Ian Skrevet i går, 11:10 #21 Skrevet i går, 11:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Jeg vet det ikke er greit, vi er vener og henger en del sammen..sånn sett er det enkelt å gå over streken fysisk, pga det er naturlig at vi henger sammen, vi trenger ikke skjule kontakt. Vet det er feil, men det er bare så sykt deilig… Anonymkode: f802a...74e Chill for deg
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #22 Skrevet i går, 11:11 Suksessfull og suksessfull - det ble en mental og emosjonell belastning på begge til slutt. Det er ofte bare gøy opp til et visst punkt. Men hemmelig var det! Hvordan holde den hemmelig: Det beste er om man er kolleger, da har du mye rom i arbeidstid og jobbreiser osv. Ikke ha noe kontakt utenom jobb/arbeidstid. Ikke si det til noen. Hvordan holde det spennende: Ikke fall for hverandre og bli for forelsket. Anonymkode: eb464...65d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #23 Skrevet i går, 11:47 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ts her. Jeg vet det ikke er greit, vi er vener og henger en del sammen..sånn sett er det enkelt å gå over streken fysisk, pga det er naturlig at vi henger sammen, vi trenger ikke skjule kontakt. Vet det er feil, men det er bare så sykt deilig… Anonymkode: f802a...74e På hvilken måte er dette naturlig? Anonymkode: c009f...b21
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #24 Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ts her. Jeg vet det ikke er greit, vi er vener og henger en del sammen..sånn sett er det enkelt å gå over streken fysisk, pga det er naturlig at vi henger sammen, vi trenger ikke skjule kontakt. Vet det er feil, men det er bare så sykt deilig… Anonymkode: f802a...74e Krysser fingrene for at det blir masse drama og helvete pga utroskapet, det fortjener du ❤️ Anonymkode: 94356...dde 2 4
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #25 Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Krysser fingrene for at det blir masse drama og helvete pga utroskapet, det fortjener du ❤️ Anonymkode: 94356...dde Slett ikke. Alt er relativt. Anonymkode: c009f...b21
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #26 Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen her som har klart å ha noen på si, uten at det har blitt oppdaget? Hva er suksessoppskriften på å holde en slik relasjon hemmelig og hvordan holder man en slik relasjon spennende? Anonymkode: f802a...74e Mennesker, og da mener jeg ALLE mennesker, meg og deg inkludert, tiltrekkes av noe nytt. Derfor begynner man med hobby, smaker ny mat, bytter jobb, får nye venner, reiser til nye steder og finner nye partnere. Men alt nytt blir kjedelig når det blir rutine. Den fantastiske drømmejobben vil få trege, kjedelige og kjipe dager. Den nye relasjonen vil bli mer rolig, og da får man tid og ro til å se partnerens skavanker, man "slipper" seg litt, slutter å spille spill og prøve å fremstå fra sin beste side. Svaret er altså at det ikke finnes suksessfull utroskap. Hvis du ikke lenger elsker partner, bryter du. Anonymkode: 422bc...6e2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #27 Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ts her. Jeg vet det ikke er greit, vi er vener og henger en del sammen..sånn sett er det enkelt å gå over streken fysisk, pga det er naturlig at vi henger sammen, vi trenger ikke skjule kontakt. Vet det er feil, men det er bare så sykt deilig… Anonymkode: f802a...74e Mang en vennskap ble ødelagt av sex, så hvis dere er gode venner, hadde jeg definitivt avstått fra sex, moralsk galt eller ei. Anonymkode: 422bc...6e2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #28 Skrevet i går, 11:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slett ikke. Alt er relativt. Anonymkode: c009f...b21 Svik og bedrag er ikke relativt. Hvis du har avtalt med partner om å være monogame, så går og knuller på noen på si i hemmelighet, er det ikke relativt. Det er løgner, svik og bedrag. Anonymkode: 422bc...6e2 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #29 Skrevet i går, 12:03 Hvis du synes lyve, bedra og såre noen er suksess, så er du lite verdt. Anonymkode: 4b210...388 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #30 Skrevet i går, 12:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du synes lyve, bedra og såre noen er suksess, så er du lite verdt. Anonymkode: 4b210...388 Kvinne lavest på rangstigen det Anonymkode: 94356...dde
Jdz Skrevet i går, 12:08 #31 Skrevet i går, 12:08 Er det bare jeg som synes ordet suksessfull høres rart ut på norsk? Hva er galt med «vellykket»?
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #32 Skrevet i går, 12:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinne lavest på rangstigen det Anonymkode: 94356...dde Neida. Bare en med samvittighet. Anonymkode: 4b210...388 2
missidaw Skrevet i går, 12:10 #33 Skrevet i går, 12:10 All erfaring tilsier at slike ting er rosenrødt i begynnelsen. Men hverdagen innhenter deg og da er det ikke like gøy mer. Man blir oppdaget på ett eller annet vis og det er ikke verdt det. En venninne av meg ble satt spaner på av mannen.. hun hadde et forhold på si og det ble oppdaget på den måten.. En annen kollega var utro og meldingene på whatsapp ble oppdaget. Da er det ikke gøy å stå til rett for familie, venner og ikke minst partner.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:11 #34 Skrevet i går, 12:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida. Bare en med samvittighet. Anonymkode: 4b210...388 Siktet ikke til deg, men til ts. Det er slike kvinner INGEN menn vil ha, hvis de vet hvem hun egentlig er, som hun avslører her Anonymkode: 94356...dde 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #35 Skrevet i går, 12:20 Alt kommer for en dag, uansett hvor god du måtte tro du er på å skjule det🥳 Anonymkode: 79f1e...87d 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #37 Skrevet i går, 13:41 Om du gjør det så håper jeg det får svi noe jævlig for deg på alle mulige måter, for dette fortjener ikke en uskyldig part. Gjør det slutt med partneren din og knull så mange du vil. Jævla psykopater.. Anonymkode: d064b...296 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:24 #38 Skrevet i går, 17:24 Spenningen trenger ikke gå over. For min del er spenningen der like mye enda etter flere år, selv om mannen min vet 😊 Jeg får mye annet enn spenning også. Deilig sex, intimitet, bekreftelse og fine samtaler. Elskeren min er blitt en av mine nærmeste. Anonymkode: b4cda...f65
AnonymBruker Skrevet i går, 17:34 #39 Skrevet i går, 17:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen her som har klart å ha noen på si, uten at det har blitt oppdaget? Hva er suksessoppskriften på å holde en slik relasjon hemmelig og hvordan holder man en slik relasjon spennende? Anonymkode: f802a...74e Finnes ingen ære og suksess i å være utro. Noen gang. EVER!!! Utroskap er et utilgivelig, totalt hensynsløst svik mot din partner og en utrolig egostisk ting å gjøre. Hjelper ikke at det er fantastisk deilig. Man bare lar være! Om du er utro mot din partner, bør du rett og slett ta ansvar og forlate din partner, for slike idioter fortjener ikke noen å ha i hus. Problemet er bare at de som er så uansvarlige at de er utro mot partner, vil nok heller aldri være ansvarlige nok til å stå for det de har gjort og forlate partner. Kan ikke annet enn å synes synd på uskyldige mennesker som rammes av svikefulle og utro partnere. Anonymkode: c0664...9a1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:16 #40 Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Svik og bedrag er ikke relativt. Hvis du har avtalt med partner om å være monogame, så går og knuller på noen på si i hemmelighet, er det ikke relativt. Det er løgner, svik og bedrag. Anonymkode: 422bc...6e2 Men en trenger ikke se så svart på det. Det er helt valgfritt hvordan en velger å oppfatte slikt. Velger man at det ikke er så nøye, er det mye enklere å forholde seg til. Anonymkode: c009f...b21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå