Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 timer siden):

Du tror ikke klær fra hm... Cubus...din mobil eller andre ting du har hjemme ikke er laget av barn? Eller fra gruvene i Afrika...Du er synisk 

Du har sikkert en hjem der 80 prosent kommer fra kina...tror du disse er laget i fabrikken...med gode kår? Hms forbund og god lønn...? Ok...

Tipper toppen 5%  her i hjemmet kommer fra Kina. 

Anonymkode: c4585...d96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du vil gå rundt som en potensiell radioaktiv bombe, you do you. 

problemet er bare at JEG ikke vil bli radioaktiv….. så din frihet bør stoppe der min starter. 

Ta hensyn til dine medmennesker og planeten vår - dropp Temu!

Anonymkode: 80dee...d97

Herregud.... 

NRK, som er eid av staten skrev en artikkel hvor de la trykk på dette. Staten ønsker ikke slik konkurranse som Temu er, derfor forsøker de å få folk til ikke å handle der. 

Du blir ikke mer radioaktiv av å handle der enn på Biltema. Der er det blitt oppdaget at produkter er svært kreftfremkallende for eksempel. 

Fy faen nordmenn er dumme 

Anonymkode: 2e264...907

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor stiller du ett spørsmål i trådtittelen og et annet i HI? 

Anonymkode: 50716...7ae

Ragebait

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Herregud.... 

NRK, som er eid av staten skrev en artikkel hvor de la trykk på dette. Staten ønsker ikke slik konkurranse som Temu er, derfor forsøker de å få folk til ikke å handle der. 

Du blir ikke mer radioaktiv av å handle der enn på Biltema. Der er det blitt oppdaget at produkter er svært kreftfremkallende for eksempel. 

Fy faen nordmenn er dumme 

Anonymkode: 2e264...907

Hva mener du med at staten ikke ønsker konkurranse fra Temu?

Hva selger Temu som staten også selger?

Anonymkode: 95887...4e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ok.. sp fortell meg hvem butikker og nettbutikker du kjøper ting fra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg pynter ikke huset med billig plastskrot hverken fra Temu eller Nille.

Jeg har bilder på veggen av lokale kunstnere, vaser fra Hadeland Glassverk og Magnor, et par lys-hus fra Kahler. Eller trenger jeg ikke masse støvsamlere.

Alle har ikke masse pynteting hjemme. Men de fleste har vel likevel noen småting fra disse butikkene. Sokker, kjøkkenredskaper, kleshengere, knagger, lesebriller...

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (3 timer siden):

Alle har ikke masse pynteting hjemme. Men de fleste har vel likevel noen småting fra disse butikkene. Sokker, kjøkkenredskaper, kleshengere, knagger, lesebriller...

Jeg har kjøpt kleshengere på Europris, men de er ikke i plast.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Offisielt: ca. 12 % av all vareimport

I mange forbrukerprodukter: ofte langt høyere enn det

Anonymkode: b802c...9dd

Skrevet
Thyra skrev (Akkurat nå):

Hvor mange kjoler har du? Og hvor mange trenger du?

Har vel 60 kjoler, men bruker nesten bare 20.  Trenger og trenger, hodet mitt trenger kjoler og jeg skifter minst en gang om dagen + nattkjole.

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (4 minutter siden):

Har vel 60 kjoler, men bruker nesten bare 20.  Trenger og trenger, hodet mitt trenger kjoler og jeg skifter minst en gang om dagen + nattkjole.

60!!!!!!! Kjoler :sjokk:

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (4 minutter siden):

Mette-Marit, that you?

Skrevet
LiseTV skrev (9 minutter siden):

Omg kan vi bli venner 🤣 endelig en som har mange kjoler som meg 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er fast fashion som er laget for å brukes få ganger=det pisser på miljøet. Man har ingen kontroll over arbeidsforholdene til de som har laget plaggene og jeg har til gode å se noe fra Temu som ikke ser billig ut, så det estetiske er heller ikke på plass. Jeg har en bekjent som jobber med å kontrollere pakker fra utlandet for tungmetaller og giftstoffer og når hun sier at hun aldri hadde brukt klær fra Temu, velger jeg å stole på henne.

Det er både klær av dårlig kvalitet, ikke er de spesielt pene, man har ikke kontroll over det etiske og miljømessige bak og det er virkelig ikke verdt potensielle helserisikoer bare fordi man måå ha en harry genser fordi den kostet en femtilapp.

Anonymkode: fcbaa...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...