LiseTV Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hei, for mer enn ett år kjøpte jeg mye fra Temu, mest kjoler. Nå blir det snart sommer og det vil vere behagleg å ha på kjoler. Har mange fine kjoler, men ønsker litt flere, og hvor kjøpe dem? Ingen andre har så fine kjoler som Temu og jeg vil bestille noen.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Hvis du vil gå rundt som en potensiell radioaktiv bombe, you do you. problemet er bare at JEG ikke vil bli radioaktiv….. så din frihet bør stoppe der min starter. Ta hensyn til dine medmennesker og planeten vår - dropp Temu! Anonymkode: 80dee...d97 5 1 15
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Holder det ikke med alle de andre hundre Temu-trådene her inne? Jeg har mine favorittsteder å handle klær, men jeg oppretter ikke tråder om dem. Anonymkode: 320c5...071 8 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du vil gå rundt som en potensiell radioaktiv bombe, you do you. problemet er bare at JEG ikke vil bli radioaktiv….. så din frihet bør stoppe der min starter. Ta hensyn til dine medmennesker og planeten vår - dropp Temu! Anonymkode: 80dee...d97 haha, hvordan gjør det at HUN har på seg en kjole at DU blir radioaktiv? please, la din logikk bli logisk. Anonymkode: b802c...9dd 3 2
mommyaka Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du vil gå rundt som en potensiell radioaktiv bombe, you do you. problemet er bare at JEG ikke vil bli radioaktiv….. så din frihet bør stoppe der min starter. Ta hensyn til dine medmennesker og planeten vår - dropp Temu! Anonymkode: 80dee...d97 😆😆😆🤣🤣🤣🤣 Du vet...vi som går rundt med klær fra temu. Vi lyser i mørket og innimellom blir vi til Hulken... 3 5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden EU og Norge har både noe som heter etiske retningslinjer, og helse og miljøhensyn som leverandører må følge. Det driter Kina og Temu etc. i. Og tydeligvis mange nordmenn også. det er en grunn for at norske butikker må følge disse reglene.. å handle på Temu er avhengighetsskapende (pga utformingen og lave priser) påviste kreftfremkallende stoffer i klær og produkter. Og man vet heller ikke om disse varene er lagd av tvangsarbeid eller barnearbeid.. så hva tenker du selv? Anonymkode: a5063...83f 2 1 8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Ikke en eneste av kjolene er så fine som de ser ut på bildene. De er av ubehagelig stoff som ser skikkelig billig ut, og passformene er aldri som på bildene. Anonymkode: 2a6fc...731 6 1 2
mommyaka Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke en eneste av kjolene er så fine som de ser ut på bildene. De er av ubehagelig stoff som ser skikkelig billig ut, og passformene er aldri som på bildene. Anonymkode: 2a6fc...731 Ikke enig, har masse kjoler og skjørt fra temu som er fantastisk, gode å ha på og er akkurat som bilde. Du må bsr vite hva du skal se etter;) 7
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden mommyaka skrev (15 minutter siden): Ikke enig, har masse kjoler og skjørt fra temu som er fantastisk, gode å ha på og er akkurat som bilde. Du må bsr vite hva du skal se etter;) Samme her. Det er ofte disse som aldri har kjøpt fra Temu, som bare skal snakke drit om Temu utifra det de ser på nettsiden der og da, som sier dette. Man må såklart gjøre sin research og se på bilder fra de som har kjøpt varene, lese om stoffet som er brukt, lese brukeranmeldelser og i verste fall retunere det gratis tilbake dersom man ikke er fornøyd med varen. Anonymkode: b802c...9dd 6
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): haha, hvordan gjør det at HUN har på seg en kjole at DU blir radioaktiv? please, la din logikk bli logisk. Anonymkode: b802c...9dd Hvis man deler kontor for eksempel, sitter ved siden av hverandre på bussen, bor sammen med henne… Det er jo ikke bare den som har på seg kjolen som utsettes for fare av å bruke den…. Anonymkode: 80dee...d97 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis man deler kontor for eksempel, sitter ved siden av hverandre på bussen, bor sammen med henne… Det er jo ikke bare den som har på seg kjolen som utsettes for fare av å bruke den…. Anonymkode: 80dee...d97 🤡 Anonymkode: b802c...9dd 5 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Jeg trenger også nye kjoler. Er petite og sliter med å finne minikjoler i Norge. Takk for tipset TS, da skal jeg prøve Temu! Må være perfekt med Kina-størrelser for meg. Jeg ser du skriver at man skal vite hva man skal se etter ift etterlevelsen - hva er dine triks der? Anonymkode: faf08...2f8
mommyaka Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis man deler kontor for eksempel, sitter ved siden av hverandre på bussen, bor sammen med henne… Det er jo ikke bare den som har på seg kjolen som utsettes for fare av å bruke den…. Anonymkode: 80dee...d97 Pass på om noen sitter ved siden av deg som går på cellegift..du kan bli smittet...eller om noen har mobil når det..da blir du også radioaktivt. Ikke bruk mikrobølgeovn... Du bør holde deg hjemme..tenk på alle vi som går rundt med temu klær og sko...vi som sitter på bussen..trikk..tar på handlevogn etc...du er nok radioaktivt alt 4
mommyaka Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trenger også nye kjoler. Er petite og sliter med å finne minikjoler i Norge. Takk for tipset TS, da skal jeg prøve Temu! Må være perfekt med Kina-størrelser for meg. Jeg ser du skriver at man skal vite hva man skal se etter ift etterlevelsen - hva er dine triks der? Anonymkode: faf08...2f8 Jeg kjøper ikke om det ikke er kunde bilder. Jo flere jo bedre:) Har som sakt masse kjoler og er alltid fornøyd . Skal legge til bilder 1
piggrokken Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Alle grunnstoff har isotoper som er radioaktive, mao alle som lever på jorda har det inni seg.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden mommyaka skrev (5 minutter siden): Pass på om noen sitter ved siden av deg som går på cellegift..du kan bli smittet...eller om noen har mobil når det..da blir du også radioaktivt. Ikke bruk mikrobølgeovn... Du bør holde deg hjemme..tenk på alle vi som går rundt med temu klær og sko...vi som sitter på bussen..trikk..tar på handlevogn etc...du er nok radioaktivt alt Vær så snill å ta på alvor at det er funnet mange farlige stoffer i varer fra Temu, både kreftfremkallende og andre. Det finnes en grunn til at dette er regulert. Det er for din og vår alles trygghet. Anonymkode: 6e5df...6d0 3 1 4
mommyaka Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær så snill å ta på alvor at det er funnet mange farlige stoffer i varer fra Temu, både kreftfremkallende og andre. Det finnes en grunn til at dette er regulert. Det er for din og vår alles trygghet. Anonymkode: 6e5df...6d0 Det er funnet farlig stoffer i ting fra Kid..hm...nille...tiger etc også...så alt i dag er farlig 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Flere kjoler:) Takk for det! Hvor lang tid går det før du pleier å få kjolene, og kommer de hjem til vanlig postkasse? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: faf08...2f8
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): EU og Norge har både noe som heter etiske retningslinjer, og helse og miljøhensyn som leverandører må følge. Det driter Kina og Temu etc. i. Og tydeligvis mange nordmenn også. det er en grunn for at norske butikker må følge disse reglene.. å handle på Temu er avhengighetsskapende (pga utformingen og lave priser) påviste kreftfremkallende stoffer i klær og produkter. Og man vet heller ikke om disse varene er lagd av tvangsarbeid eller barnearbeid.. så hva tenker du selv? Anonymkode: a5063...83f Det er ganske naivt. Det blir tatt flere ulovlige produkter hvert år, og det er kun den delen som testet. Billigkjedene har gang på gang blitt tatt i bruk av billig arbeidskraft, og kan heller ikke garantere at det ikke er laget av barnearbeid. Kan godt være unger som plukket bomullen. Selv dyrere kjeder kan være vanskelig finne nøyaktig hvor kommer fra. Så sant en ikke handler 100% lokalt, men da blir prisen deretter. Anonymkode: 4cfff...adf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå