke helt... jeg kunne fint lage meg en ticker på lillypie og kopirte den over til KG selv om jeg ikke er supermedlem?! ← Jo du kan det, men den blir fort fjernet av en moderator Liljen, så bra å høre at de fant ut hva som feilte hunden , og at den blir bra igjen Ha en fin fredag, og helg (jeg reiser bort i helgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #489 Del Skrevet 11. august 2006 Godt at det går bra med hunden... Ellers legger jeg igjen en liten og ønske om en trivelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. august 2006 #490 Del Skrevet 11. august 2006 Hurra for snart frisk hund igjen!!! Kan tenke meg at han har slitt stakar. Hadde det vært meg så hadde jeg vel bare ligget i senga og sutra... Og med kastrering slipper en å passe på at han ikke løper etter tispene også Og hvordan går det med Liljen ellers da? Når får dere det nye kjøkkenet deres? Morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 11. august 2006 God morgen, god morgen... Jeg er for tiden supermegastressa. Har gått ned nesten 3 kg siden mandag.. Glemmer å spise. Den der hunden begynner å bli såpasse pigg igjen at den står bare ved døren og vil ha tur. Går 1 time morgen og 2 timer kveld og den er ikke fornøyd Regner med denne prøveperioden går i dass pga stresset.. men men.. Yamaha: så fint nytt bilde du hadde fått "kjente" deg nesten ikke igjen. Kos deg på tur, vennen. Cr@sh: Stikker snart innom deg og sier tittei Eeyore: Liljen er superstressa. Huset står på hodet og hunden legger sei aldri ned.. Kjøkkenet kommer om 14 dager, og vi har supermasse å gjøre puh... puste - telle til 10 - puste - tenke på noe avslappende.. osv Nå må jeg titte innom Iselin22 sin dagbok. Hun skulle teste i dag. stor så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 11. august 2006 Iselin22 er gravid :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. august 2006 #493 Del Skrevet 11. august 2006 Rolig nå Liljen, trekke pusten godt og slapp av... Alt ordner seg til slutt Ja tenk at iselin er gravid, det har hun virkelig fortjent. Har sommerfugler i magen på hennes vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Status: Liljen: ikke gravid Yamaha: gravid 83': ikke gravid Pi@: tantebesøk Iselin22: :Gravid Angelou: ?? fortsatt på ferie?? ← Ja, lista mi ble pen den Skal iallefall skrive liste neste gang og Endret 11. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. august 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 12. august 2006 God kveld I dag har dagen gått med på jobb, jobb, jobb. Stod opp 4 i natt og kom hjem 16.30. Det er kjempelenge.. Heldigvis sjelden det er så lenge borte. Sykemeldt meg i morgen, for jeg har fått halsbetennelse og er generellt utbrent føler jeg. Regner med formen bedrer sei etter en god natt søvn. Skal gå å legge meg nå. Sove (har sovet siden jeg kom hjem i dag). Stakkars liljemannen hadde nok litt forhåpninger om at jeg kanskje orket litt i dag.. Men han sa at det gikk veldig fint det, for desto mer kunne det bli neste uke som EL er ventet. søøøte mannen min Tar meg en dagbokrunde i morgen tidlig når formen forhåpentligvis er bedre stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. august 2006 #496 Del Skrevet 13. august 2006 Huffda , nå må du ike jobbe og stresse deg helt ihjel da Liljen.. Jeg syns du står på litt for hardt jeg nå.. Håper du stresser ned før du møter veggen helt vennen. Håper halsen bedrer seg og at du slapper av i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 13. august 2006 #497 Del Skrevet 13. august 2006 Uff, halsbetennelse er no dritt!! Utbrent har jeg aldri vert, men kan tenke meg at det er pyton det også.. Håper du tar det rolig i dagene som kommer, og at du blir i bedre form igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. august 2006 #498 Del Skrevet 13. august 2006 Det er nok godt at du tar det litt rolig i dag Liljen. Høres ut som om de siste dagene har vært litt mye ja. Viktig å være uthvilt til EL vet du Håper du hatt en fin søndag i alle fall, og at du og Liljemannen får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 13. august 2006 Shatika og 83`: :klem: Halsen er bedre. Det var en skikkelig forkjølelse på gang, så nå er jeg pottetett. Har lovet meg selv også at jeg må stoppe nå, for veggen var farlig nær nå. Tusen takk for gode klemmer, det varmer I natt har jeg sovet som en stein i 10 timer. Sykemeldt meg fra jobben, rett og slett for at jeg var utslitt og begynte å bli syk. Tror jeg har blitt syk pga stress. Er tett som ei potte i nesen, så nå må jeg rundt å jakte etter nesespray. Har verdens beste ektemann som steller godt med meg, og han har passet på meg hele natten. Bredd på meg hvis jeg hadde sparket dyna av meg, klappet meg på kinnet, stellt godt med meg. Jeg er sååå heldig som har han. Så i dag føler jeg meg piggere enn på lenge, selv om jeg har feberverk og et hue som er tyngre enn når enn er skikkelig fyllesyk Har laget meg ei kanne kaffi og skal kose meg hele dagen Besøke hunden må jeg gjøre og. Har plassert han der han skal være for jeg begynte å bli så sliten at jeg grein for den minste ting. Er viktig å ta vare på sei selv, så jeg ringte til han som skulle ha han og spurte om det var greit hunden kunne være der litt. Han syns det gikk kjempefint, og han har fri nå i 14 dager, så han kunne og gi han medisiner. Har dårlig samvittighet ovenfor den stakkars hunden.. men vet han har det bra. Skal låne han litt neste uke å gå tur med han. Så blir det kastrering og. Det skal jeg ordne. ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 13. august 2006 Eeyore: du hadde vært inne når jeg skrev innlegg. Stoooor til deg. En uke til EL og vi er veldig klar her Liljemannen holder faktisk tellingen nå, og det gleder liljehjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå