AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #41 Skrevet 8 timer siden Jdz skrev (På 26.5.2026 den 14.08): Er det bare jeg som synes ordet suksessfull høres rart ut på norsk? Hva er galt med «vellykket»? Ingenting med utroskap kan beskrives som det... Anonymkode: 55a63...7bb
Jdz Skrevet 5 timer siden #42 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingenting med utroskap kan beskrives som det... Anonymkode: 55a63...7bb Det er jeg enig i og det var ikke ment som et seriøst bidrag for til diskusjonen. Var mer det at jeg stadig oftere ser ordet suksessfull i situasjoner hvor man på engelsk ville sagt successfull, men jeg mener vellykket er et bedre ord på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden Om du blir ferska eller ikke er det ingen som vet og ikke du heller. Spørsmålet er vel heller hvordan klare å leve med det og hvordan klare å koble det ut når du er i senga med din mann/samboer? Da dukker vel han andre kuken opp automatisk ? Jeg mener ikke være spydig, og har sjøl vurdert det samme maaange ganger, men hvis man har samvittighet og er normal i hodet så sier det seg jo sjøl at man ikke gjør det ? Hvor vanskelig er det å gjøre det slutt kontra å ha seg med en annen person i det skjulte? Enten er man ulykkelig og forlater eller så må du tenke på hva det er du savner i livet siden du ønsker å være utro? Hvis du er ute etter spenning så finnes det utallige andre ting å gjøre ? Hoppe i fallskjerm eller dra til Amsterdam på rave party eller finne noe som gir deg et kick hvertfall…. For å gå rundt å være en lystløgner kan jo bare ikke ende bra ? Du blir å plage deg sjøl ofte med tankene og ikke minst en redsel for å bli tatt. Og blir du tatt er det ikke bare deg det rammer! Samboeren din kan bli ødelagt for livet og aldri stole på en dame igjen samt miste mye selvbilde og selvtillit på alle måter. Å den historien om at man savner å få komplimenter fra mannen eller at man ikke føler seg attraktiv som før eller ikke føler deg sett/elsket eller at sexlivet er gått i dass??? Nei holder ikke uansett! Da er det noe som heter brudd! 👏 Advarer deg sterkt mot å gjøre det. Anonymkode: c26d7...8af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå