Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har klart å ha noen på si, uten at det har blitt oppdaget? Hva er suksessoppskriften på å holde en slik relasjon hemmelig og hvordan holder man en slik relasjon spennende? 

Anonymkode: f802a...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør du den dagen dette ikke er spennende lenger, og det tynger så mye at du nesten ikke klarer å stå opp av senga?

Dette skjedde med min X.

Det fikk jeg svaret på den gangen han drakk seg sørpe full på en bygdefest, og begynte å klå på en felles bekjent i full offentlighet.

Tenk deg om sier jeg bare...

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var enkelt for meg. Er kvinne. Hadde «blind» samboer. Møttes dagtid, på vei hjem fra jobb. Og litt kvelder da jeg skulle « på trening»  snappet mye hver dag. 

Anonymkode: dbf44...21f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det noen her som har klart å ha noen på si, uten at det har blitt oppdaget? Hva er suksessoppskriften på å holde en slik relasjon hemmelig og hvordan holder man en slik relasjon spennende? 

Hvorfor skal du ha noen på si? 

Slå heller opp først!

Anonymkode: dfc7d...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobb med mye reisedøgn, og kollega som er interessert i det samme.

I forrige jobb var jeg borte omtrent to netter annenhver uke. Team på fire, der to av oss hadde godt øye til hverandre. Vi viste det aldri i jobbsammenheng, foran andre kollegaer. Generell kontroll på hvor de andre har rom, og deretter oppsøke rommet til hverandre uten å bli sett. Ingen kommunikasjon i private kanaler, behovet vårt var dekket i disse seansene. Begge var i etablerte forhold, og ville ikke ha noe nytt med hverandre. Kun et avbrekk, der vi kunne være åpen om vår seksualitet, og prøve ut ting. Vi holdt på i to år, aldri i nærheten av å bli avslørt. 

Aldri gjort noe slikt før eller siden. 

Anonymkode: a9b60...75b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lite sjalu samboer som sikkert også ikke brydde seg sånn veldig. Kunne overnatte borte etter fest og han sa aldri noe på det. Vi var unge da men var et lite kontrollerende forhold vi gjorde begge mye hver for oss. I nåværende forhold hadde jeg aldri klart å skjule noe sånt. 

Løy så lite som mulig så det var minst mulig å bli tatt på og huske på.

Men suksess vil jeg ikke kalle det for det endte jo bare med masse kjipe følelser følte jeg. Og avsluttet begge forholdene. Ikke noe å anbefale fra min side. 

Anonymkode: b6fc1...4cf

Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm av slike tråder🤢

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det går an. Eksen min holdt på slik i to år, men tilslutt kom det frem. Elskerinna ble hans største mareritt med terrorisering, trusler og offentlig gapestokk. Jeg gikk. Tror han fikk det som han ville, et komplett kaos for han og noen ganske miserable år i etterkant. Han mistet jobben, venner og han slet lenge med å finne seg en ny kjæreste. 

Kjør på TS. Du kommer ikke til å ha et kjedelig øyeblikk på mange år. 

Anonymkode: a5cc5...4d0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (35 minutter siden):

Hva gjør du den dagen dette ikke er spennende lenger, og det tynger så mye at du nesten ikke klarer å stå opp av senga?

Dette skjedde med min X.

Det fikk jeg svaret på den gangen han drakk seg sørpe full på en bygdefest, og begynte å klå på en felles bekjent i full offentlighet.

Tenk deg om sier jeg bare...

Hva var svaret?

Anonymkode: c009f...b21

Skrevet

Ikke skriv, snakk eller diskutert det med noen. Forpliktelsene dine må samsvare med hennes

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva var svaret?

Jeg vil råde deg til å tenke deg om.

Det er svaret.

Resultatet ble faktisk brudd. Det ble etterhvert uungåelig. 

Har enda til gode å høre om suksesshistorier når det gjelder utroskap...

Endret av Strigiformes
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skal du ha noen på si? 

Slå heller opp først!

Anonymkode: dfc7d...01f

Pose og havresekken...

Skrevet

Suksessfull utroskap? 

Like logisk som å be om suksessfull alkoholisme, eller suksessfullt heroinmisbruk. 

Går man dit er man ikke suksessfull. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

På tide å bli voksen? 🤣 

Anonymkode: 94356...dde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en kollega på fjerde året nå. Vi er begge gift på hver vår kant. Min partner vet om forholdet, men konen til min elsker er helt uvitende. Jeg trenger ikke holde det skjult, men mannen min vil vite minst mulig så jeg tar hensyn til det. 

Vi møtes både midt på dagen, ettermiddager, kvelder og i helger. Begge har partnere som jobber skift så vi kommer oss unna. Noen ganger er det mulighet for helgeturer eller forretningsreiser. Har mye kontakt på snapchat utenom, men aldri når vi er med ektefellene våre. 

Anonymkode: b4cda...f65

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (8 minutter siden):

Jeg vil råde deg til å tenke deg om.

Det er svaret.

Resultatet ble faktisk brudd. Det ble etterhvert uungåelig. 

Har enda til gode å høre om suksesshistorier når det gjelder utroskap...

Så svaret er at du fant ut du bør tenke deg om når du så dette på den bygdefesten...?

Ok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så svaret er at du fant ut du bør tenke deg om når du så dette på den bygdefesten...?

Ok.

Nei.

Mest sannsynlig så kommer det bare til å slå tilbake på deg selv i en eller annen form. 

Merk mine ord.

Se på det som en advarsel. 

Med mindre du er samvittighetsløs da....

Da går det sikkert bra uansett..

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Nei.

Mest sannsynlig så kommer det bare til å slå tilbake på deg selv i en eller annen form. 

Merk mine ord.

Se på det som en advarsel. 

Med mindre du er samvittighetsløs da....

Da går det sikkert bra uansett..

Så hva er da svaret du fant ut når du så dette på den bygdefesten?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så hva er da svaret du fant ut når du så dette på den bygdefesten?

At mine mistanker stemte, og at jeg har all grunn til å stole på meg selv.

Endret av Strigiformes
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg vet det ikke er greit, vi er vener og henger en del sammen..sånn sett er det enkelt å gå over streken fysisk, pga det er naturlig at vi henger sammen, vi trenger ikke skjule kontakt. Vet det er feil, men det er bare så sykt deilig…

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...